Przetargi.pl
Przeprowadzenie usług szkoleń dla nauczycieli z zakresu stosowania innowacyjnych narzędzi edukacyjnych oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu rozwijania u uczniów kompetencji kluczowych, dostarczenie autorskich programów zajęć pozalekcyjnych dla uczniów i nauczycieli z 4 szkół w Gminie Krobia, dostarczenie dostępu do platformy e-learningowej zawierającej realizowane zajęcia szkolne dla każdego ucznia i nauczyciela oraz dostarczenie gier edukacyjnych w ramach projektu pn.: „Przygody z nauką - kompleksowy program rozwojowy dla szkół w Gminie Krobia” realizowanego z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014–2020 (WRPO 2014+), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2 Kształcenie ogólne – projekty konkursowe.

Gmina Krobia ogłasza przetarg

  • Adres: 63840 Krobia, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 711 111 , fax. 655 711 111
  • Data zamieszczenia: 2018-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krobia
    Rynek 1
    63840 Krobia, woj. wielkopolskie
    tel. 655 711 111, fax. 655 711 111
    REGON: 41105062300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie usług szkoleń dla nauczycieli z zakresu stosowania innowacyjnych narzędzi edukacyjnych oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu rozwijania u uczniów kompetencji kluczowych, dostarczenie autorskich programów zajęć pozalekcyjnych dla uczniów i nauczycieli z 4 szkół w Gminie Krobia, dostarczenie dostępu do platformy e-learningowej zawierającej realizowane zajęcia szkolne dla każdego ucznia i nauczyciela oraz dostarczenie gier edukacyjnych w ramach projektu pn.: „Przygody z nauką - kompleksowy program rozwojowy dla szkół w Gminie Krobia” realizowanego z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014–2020 (WRPO 2014+), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2 Kształcenie ogólne – projekty konkursowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleń dla nauczycieli z zakresu stosowania innowacyjnych narzędzi edukacyjnych oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu rozwijania u uczniów kompetencji kluczowych, dostarczenie autorskich programów zajęć pozalekcyjnych dla uczniów i nauczycieli z 4 szkół w Gminie Krobia, dostarczenie dostępu do platformy e-learningowej zawierającej realizowane zajęcia szkolne dla każdego ucznia i nauczyciela oraz dostarczenie gier edukacyjnych w związku z realizacją projektu pn.: „Przygody z nauką - kompleksowy program rozwojowy dla szkół w Gminie Krobia” w ramach projektu nr RPWP.08.01.02-30-0340/16 w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014–2020 (WRPO 2014+), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2 Kształcenie ogólne – projekty konkursowe. Szkolenia, autorskie programy zajęć pozalekcyjnych, dostęp do platformy e-learningowej, gry edukacyjne przeznaczone są dla wskazanych poniżej szkół z terenu gminy Krobia. Zamawiający jednocześnie określa miejsce przeprowadzenia szkoleń: - Szkolenia dla nauczycieli Szkoły Podstawowej im. prof. Józefa Zwierzyckiego w Krobi odbędą się w siedzibie szkoły: ul. prof. Zwierzyckiego 1, 63-840 Krobia. - Szkolenia dla nauczycieli Szkoły Podstawowej im. Stanisława Fenrycha w Pudliszkach odbędą się w siedzibie szkoły: ul. Szkolna 20, 63-842 Pudliszki. - Szkolenia dla nauczycieli Szkoły Podstawowej im. Ziemi Biskupiańskiej w Starej Krobi odbędą się w siedzibie szkoły: Stara Krobia 71, 63-840 Krobia. - Szkolenia dla nauczycieli Szkoły Podstawowej w Nieparcie odbędą się w siedzibie szkoły: Niepart 45, 63-840 Krobia. 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI: a) przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli z zakresu stosowania innowacyjnych narzędzi edukacyjnych oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu rozwijania u uczniów kompetencji kluczowych z 4 szkół w Gminie Krobia: Szkoła Podstawowa im. prof. Józefa Zwierzyckiego w Krobi, Szkoła Podstawowa im. Stanisława Fenrycha w Pudliszkach, Szkoła Podstawowa im. Ziemi Biskupiańskiej w Starej Krobi oraz Szkoła Podstawowa w Nieparcie. OPIS ZADANIA: Szkolenia dla nauczycieli z zakresu stosowania innowacyjnych narzędzi edukacyjnych W szkoleniach uczestniczyć będzie 53 nauczycieli klas podstawowych oraz włączonych klas gimnazjalnych ze szkół podstawowych w Gminie Krobia prowadzących zajęcia z matematyki, przedmiotów przyrodniczych i edukacji wczesnoszkolnej. Każdy nauczyciel będzie uczestniczył w 6-godzinym szkoleniu, wykonawca przeprowadzi w sumie 24 godziny szkoleń. Nauczyciele będą podzieleni na 4 grupy szkoleniowe. Programy zajęć dla nauczycieli będą ukierunkowane na wypracowanie stosowania innowacyjnych narzędzi edukacyjnych o charakterze teoretycznym dla 53 nauczycieli prowadzących zajęcia z matematyki, przedmiotów przyrodniczych i edukacji wczesnoszkolnej. Tematyka: Wzorce Myślenia D. Markovej, strategie pamięciowe, rozwój i fazy aktywności mózgu, techniki i metody pracy z emocjami i zasobami uczniów, zasady neurodydaktyki. Szkolenia dla nauczycieli z zakresu rozwijania u uczniów kompetencji kluczowych Szkolenia praktyczne dotyczące rozwijania kompetencji kluczowych uczniów dla 44 nauczycieli ze szkół z Gminy Krobia prowadzących zajęcia z zakresu przedmiotów przyrodniczych, matematyki i edukacji wczesnoszkolnej. Grupa 44 nauczycieli zostanie wyłoniona z nauczycieli przeszkolonych w ramach szkolenia z zakresu stosowania innowacyjnych narzędzi edukacyjnych. Każdy nauczyciel będzie uczestniczył w 45-godzinnym szkoleniu, wykonawca przeprowadzi w sumie 135 godzin szkoleń. Nauczyciele będą podzieleni na 3 grupy szkoleniowe. Tematyka: zasady grywalizacji i gryfikacji, techniki i metody pracy podnoszące logiczne myślenie, wdrażanie rytuału uczenia się opartego na neurodydaktyce, stosowanie mnemotechnik do zapamiętywania wzorów matematycznych i fizycznych, realizacja eksperymentów naukowych przy wykorzystaniu doposażenia pracowni. Wykonawca dokona pomiaru faktu nabycia kompetencji przez nauczycieli (pre-test i post-test) przed rozpoczęciem szkoleń oraz po ich zakończeniu. W wyniku zrealizowanych szkoleń każdy nauczyciel: • potrafi rozpoznawać wzorce percepcyjne uczniów (Wzorce Myślenia D. Markovej) i dobierać metody i komunikaty pod konkretny wzorzec, • posługuje się technikami pamięciowymi (zakładkowa metoda zapamiętywania, łańcuchowa metoda zapamiętywania, technika słów zastępczych, główny system pamięciowy), oraz techniką piktogramów i map myśli – potrafi zainspirować uczniów do ich stosowania podczas lekcji, • potrafi stosować mnemotechniki do zapamiętywania wzorów matematycznych i fizycznych, • zna techniki i metody pracy podnoszące zdolność logicznego myślenia, • posiada najnowszą, ściśle naukową wiedzę na temat: pamięci i strategii pamięciowych, rozwoju mózgu, faz aktywności mózgu, roli relaksu w procesie uczenia się, • potrafi stosować zasady grywalizacji i gryfikacji. Potrafi prowadzić gry RPG (gry narracyjne) i dramy edukacyjne, • zna techniki i metody pracy z zasobami dzieci. Potrafi budować poczucie wartości dziecka, • zna zasady neurodydaktyki, potrafi je wykorzystać w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych i matematyki, • wdraża rytuał uczenia się oparty na neurodydaktyce, • potrafi prowadzić eksperymenty naukowe i zaciekawiać dzieci naukami przyrodniczymi. Ocena osiągnięcia przez poszczególnych nauczycieli zaplanowanych efektów uczenia się będzie prowadzona w oparciu o metodę Kirkpatricka. Rezultaty szkoleń będą zmierzone na poziomach: • reakcji – pomiar satysfakcji nauczycieli z udziału w szkoleniu, realizowany po zakończeniu szkolenia (narzędzie: ankieta oceny szkolenia wypełniona przez każdego nauczyciela), • wiedzy i umiejętności: ocena zmiany poziomu wiedzy i umiejętności w wyniku szkolenia (narzędzie: testy wiedzy określające poziom wiedzy przed szkoleniem i po jego zakończeniu w kontekście założonych efektów uczenia), • zachowań: weryfikacja osiągnięcia zaplanowanych efektów uczenia się w kontekście wykorzystywania przez nauczycieli nabytej wiedzy i umiejętności w prowadzeniu zajęć z uczniami (narzędzie: ankiety wypełniane przez każdego z nauczycieli i hospitacje zajęć w okresie do 4 tygodni od ukończenia szkolenia przez nauczycieli). Szkolenia będą zawierały tematykę nawiązującą do zakresu wsparcia dla uczniów Gminy Krobia zgodnie z potrzebami nauczycieli wskazanymi w Diagnozie. Wykonawca będzie zobowiązany do zapoznania się z wynikami diagnozy przed rozpoczęciem zajęć z nauczycielami. Diagnozy potrzeb szkół stanowią załącznik A, B, C, D. Wykonawca dostarczy 97następujących pakietów szkoleniowych (długopis metalowy z wkładem niebieskim, notes kratka A5 min 96-kartkowy w twardej oprawie, teczka A4 kartonowa błysk z gumką). Wykonawca w ramach zamówienia dostarczy: • 53 komplety materiałów szkoleniowych dla nauczycieli z zakresu stosowania innowacyjnych narzędzi edukacyjnych; Wykonawca dostarczy materiały szkoleniowe wprowadzające nauczycieli w tematykę stosowania innowacyjnych narzędzi edukacyjnych • 44 komplety materiałów szkoleniowych z zakresu rozwijania u uczniów kompetencji kluczowych; Wykonawca dostarczy materiały szkoleniowe wprowadzające nauczycieli w tematykę rozwijania u uczniów kompetencji kluczowych. b) Zakup autorskich programów zajęć pozalekcyjnych dla uczniów i nauczycieli z 4 szkół w Gminie Krobia Wykonawca dostarczy: • 764 podręczniki dla uczniów i nauczycieli ze Szkoły Podstawowej w Krobi; • 524 podręczniki dla uczniów i nauczycieli ze Szkoły Podstawowej w Pudliszkach; • 282 podręczniki dla uczniów i nauczycieli ze Szkoły Podstawowej w Starej Krobi; • 206 podręczników dla uczniów i nauczycieli ze Szkoły Podstawowej w Nieparcie; • 15 scenariuszy zajęć dla Szkoły Podstawowej w Krobi; • 12 scenariuszy zajęć dla Szkoły Podstawowej w Pudliszkach; • 7 scenariuszy zajęć dla Szkoły Podstawowej w Starej Krobi; • 6 scenariuszy zajęć dla Szkoły Podstawowej w Nieparcie. Każdy uczeń i nauczyciel otrzyma 2 podręczniki o różnym zakresie tematycznym. Wykonawca dostarczy 1776 podręczników. Programy będą uwzględniały indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów. Programy scenariuszy i podręczników będą napisane w języku wrażliwym na płeć i niepełnosprawność, aby na zajęciach była przekazywana uczniom niestereotypowa wiedza. Materiały te będą dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zamawiający negatywnie oceni materiały utrwalające stereotypowe role społeczne każdej z płci lub niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Programy dla 40 nauczycieli składać się będą z części dla nauczycieli omawiających scenariusze zajęć i wytycznych dotyczących metodyki. Każdy nauczyciel otrzyma po 1 scenariuszu. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu 40 scenariuszy. Nauczyciele otrzymają materiały dydaktyczne zgodne z zakresem szkolenia, a po ukończeniu szkolenia zaświadczenie potwierdzające nabyte umiejętności. • Programy i materiały nie będą powielać stereotypów, w tym związanych z płcią. Po odbyciu szkoleń nauczyciele będą przygotowani do prowadzenia zajęć w sposób niestereotypowy i równościowy, który umożliwi włączenie w równym stopniu kobiet i mężczyzn do każdego rodzaju zajęć (m.in. matematycznych, prac technicznych, realizowanie eksperymentów) • Kadra szkoleniowa będzie uświadamiać nauczycieli na temat wpływu stereotypów na sposób prowadzenia zajęć i dobór materiałów edukacyjnych. Wykonawca w ramach zamówienia dostarczy nauczycielom materiały dotyczące umożliwienia pomiaru wskaźnika (pre-test i post-test) w odniesieniu do uczniów uczestniczących w zajęciach dodatkowych, których celem jest rozwój inteligencji matematycznych i kompetencji dotyczących przedmiotów przyrodniczych, w powiązaniu z kształtowaniem właściwych postaw. Niniejsze testy badające kompetencje matematyczne będą polegały na: - teście na tempo czytania i zestaw pytań sprawdzających stopień wydobycia informacji z tekstu (polecenia zadania matematycznego), - teście sprawdzającym logiczne myślenie. Test badający podstawy kompetencji naukowo-technicznych i przyrodniczych (pre-test i post-test) polegać będzie na teście wyboru. W celu realizacji programów zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Wykonawca dostarczy autorskie programy szkoleniowe umożliwiające lepsze osiągnięcie efektów uczenia się. Autorskie programy szkoleniowe zostaną dostarczone uczniom i nauczycielom szkół w Gminie Krobia: SP Krobia, SP Pudliszki, SP Stara Krobia oraz SP Niepart. Każdy program autorski będzie zawierał: podręczniki dla uczniów i nauczycieli, scenariusze zajęć oraz zakup dostępu do platformy e-learningowej, umożliwiającej trening domowy dla uczniów i umożliwienie śledzenia postępów uczniów przez swoich nauczycieli. Tematyka: zajęcia rozwijające kompetencje matematyczno-przyrodnicze z uwzględnieniem rozwoju postaw kreatywności, innowacyjności i pracy zespołowej. Zajęcia winny zawierać elementy gier i eksperymentów, umożliwiające wykształcenie u uczniów: przekonania „poradzę sobie”, umiejętności organizacji materiałów do nauki, dłuższy czas koncentracji, znajomość technik pamięciowych. Jakość dostarczonych autorskich programów dla uczniów powinna być potwierdzona referencjami z podobnych wdrożeń projektowych, nie będzie możliwe zaakceptowanie przez Zamawiającego niesprawdzonych rozwiązań edukacyjnych programów, które nie zostały poddane walidacji. W wyniku realizowanych zajęć uczniowie na podstawie dostarczonych materiałów i zajęć z nauczycielami mają osiągnąć następujące efekty uczenia się czyli nabyć następujące kompetencje: Kompetencje matematyczne: a/ lepsze rozumienie treści matematycznych zadań tekstowych; b/ umiejętność rozwiązywania zadań logicznych, w tym: -zauważanie powtarzalności, -umiejętność wyciągania wniosków. c/poprawa myślenia strategicznego, w tym: -umiejętność tworzenia i użycia strategii, -umiejętność zaplanowania i wykonania sekwencji działań. d/umiejętność myślenia przestrzennego, w tym znajomość podstaw rzutowania prostokątnego; e/umiejętność szybkiego zapamiętywania wzorów matematycznych dzięki mnemotechnikom (nie dotyczy uczniów z klas I-II szkół podstawowych); f/ umiejętność posłużenia się wiedzą matematyczną w prostej sytuacji geometrycznej; g/ dłuższy czas koncentracji uwagi na wykonywanych zadaniach intelektualnych o minimum 20%; h/ umiejętność organizowania materiału do nauki i umiejętne notowanie. Podstawowe kompetencje przyrodnicze: a/ umiejętność rozpoznawania zagadnień naukowych; b/ wzrost zainteresowania badaniem otaczającego świata pod kątem biologicznym, geograficznym, fizycznym i chemicznym w zależności od zainteresowań uczniów; c/ umiejętność przeprowadzania doświadczeń i eksperymentów naukowych; d/ umiejętność interpretacji i wykorzystania wyników i dowodów naukowych; e/ umiejętność wyjaśniania zjawisk przyrodniczych w sposób naukowy; f/ umiejętność szybkiego zapamiętywania wzorów fizycznych dzięki mnemotechnikom (nie dotyczy uczniów szkół podstawowych). Programy zajęć dla uczniów realizowane w poszczególnych grupach wiekowych uczniów będą musiały być dostosowane do odpowiedniego etapu edukacji i możliwości poznawczych uczniów oraz zawierać różny zakres tematyczny. c) Zakup dostępu do platformy e-learningowej zawierającej realizowane zajęcia szkolne dla każdego ucznia i nauczyciela. Wykonawca dostarczy: • 764 dostępy do platformy e-learningowej dla uczniów ze Szkoły Podstawowej w Krobi; • 524 dostępy do platformy e-learningowej dla uczniów ze Szkoły Podstawowej w Pudliszkach; • 282 dostępy do platformy e-learningowej dla uczniów ze Szkoły Podstawowej w Starej Krobi; • 206 dostępów do platformy e-learningowej dla uczniów ze Szkoły Podstawowej w Nieparcie. Celem zakupu dostępu do platformy przez nauczycieli i uczniów ma być uzyskanie odpowiedniej motywacji i atrakcyjności treningu domowego dla uczniów i umożliwienie śledzenia postępów uczniów przez swoich nauczycieli. Zamawiający zamawia zakup 1776 dostępów do platformy e-learningowej na okres 1 roku celem realizacji zajęć. Zamawiający jednocześnie zastrzega sobie prawo do nieodpłatnego korzystania z dostępu do platformy e-learningowej w liczbie 1776 dostępów w okresie 5 lat trwałości projektu. d) Zakup gier edukacyjnych. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy gry edukacyjne dla uczniów szkół podstawowych stanowiące materiały uzupełniające do zajęć lekcyjnych prowadzących za pomocą dostępu do platformy e-learningowej. Każda gra edukacyjna będzie zawierać elementy nawiązujące do: a) ćwiczenia logicznego myślenie i kojarzenia faktów, b) uczenia wytrwałości i cierpliwości, c) rozwijania umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia, d) skłaniania do szybkiego podejmowania decyzji, e) dodawania pewności siebie, f) ustalania priorytetów niezbędnych do osiągnięcia zaplanowanego celu, g) motywacji do pokonywania niepowodzeń i dalszego działania. Są to gry rozwijające kompetencje matematyczno-przyrodnicze. Dostarczone gry edukacyjne będą interaktywnym narzędziem połączonym z dostarczoną przez Wykonawcę platformą e-learningową umożliwiającą bieżący kontakt ucznia z nauczycielem. Wykonawca dostarczy: • Gry edukacyjne dla klas I-III Szkoły Podstawowej w Krobi – 3 sztuki • Gry edukacyjne dla klas IV-VI Szkoły Podstawowej w Krobi – 3 sztuki • Gry edukacyjne dla klas I-III Szkoły Podstawowej w Pudliszkach – 3 sztuki • Gry edukacyjne dla klas IV-VI Szkoły Podstawowej w Pudliszkach – 3 sztuki • Gry edukacyjne dla klas I-III Szkoły Podstawowej w Starej Krobi – 3 sztuki • Gry edukacyjne dla klas IV-VI Szkoły Podstawowej w Starej Krobi – 2 sztuki • Gry edukacyjne dla klas I-III Szkoły Podstawowej w Nieparcie – 2 sztuki • Gry edukacyjne dla klas IV-VI Szkoły Podstawowej w Nieparcie – 2 sztuki Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram szkoleń oraz plan realizacji zamówienia. Wykonawca zapewni minimum: podpisywanie list obecności przez uczestników szkoleń (imieniem i nazwiskiem) na każdych zajęciach oraz wskazanie nazwy szkoły, w której uczą. Podpisane listy Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu wszystkich zajęć. Wykonawca odpowiada za podpisy uczestników szkolenia oraz potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników na podstawie odrębnych dokumentów np. protokołów zdawczo-odbiorczych. Wykonawca zobowiązuje się do fotograficznej rejestracji każdego szkolenia. Dokumentacja fotograficzna zostanie przekazana Zamawiającemu na płycie CD lub pendrive. Wszystkie dokumenty oraz materiały dostarczone do Wykonawcy i stosowane podczas realizacji usługi posiadać będą oznaczenia programowe zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: * Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia * W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). * W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). PEŁNOMOCNICTWA, O KTÓRYCH MOWA WYŻEJ NALEŻY ZŁOŻYĆ W FORMIE ORYGINAŁU LUB NOTARIALNIE POŚWIADCZONEJ KOPII. * Oświadczenie o zapewnieniu zastępstwa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach