Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Kościelna 5b
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 33 874 40 31 , fax. 33 874 40 31
- Data zamieszczenia: 2013-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Kościelna 5b 5b
34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
tel. 33 874 40 31, fax. 33 874 40 31
REGON: 12081042400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.suchabeskidzka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie szkolenia Kurs koparko-ładowarki dla 1 osoby niepełnosprawnej - uczestnika projektu Aktywni Mogą Więcej. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kurs koparko-ładowarki dla 1 osoby niepełnosprawnej - uczestnika projektu Aktywni Mogą Więcej. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. WYMAGANIA OGÓLNE: Określone szkolenie należy przeprowadzić w zakresie wiedzy teoretycznej i praktycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami w wymiarze 176 godzin (jedna godzina zajęć praktycznych winna trwać 60 min., 1 godzina zajęć teoretycznych winna trwać 45 min.) w terminie do 31.08.2013 r.. Tematyka szkolenia Użytkowanie eksploatacyjne: podstawowe pojęcia z zakresu eksploatacji maszyn roboczych, materiały eksploatacyjne, zadania operatora w procesie użytkowania koparko ładowarki. Dokumentacja techniczna: wiadomości ogólne o rysunku technicznym, odczytywanie prostych schematów, dokumentacja techniczna. BHP - podstawowe przepisy prawne dotyczące BHP i przeciw pożarowych, ochrona zdrowia pracowników i zadania służb BHP, podstawowe zasady higieny pracy, zasady bezpiecznej obsługi walców drogowych, ochrona przeciwpożarowa, pierwsza pomoc w nagłych wypadkach. Podstawy elektrotechniki: podstawowe wielkości elektryczne, ogólne wiadomości o maszynach elektrycznych. Silniki spalinowe: podział i budowa silników spalinowych, obsługa i eksploatacja silników spalinowych. Elementy hydrauliki: ogólna informacja o napędach hydraulicznych, budowa hydraulicznych układów napędowych. Budowa: podział i parametry podstawowe koparko ładowarek, ogólna budowa, działanie i regulacja. Technologia robót: organizacja robót ziemnych, klasyfikacja gruntów, technika pracy koparkoładowarką, technologia robót koparko ładowarki. Zajęcia praktyczne - instruktaż wstępny, przygotowanie koparko ładowarki do pracy, jazda, wykonywanie ruchów. Zamawiający zastrzega, aby miejscem realizacji zamówienia był lokal znajdujący się w Suchej Beskidzkiej (lub miejscowość pobliska po uprzednim uzgodnieniu z PCPR w Suchej Beskidzkiej), mieszczący zaplanowaną liczbę osób z możliwością prowadzenia prezentacji multimedialnej, z odpowiednim nagłośnieniem oraz możliwością zapewnienia cateringu obejmującego obiad plus serwis kawowy. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się przy użyciu odpowiedniej liczby maszyn do praktycznej nauki zawodu w stosunku do uczestników kursu, o stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom kursu. Przed podpisaniem umowy wyłoniony wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu opis wyposażenia używanego podczas zajęć praktycznych, oraz dokładny adres wraz z opisem miejsca realizacji zajęć praktycznych - w celu akceptacji (plac do ćwiczeń winien być zlokalizowany w Suchej Beskidzkiej lub innej miejscowości oddalonej o co najwyżej 30 km od Suchej Beskidzkiej. Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny być prowadzone przez uprawnionych instruktorów. 1.Zajęcia na szkoleniach powinny rozpocząć się w miesiącu lipcu 2013 roku i powinny zakończyć się przed dniem 15 października 2013, winny odbywać się w godzinach od 8 do 16, maksymalnie 8 godzin dziennie, w systemie tygodniowym od poniedziałku do piątku. 2.Wykonawca powinien wyposażyć uczestników szkolenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia danego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy. 3.Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne/szkoleniowe, które z chwilą przekazania będą stanowiły jego własność: -podręcznik/skrypt - literaturę wspomagającą przygotowanie do egzaminu końcowego, zeszyt (notatnik), zestaw piśmienniczy (ołówek oraz długopis) 4.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane z organizacją i przeprowadzeniem szkolenia, a w szczególności: -koszt wynagrodzenia wykładowcy - instruktora, -koszt wynajmu sali, -koszt materiałów dydaktycznych, szkoleniowych, -koszt sprawdzianów teoretycznych i praktycznych, po zaliczeniu których uczestnik otrzyma wymagane certyfikaty lub uprawnienia,. -materiały dydaktyczne/szkoleniowe przekazane uczestnikom -Serwis kawowy: należy zapewnić kawę, herbatę, wodę gazowaną, niegazowaną, ciastka, paluszki. -zwrot kosztów dojazdu uczestnikom szkolenia 5.Wykonawca powinien prowadzić dzienniki zajęć oraz przeprowadzić ankiety ewaluacyjne oraz test wiedzy na początku i na końcu kursu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.suchabeskidzka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenia i kursy specjalistyczne
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa wyposażenia laboratorium badawczego do analizy danych z pomiarów terenowych wraz ze szkoleniami wdrożeniowymi
Dodano: 2016-03-03 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego w zakresie specjalistycznej wiedzy dot. wykorzystania posiadanego oprogramowania
Dodano: 2015-08-14 - Kompleksowa usługa związana z organizacją i przeprowadzeniem szkolenia z zakresu techniki i taktyki jazdy ofensywnej w kontakcie podczas pościgu oraz zatrzymywania szczególnie niebezpiecznych przestępców w ramach realizacji projektu nr 3/NMF PL 15/14 pt.: THE POWER OF SYNERGY. Współpraca Straży Granicznej, Centralnego Biura Śledczego oraz Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego w zakresie zwalczania przestępczości transgranicznej i zorganizowanej
Dodano: 2015-08-07 - PCFE.272.30.2015 Organizacja i przeprowadzenie kursu operatora koparkoładowarki w ramach projektu pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego.
Dodano: 2015-05-27 - PCFE.272.25.2015 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu pn.: Twoja Szansa
Dodano: 2015-05-14 - 10/RWT/2015 - Świadczenie usług w zakresie prowadzenia szkoleń informatycznych
Dodano: 2015-04-17 - Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim - edycja 4
Dodano: 2015-04-14 - Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kompetencji życiowych dla beneficjentów projektu systemowego Pora na aktywność
Dodano: 2015-04-08 - Świadczenie usługi - szkolenie w zakresie ochrony radiologicznej pacjenta.
Dodano: 2015-03-30