Przetargi.pl
przeprowadzenie szkolenia pn. Asystent osób niepełnosprawnych

PUP Kamień Pomorski ogłasza przetarg

  • Adres: 72-400 Kamień Pomorski, ul. Topolowa 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3820285 , fax. 91 3820285 w. 21
  • Data zamieszczenia: 2013-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PUP Kamień Pomorski
    ul. Topolowa 5 5
    72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3820285, fax. 91 3820285 w. 21
    REGON: 81193636600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupkamienpomorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przeprowadzenie szkolenia pn. Asystent osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. Asystent osób niepełnosprawnych dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kamieniu Pomorskim, w wieku powyżej 50 roku życia. Celem szkolenia jest zwiększenie szans na zatrudnienie osób zagrożonych wykluczeniem społecznym poprzez podwyższenie lub zdobycie kwalifikacji zawodowych w zawodzie asystenta osoby niepełnosprawnej z językiem niemieckim. Miejsce przeprowadzenia szkolenia: zajęcia teoretyczne - teren miasta Kamień Pomorski; zajęcia praktyczne - w minimum dwóch wybranych placówkach na terenie powiatu kamieńskiego, kierujących swoją ofertę usługową do różnych grup osób (np. DPS dla osób dorosłych, zakład rehabilitacyjny, placówka opiekuńcza, Warsztaty Terapii Zajęciowej). Przewidywany termin przeprowadzenia szkolenia: w okresie od 14.01.2014r. do 21.02.2014r. Wskazany powyżej termin realizacji szkolenia może ulec zmianie na wniosek Zamawiającego z zastrzeżeniem formy pisemnej po wcześniejszym uzgodnieniu zmian pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Minimalna ilość godzin przypadająca na jednego uczestnika musi wynosić 210 godzin zegarowych w zakresie szkolenia objętego przedmiotem zamówienia, w tym: lektorat z języka niemieckiego - 60 godzin, zajęcia teoretyczne- 68 godzin, zajęcia praktyczne - 80 godzin, egzamin wewnętrzny - 2 godziny. Godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje 45 minut zajęć dydaktycznych oraz 15 minut przerwy - długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Zajęcia mają odbywać się maksymalnie 5 razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08:00 do 16:00 (godziny odbywania zajęć mogą ulec zmianie po wcześniejszym uzgodnieniu zmian pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym). Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej i musi zawierać co najmniej następujące zagadnienia: - zaznajomienie z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi opieki nad osobami niepełnosprawnymi. Podstawy prawne wykonywania zawodu - Asystenta osoby niepełnosprawnej, - rola asystenta w życiu osoby niepełnosprawnej, - rodzaje niepełnosprawności, - klasyfikacja i stopnie niepełnosprawności, - podstawy psychologii i pedagogiki, - wspieranie osoby niepełnosprawnej w załatwianiu spraw urzędowych, - asystowanie w codziennych czynnościach życiowych, - udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej, - higiena żywienia, - rehabilitacja lecznicza, społeczna i zawodowa, - diagnozowanie potrzeb osoby niepełnosprawnej w zakresie rehabilitacji, - rola asystenta w procesie rehabilitacji osoby niepełnosprawnej. Zajęcia teoretyczne mają odbywać się w sali przystosowanej do przeprowadzenia szkolenia dla minimum 10 osób z odpowiednim oświetleniem i wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran, flipchart lub tablica) z dostępem do pomieszczeń sanitarnych, gwarantującej naukę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca ma zapewnić minimum 2 miejsca odbywania zajęć praktycznych, posiadające odpowiednio wysoki standard świadczonych usług, spełniających wymogi sanitarne, BHP i PPOŻ. oraz gwarantujących solidne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu objętego szkoleniem. W celu realizacji zajęć praktycznych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić taką ilość materiałów szkoleniowych, która pozwoli na ich prawidłowe przeprowadzenie. Wykonawca musi zapewnić na własność każdemu uczestnikowi szkolenia materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze (podręcznik zgodny z tematyką szkolenia, słownik polsko niemiecki i niemiecko-polski, notatnik formatu A4, długopis). Wszystkie te materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Wykonawca musi zapewnić na własność każdemu uczestnikowi szkolenia komplet odzieży ochronnej, zgodnie z przepisami sanitarnymi oraz BHP. Odzież ochronna musi być przygotowana i rozdana uczestnikom szkolenia najpóźniej w ostatnim dniu zajęć teoretycznych. Odbiór materiałów uczestnicy kwitują własnoręcznym podpisem, a dokument pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. Wykonawca podczas całego szkolenia ma zapewnić uczestnikom szkolenia catering/ poczęstunek w postaci: napojów gorących (kawa, herbata), woda mineralna gazowane i niegazowana, cukier, mleko/śmietanka oraz pieczywo cukiernicze/ciastka/kanapki. Wykonawca we wszystkie dni szkolenia ma zapewnić bezpośrednią obsługę techniczno-organizacyjną szkolenia. Szczegółowa specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na Stronie bip.pupkamienpomorski.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie zawodowe kadry dydaktycznej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pupkamienpomorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach