Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń w ramach Projektu As z Technikum

Augustowskie Centrum Edukacyjne ogłasza przetarg

  • Adres: 16-300 Augustów, Al. Kard. Wyszyńskiego 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6432861 , fax. 087 6432861
  • Data zamieszczenia: 2014-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Augustowskie Centrum Edukacyjne
    Al. Kard. Wyszyńskiego 3 3
    16-300 Augustów, woj. podlaskie
    tel. 087 6432861, fax. 087 6432861
    REGON: 00018455000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.acedu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń w ramach Projektu As z Technikum
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie szkoleń w ramach Projektu As z Technikum Część 1 1. szkolenie z programowania sterowników PLC w ramach Projektu As z Technikum dla 12 uczniów klasy III Technikum Nr 1 w Augustowskim Centrum Edukacyjnym kształcących się w zawodzie technik mechatronik i jednego nauczyciela teoretycznych przedmiotów zawodowych branży mechatronicznej (łącznie 13 osób) . -zamawiający wymaga, aby w czasie szkolenia zajęcia były realizowane w Augustowskim Centrum Edukacyjnym w Augustowie, al. Kardynała Wyszyńskiego 3 w terminie 15 i 16 marca 2014 (od godziny 8.00), oraz 22 marca 2014 (od godziny 8.00). Dopuszcza się niewielkie zmiany w terminie realizacji szkolenia z zastrzeżeniem, że powinno się ono odbyć w marcu 2014. -program nauczania powinien obejmować co najmniej: a)podstawowe elementy stosowane w układach sterowania pneumatycznego i hydraulicznego. b)układy sterowania pneumatycznego i elektropneumatycznego. c)układy sterowania hydraulicznego. d)technika napędowa - silniki prądu zmiennego i stałego oraz serwonapędy. e)sensoryka w systemach mechatronicznych. f)programowanie sterowników PLC z zastosowaniem języków LAD lub FBD. g)sterowanie procesowo sekwencyjne 1.3 na zakończenie szkolenia uczestnicy powinni otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, certyfikat z logo UE zawierający informację o współfinansowaniu projektu As z Technikum ze środków Unii Europejskiej. 1.4 liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika: 24 do 30 godzin lekcyjnych w zależności od szczegółowego harmonogramu przedstawionego przez wykonawcę. Program powinien być rozłożony na 3 dni, nie może być realizowany w czasie zajęć lekcyjnych wynikających z planu nauczania ACE. 1.5 wymagania ogólne w zakresie: 1.5.1 merytorycznym: przeprowadzenie zamówienia obejmującego co najmniej zakres zagadnień podanych przez Zamawiającego, szczegółowy program nauczania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, wykonawca uwzględni poziom wykształcenia, umiejętności i wiedzy uczestników, 1.1.5.2 organizacyjnym: zapewnienie podczas zajęć bezpieczeństwa i higieny pracy. apewnienie od pierwszego dnia zajęć niezbędnych materiałów szkoleniowych (długopis, notes lub zeszyt, skrypt/książka o tematyce związanej z prowadzonymi zajęciami), które zostaną ujęte w cenie i przejdą w posiadanie uczestników. Jeden dodatkowy komplet materiałów szkoleniowych (skrypt/książka o tematyce związanej z prowadzonymi zajęciami) Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zamówienia. zapewnienie cateringu podczas zajęć, tj. każdego dnia szkolenia jeden ciepły posiłek obiadowy składający się z zupy i drugiego dania, oraz napoju lub wody mineralnej o pojemności 0,33 l na osobę. Posiłki mogą być serwowane w naczyniach jednorazowych, obiad powinien być porcjowany w naczyniach termicznych. Wykonawca przy oferowaniu obiadów uwzględniać będzie świeże produkty. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. 1.6 zamawiający zobowiązuje się udostępnić na potrzeby szkolenia salę dydaktyczną z wyposażeniem dostosowanym do przeprowadzenia tego typu szkolenia, z dostępem do Internetu, tablicę interaktywną, lub rzutnik w zależności od potrzeb, Wykonawcy mieszczącą się w budynku Augustowskiego Centrum Edukacyjnego (al. Kardynała Wyszyńskiego 3, 16-300 Augustów) Część 2 2. Dwa kursy barmańskie w ramach Projektu As z Technikum dla 12 uczniów klasy III i 12 uczniów z klasy II Technikum Nr 1 w Augustowskim Centrum Edukacyjnym kształcących się w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych i dwóch nauczycieli teoretycznych przedmiotów zawodowych branży gastronomicznej ( 2 grupy po 12 uczniów+ 1 nauczyciel ) . 2.1 zamawiający wymaga, aby w czasie szkolenia zajęcia były realizowane w Augustowskim Centrum Edukacyjnym w Augustowie, al. Kardynała Wyszyńskiego 3 w terminie: I kurs: 15 marca 2014 (od godziny 8.00 grupa uczniów z klasy II technik żywienia i usług gastronomicznych). II kurs: 16 marca 2014 (od godziny 8.00 grupa uczniów z klasy III technik żywienia i usług gastronomicznych). Dopuszcza się niewielkie zmiany w terminie realizacji szkolenia z zastrzeżeniem, że powinno się ono odbyć w marcu 2014. Program nauczania powinien co najmniej obejmować: organizację pracy ,zadania, odpowiedzialność zawodową barmana. terminologię i funkcjonowanie sprzętu barowego. podział alkoholi i koktajli. miksologię- zasady komponowania napojów mieszanych zasady podawania napojów alkoholowych dekorację/ garnirowanie napojów mieszanych Na zakończenie szkolenia uczestnicy powinni otrzymać zaświadczenie o ukończeniu kursu, certyfikat/zaświadczenie powinno zawierać logo UE ,informację o współfinansowaniu projektu As z Technikum ze środków Unii Europejskiej. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika: 8 godzin lekcyjnych w zależności od szczegółowego harmonogramu przedstawionego przez wykonawcę. Program powinien być zrealizowany w ciągu 1 dnia, nie może być realizowany w czasie zajęć lekcyjnych wynikających z planu nauczania ACE. Wymagania ogólne w zakresie: -Merytorycznym: Przeprowadzenie zamówienia obejmującego co najmniej zakres zagadnień podanych przez Zamawiającego. Szczegółowy program nauczania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu. Wykonawca uwzględni poziom wykształcenia, umiejętności i wiedzy uczestników. -Organizacyjnym: Zapewnienie podczas zajęć bezpieczeństwa i higieny pracy. Zapewnienie niezbędnych materiałów szkoleniowych (długopis, notes lub zeszyt, skrypt/książka o tematyce związanej z prowadzonymi zajęciami,), które zostaną ujęte w cenie i przejdą w posiadanie uczestników oraz alkoholi, naczyń, urządzeń i pozostałych produktów zgodnie z programem kursu. Jeden dodatkowy komplet materiałów szkoleniowych (skrypt/książka o tematyce związanej z prowadzonymi zajęciami) Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zamówienia. Zapewnienie cateringu podczas kursu, tj. każdego dnia szkolenia jeden ciepły posiłek obiadowy składający się z zupy i drugiego dania, oraz napoju lub wody mineralnej o pojemności 0,33 l na osobę. Posiłki mogą być serwowane w naczyniach jednorazowych, obiad powinien być porcjowany w naczyniach termicznych. Wykonawca przy oferowaniu obiadów uwzględniać będzie świeże produkty. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić na potrzeby szkolenia salę dydaktyczną/pracownię gastronomiczną z dostępem do Internetu (tablicę interaktywną lub rzutnik w zależności od potrzeb Wykonawcy) mieszczącą się w budynku Augustowskiego Centrum Edukacyjnego (al. Kardynała Wyszyńskiego 3, 16-300 Augustów)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.acedu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach