Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkolenia kadry kierowniczej Oddziału ZUS w Rzeszowie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8675000 , fax. 017 8523638
  • Data zamieszczenia: 2013-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
    Al. Piłsudskiego 12 12
    35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8675000, fax. 017 8523638
    REGON: 00001775600180
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkolenia kadry kierowniczej Oddziału ZUS w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie finansowanych w całości ze środków publicznych realizowanych w ramach poszczególnych części zamówienia, tj. CPV 80511000-9 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba części 2. Szkolenia będą prowadzone przez jednego trenera w każdej części zamówienia. Część I Zamówienia- Budowanie postawy odpowiedzialności Zgodnie z częścią I zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i przeprowadzić szkolenia w języku polskim dla kadry kierowniczej Oddziału ZUS w Rzeszowie z zakresu Budowanie postawy odpowiedzialności zgodnie z przedstawionym programem. I. Wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 1. Zakres merytoryczny szkolenia powinien obejmować tematykę: - rozwiązywanie sytuacji konfliktowych - mediowanie w konflikcie - asertywność menadżera - budowanie postawy samodzielności i odpowiedzialności - radzenie sobie ze stresem własnym i pracowników 2. Wykonawca dołączy do oferty program szkolenia uwzględniający: - szczegółowe jednostki tematyczne, - czas trwania poszczególnych jednostek tematycznych, - formę prowadzenia zajęć przy każdej jednostce tematycznej, - przykłady konkretnych ćwiczeń/ metod aktywizujących, które zostaną wykorzystane podczas zajęć, - proponowane założenia godzinowe szkolenia. 3. Metody dydaktyczne: - ćwiczenia zespołowe, - gry symulacyjne - ćwiczenia z podziałem na role, - case study - praca na przypadkach z wypracowaniem strategii działania, - dyskusje, wymiana poglądów i doświadczeń - nagrania kamerą, Zamawiający wymaga, aby 20 % czasu szkolenia zostaniło przeznaczone na teorię , 80% czasu szkolenia zostało przeznaczone na warsztaty i ćwiczenia. 4. Cel szkolenia. Celem szkolenia jest poszerzenie potencjału kwalifikacyjnego kadry kierowniczej wypływającego na poprawę funkcjonowania całej organizacji poprzez budowanie postawy samodzielności i odpowiedzialności, rozwiązywanie sytuacji konfliktowych, mediacji w konflikcie. 5. Ilość pracowników do przeszkolenia. Szkolenie dla 72 pracowników średniej kadry kierowniczej, przeprowadzone w 6 grupach (12-13 osób). Szkolenie zamknięte, dwudniowe trwające łącznie 16 godzin dydaktycznych (przez godzinę dydaktyczną należy rozumieć 45 minut zajęć szkoleniowych). 6. Termin szkolenia: Szkolenia zostaną przeprowadzone w miesiącu listopadzie, grudniu 2013 r., (terminy do uzgodnienia z wybranym Wykonawcą). 7. Miejsce szkolenia Zamawiający udostępni na potrzeby szkolenia sale szkoleniowe mieszczące się w budynku Centrum Szkolenia w Kielcach, ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce lub inne miejsce udostępnione przez Zamawiającego. 8. Koszt szkolenia. Wykonawca powinien w ofercie skalkulować koszty jakie poniesie w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w szczególności: - przeprowadzenie szkolenia, - materiały szkoleniowe w formie papierowej dla każdego uczestnika, - wydanie certyfikatów ukończenia szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia. - zakwaterowanie i wyżywienie trenera, - wyposażenie sali wykładowej ( papier do flipchart, mazaki oraz sprzęt audiowizualny niezbędny do przeprowadzenie szkolenia). 9. Wymagania w zakresie organizacji szkolenia. - szkolenie powinno obejmować : 80% - część warsztatowa, 20 % - wykłady - liczebność grupy: 12-13 osób - czas trwania dla jednej grupy: 16 jednostek dydaktycznych ( 45 - minutowych) - program szkolenia dostosowany do potrzeb pracowników ZUS -Wykonawca przekaże Zamawiającemu po każdej grupie szkoleniowej raport poszkoleniowy zawierający wyniki testów ewaluacyjnych przeprowadzonych bezpośrednio po zakończeniu zajęć wraz z wynikającymi z nich wnioskami.. - Wykonawca przeprowadzi i przekaże Zamawiającemu po zakończeniu każdej grupy szkoleniowej Ankiety oceny szkolenia oraz listy obecności ( wzór Ankiety i listy obecności Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem szkolenia) Wykonawca i Zamawiający po zakończeniu cyklu szkoleń podpiszą Protokół wykonania szkolenia. Część II zamówienia Sztuka motywacji - jak umiejętnie motywować pracowników Zgodnie z częścią II zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i przeprowadzić szkolenia w języku polskim dla kadry kierowniczej Oddziału ZUS w Rzeszowie z zakresu : Sztuka motywacji - jak umiejętnie motywować pracowników zgodnie z przedstawionym programem. II. Wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 1. Zakres merytoryczny szkolenia powinien obejmować tematykę: - zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu motywacji, - komunikacja sprzyjająca wzbudzeniu i podtrzymaniu pozytywnej motywacji pracowników, - zapoznanie z zjawiskiem wypalenia zawodowego, - zapoznanie się ze źródłami motywacji oraz przeanalizowanie motywatorów wpływających na działania o kreślonym kierunku. 2. Program szkolenia uwzględniający: - szczegółowe jednostki tematyczne, - cza trwania poszczególnych jednostek tematycznych, - formę prowadzenia zajęć przy każdej jednostce tematycznej, - przykłady konkretnych ćwiczeń/ metod aktywizujących, które zostaną wykorzystane podczas zajęć, - proponowane założenia godzinowe szkolenia. 7. Metody dydaktyczne: - ćwiczenia zespołowe z użyciem poznanych narzędzi, - gry symulacyjne - ćwiczenia z podziałem na role, - case study - praca na przypadkach z wypracowaniem strategii działania, - dyskusje, wymiana poglądów i doświadczeń Zamawiający wymaga, aby 20 % czasu szkolenia zostało przeznaczone na teorię , 80% czasu szkolenia zostało przeznaczone na warsztaty i ćwiczenia. 8. Cel szkolenia. Celem szkolenia jest poszerzenie potencjału kwalifikacyjnego kadry kierowniczej wypływającego na poprawę funkcjonowania całej organizacji - zdobycie praktycznej wiedzy w zakresie pozytywnej motywacji oraz poznanie narzędzi skutecznego motywowania innych . 9. Ilość pracowników do przeszkolenia. Szkolenie dla 72 pracowników średniej kadry kierowniczej, przeprowadzone w 6 grupach (12-13 osób). Szkolenie zamknięte, dwudniowe trwające łącznie 16 godzin dydaktycznych (przez godzinę dydaktyczna należy rozumieć 45 minut zajęć szkoleniowych). 10. Termin szkolenia: Szkolenia zostaną przeprowadzone w miesiącu listopadzie, grudniu 2013 r. , (terminy do uzgodnienia z wybranym Wykonawcą). 11. Miejsce szkolenia Zamawiający udostępni na potrzeby szkolenia sale szkoleniowe mieszczące się w budynku Centrum Szkolenia w Kielcach, ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce lub inne miejsce udostępnione przez Zamawiającego. 12. Koszt szkolenia. Wykonawca powinien w ofercie skalkulować koszty jakie poniesie w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w szczególności: - przeprowadzenie szkolenia - materiały szkoleniowe - wydanie certyfikatów ukończenia szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia. - zakwaterowanie i wyżywienie trenera - wyposażenie sali wykładowej ( papier do flipchart, mazaki oraz sprzęt audiowizualny niezbędny do przeprowadzenie szkolenia). 13. Wymagania w zakresie organizacji szkolenia. - szkolenie powinno obejmować : 80% - część warsztatowa, 20 % - wykłady - liczebność grupy: 12-13 osób - czas trwania dla jednej grupy: 16 jednostek dydaktycznych ( 45 - minutowych) - program szkolenia dostosowany do potrzeb pracowników ZUS - Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport poszkoleniowy po każdej grupie szkoleniowej - Wykonawca przeprowadzi i przekaże Zamawiającemu po zakończeniu każdej grupy szkoleniowej Ankiety oceny szkolenia oraz listy obecności ( wzór Ankiety i listy obecności Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem szkolenia) - Wykonawca i Zamawiający po zakończeniu cyklu szkoleń podpiszą Protokół wykonania szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie trenera
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach