Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń w ramach Projektu As z Technikum

Augustowskie Centrum Edukacyjne ogłasza przetarg

  • Adres: 16-300 Augustów, Al. Kard. Wyszyńskiego 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6432861 , fax. 087 6432861
  • Data zamieszczenia: 2015-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Augustowskie Centrum Edukacyjne
    Al. Kard. Wyszyńskiego 3 3
    16-300 Augustów, woj. podlaskie
    tel. 087 6432861, fax. 087 6432861
    REGON: 00018455000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.acedu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń w ramach Projektu As z Technikum
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dwóch szkoleń w ramach Projektu As z Technikum: 1) Szkolenie Systemy solarne i fotowoltaiczne 2) Szkolenie Pompy ciepła i turbiny wiatrowe Część 1 3. Szkolenie Systemy solarne i fotowoltaiczne ramach Projektu As z Technikum dla 12 uczniów klasy trzeciej Technikum Nr 1 w Augustowskim Centrum Edukacyjnym kształcących się w zawodzie technik budownictwa i jednego nauczyciela teoretycznych przedmiotów zawodowych branży budowlanej (łącznie 13 osób). 3.1. Zamawiający wymaga, aby w czasie szkolenia zajęcia były realizowane w Augustowskim Centrum Edukacyjnym w Augustowie (al. Kard. Wyszyńskiego 3) w terminie 8 maja 2015 od godziny 12.00 oraz 9 i 10 maja 2015r. od godziny 8.00. Dopuszcza się niewielkie zmiany w terminie realizacji szkolenia z zastrzeżeniem, że powinno się ono odbyć w maju 2015r. 3.2. Program szkolenia powinien obejmować: Część teoretyczna powinna zawierać następujące zagadnienia: 1. Energia słoneczna- wiadomości ogólne 2. Przepisy i normy prawne regulujące wykorzystanie energii słonecznej 3. Budowa kolektorów słonecznych płaskich i próżniowych 4. Budowa zestawów solarnych do podgrzewania c.w.u. 5. Dobór wielkości instalacji (prezentacja programu komputerowego kolektorek 6. Budowa paneli fotowoltaicznych 7. Zasady działania instalacji fotowoltaicznych 8. Dobór wielkości instalacji Część praktyczna szkolenia powinna zawierać następujące zagadnienia: W części praktycznej należy zaangażować uczniów w ćwiczenia 1. Montaż kompletnej instalacji solarnej do podgrzewania c. w. u. 2. Napełnienie instalacji płynem i podłączenie 3. Opróżnienie instalacji (wymiana płynu) 4. Montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej wraz z podłączeniem do sieci. 3.3. Na zakończenie szkolenia uczestnicy powinni otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie / certyfikat powinno zawierać logo UE oraz informację o współfinansowaniu projektu As z Technikum ze środków Unii Europejskiej. 3.4. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika: od 24 do 30 godzin lekcyjnych w zależności od szczegółowego harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę. Program powinien być rozłożony na 3 dni, nie może być realizowany w czasie zajęć lekcyjnych wynikających z planu nauczania ACE. 3.5. Wymagania ogólne: 3.5.1. w zakresie merytorycznym: a) Przeprowadzenie szkolenia obejmującego co najmniej zakres zagadnień podanych przez Zamawiającego. b) Przedstawienie Zamawiającemu przez Wykonawcę szczegółowego programu nauczania. c) Uwzględnienie przez prowadzącego szkolenie poziomu zdrowia, wykształcenia umiejętności i wiedzy uczestników. 3.5.2. w zakresie organizacyjnym: a) Zapewnienie uczestnikom podczas zajęć bezpieczeństwa i higieny pracy. b) Zapewnienie uczestnikom od pierwszego dnia zajęć niezbędnych materiałów szkoleniowych (długopis, notes lub zeszyt, skrypt / książka o tematyce związanej z prowadzonymi zajęciami), które zostaną ujęte w cenie usługi i przejdą w posiadanie uczestników. Jeden dodatkowy komplet materiałów szkoleniowych (skrypt / książka o tematyce związanej z prowadzonymi zajęciami) Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zamówienia. c) Zapewnienie cateringu podczas zajęć, tj., każdego dnia szkolenia kawa / herbata, ciastka dostępne podczas każdej z przerw oraz jeden ciepły posiłek obiadowy składający się z zupy i drugiego dania oraz napoju lub wody mineralnej o pojemności 0,33 l na osobę. Posiłki mogą być serwowane w naczyniach jednorazowych; obiad powinien być porcjowany w naczyniach termicznych. Wykonawca przy oferowaniu obiadów uwzględniać będzie świeże produkty. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia 3.6. Wykonawca zapewni na potrzeby szkolenia niezbędne materiały, narzędzia i urządzenia do przeprowadzenia części praktycznej szkolenia, których koszt wejdzie w cenę usługi. 3.7 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia podczas szkolenia: a) rejestru wydanych zaświadczeń; b) list obecności i odbioru cateringu; c) listy potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych; d) listy potwierdzającej odbiór zaświadczeń. Zamawiający wymaga, aby dokumenty były podpisywane przez uczestników obecnych na zajęciach i którzy otrzymali catering. Wykonawca przekaże Zamawiającemu te dokumenty po zakończeniu realizacji zamówienia. 3.8. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić na potrzeby szkolenia salę dydaktyczną z wyposażeniem dostosowanym do przeprowadzenia tego typu szkolenia, dostępem do Internetu, tablicę interaktywną lub rzutnik, w zależności od potrzeb Wykonawcy, mieszczącą się w budynku Augustowskiego Centrum Edukacyjnego (al. Kard. Wyszyńskiego 3, Augustów). Część 2 4. Szkolenie Pompy ciepła i turbiny wiatrowe w ramach Projektu As z Technikum dla 12 uczniów klasy trzeciej Technikum Nr 1 w Augustowskim Centrum Edukacyjnym kształcących się w zawodzie technik budownictwa i jednego nauczyciela teoretycznych przedmiotów zawodowych branży budowlanej (łącznie 13 osób). 4.1. Zamawiający wymaga, aby w czasie szkolenia zajęcia były realizowane w Augustowskim Centrum Edukacyjnym w Augustowie (al. Kard. Wyszyńskiego 3) w terminie 22 maja 2015 od godziny 12.00 oraz 23 i 24 maja 2015r. od godziny 8.00. Dopuszcza się niewielkie zmiany w terminie realizacji szkolenia z zastrzeżeniem, że powinno się ono odbyć w maju 2015r. 4.2. Program nauczania powinien obejmować: - Część teoretyczna powinna zawierać następujące zagadnienia: 1. Energia wiatrowa- wiadomości ogólne 2. Przepisy i normy prawne regulujące wykorzystanie energii wiatrowej 3. Budowa i zasady działania elektrowni wiatrowych 4. Energia geotermalna- wiadomości ogólne 5. Pompy ciepła budowa. 6. Zasady działania pomp ciepła powietrznych i geotermalnych. Część praktyczna szkolenia powinna zawierać następujące zagadnienia: W części praktycznej należy zaangażować uczniów w ćwiczenia 1. Montaż i prezentację działania mini elektrowni wiatrowej 2. Montaż i prezentację działania powietrznej pompy ciepła 4.3. Na zakończenie szkolenia uczestnicy powinni otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie / certyfikat powinno zawierać logo UE oraz informację o współfinansowaniu projektu As z Technikum ze środków Unii Europejskiej. 4.4. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika: od 24 do 30 godzin lekcyjnych w zależności od szczegółowego harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę. Program powinien być rozłożony na 3 dni, nie może być realizowany w czasie zajęć lekcyjnych wynikających z planu nauczania ACE. 4.5. Wymagania ogólne: 4.5.1. w zakresie merytorycznym: a) Przeprowadzenie szkolenia obejmującego co najmniej zakres zagadnień podanych przez Zamawiającego. b) Przedstawienie Zamawiającemu przez Wykonawcę szczegółowego programu nauczania. c) Uwzględnienie przez prowadzącego szkolenie poziomu zdrowia, wykształcenia umiejętności i wiedzy uczestników. 4.5.2. w zakresie organizacyjnym: a) Zapewnienie uczestnikom podczas zajęć bezpieczeństwa i higieny pracy. b) Zapewnienie uczestnikom od pierwszego dnia zajęć niezbędnych materiałów szkoleniowych (długopis, notes lub zeszyt, skrypt / książka o tematyce związanej z prowadzonymi zajęciami), które zostaną ujęte w cenie usługi i przejdą w posiadanie uczestników. Jeden dodatkowy komplet materiałów szkoleniowych (skrypt / książka o tematyce związanej z prowadzonymi zajęciami) Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zamówienia. c) Zapewnienie cateringu podczas zajęć, tj., każdego dnia szkolenia kawa / herbata, ciastka dostępne podczas każdej z przerw oraz jeden ciepły posiłek obiadowy składający się z zupy i drugiego dania oraz napoju lub wody mineralnej o pojemności 0,33 l na osobę. Posiłki mogą być serwowane w naczyniach jednorazowych; obiad powinien być porcjowany w naczyniach termicznych. Wykonawca przy oferowaniu obiadów uwzględniać będzie świeże produkty. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. 4.6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia podczas szkolenia: a) rejestru wydanych zaświadczeń; b) list obecności i odbioru cateringu; c) listy potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych; d) listy potwierdzającej odbiór zaświadczeń. Zamawiający wymaga, aby dokumenty były podpisywane przez uczestników obecnych na zajęciach i którzy otrzymali catering. Wykonawca przekaże Zamawiającemu te dokumenty po zakończeniu realizacji zamówienia. 4.7. Wykonawca zapewni na potrzeby szkolenia niezbędne materiały, narzędzia i urządzenia niezbędne do przeprowadzenia części praktycznej szkolenia, których wejdzie w cenę usługi. 4.8. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić na potrzeby szkolenia salę dydaktyczną z wyposażeniem dostosowanym do przeprowadzenia tego typu szkolenia, dostępem do Internetu, tablicę interaktywną lub rzutnik, w zależności od potrzeb Wykonawcy, mieszczącą się w budynku Augustowskiego Centrum Edukacyjnego (al. Kard. Wyszyńskiego 3, Augustów).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie nauczyciela/trenera
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.acedu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach