Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku
Pl. Dąbrowskiego 2
09-402 Płock, woj. mazowieckie
REGON: 611038403 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przeprowadzenie szkoleń dotyczących centrum symulacji medycznej na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
TRZECI POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI WYSOKIEJ WIERNOŚCI(Działanie skierowane do nauczycieli i osób obsługujących Centrum Symulacji Medycznych)Opis:Etap 1(forma stacjonarna - szkolenie w siedzibie Mazowieckiej Uczeni Publicznej w Płocku) obejmuje dla każdego uczestnika:- udział w szkoleniu - materiały dydaktyczneEtap 2: (forma zdalna - tworzenie scenariuszy symulacji): obejmuje dla każdego uczestnika:- konsultacji/warsztatów z trenerami symulacji- materiały dydaktyczneEtap 3: (forma wyjazdowa - szkolenie): 2- dniowe szkolenie wyjazdowe, obejmuje dla każdego uczestnika:- udział w szkoleniu - materiały dydaktyczne- serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka)- 2 noclegi z pełnym wyżywieniem (śniadanie/obiad/kolacja)- transportetap 1 – forma stacjonarna w siedzibie Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płockuetap 2 – forma zdalnaetap 3 - forma wyjazdowa8 osób 70 godzin lekcyjnychetap 1 – 15 godz.; etap 2 – 40 godz.; etap 3 – 15 godz.Szkolenie ma charakter praktyczny min. 75% szkolenia powinny stanowić ćwiczenia praktyczne z aktywnym udziałem każdego z uczestników.SZKOLENIE: STANDARYZOWANY PACJENT(Działanie skierowane do nauczycieli i osób obsługujących Centrum Symulacji Medycznych)Szkolenie: standaryzowany pacjent Szkolenie dla 8 uczestników, 15 h lekcyjnych PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA: 1. Pacjent standaryzowany, a pacjent symulowany, Zasady prowadzenia zajęć z udziałem pacjentów standaryzowanych, 2. Zasady rekrutacji pacjentów standaryzowanych, Rola i zadania pacjentów standaryzowanych, 3. Charakterystyka jednostek chorobowych, które mogą zostać wykorzystane do symulacji przez pacjentów standaryzowanych, 4. Ćwiczenia praktyczne.MIEJSCE/ FORMA : forma stacjonarna w siedzibie Mazowieckiej Uczelni Publicznej w PłockuGRUPA: 8 osób LICZBA GODZIN: 15 godzin lekcyjnychPIERWSZY POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI NISKIEJ WIERNOŚCI(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)Opis:Etap 1 obejmuje dla każdego uczestnika:- udział w szkoleniu - materiały dydaktyczneEtap 2 (tworzenie scenariuszy symulacji) obejmuje dla każdego uczestnika:- konsultacji/warsztatów- materiały dydaktyczneEtap 3 obejmuje dla każdego uczestnika:- udział w szkoleniu - materiały dydaktyczneDRUGI POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI POŚREDNIEJ WIERNOŚCI(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)Opis:Etap 1 obejmuje dla każdego uczestnika:- udział w szkoleniu - materiały dydaktyczneEtap 2 (tworzenie scenariuszy symulacji) obejmuje dla każdego uczestnika: - konsultacji/warsztatów- materiały dydaktyczneEtap 3 obejmuje dla każdego uczestnika:- udział w szkoleniu - materiały dydaktyczneTRZECI POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI WYSOKIEJ WIERNOŚCI(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)Opis:Etap 1 obejmuje dla każdego uczestnika:- udział w szkoleniu - materiały dydaktyczneEtap 2 (tworzenie scenariuszy symulacji) obejmuje dla każdego uczestnika:- konsultacji/warsztatów- materiały dydaktyczneEtap 3 obejmuje dla każdego uczestnika:- udział w szkoleniu - materiały dydaktyczneEFEKTYWNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA POŁOŻNA- PACJENTKA -RODZINA. KOMUNIKACJA BUDUJĄCA ZAUFANIE ORAZ POSTAWĘ EMPATYCZNĄ(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)• Zasady empatii i interakcji,• Komunikowanie terapeutyczne,• Najczęstsze błędy w komunikacji i jak ich unikać,• Rozmowy na tematy trudne i traumatyczne,• Oczekiwania pacjentek oraz ich rodzin w zakresie komunikacji z położną, • Techniki radzenia sobie ze stresem,• Część praktyczna – scenki• Materiały dydaktyczne (w formie elektronicznej)Niestacjonarnie/Zdalnie10 studentów16 godzin lekcyjnych PROBLEMY ZDROWOTNE KOBIET W WIEKU STARSZYM NA PRZYKŁADZIE PACJENTEK PRZEBYWYWAJĄCYCH W ZAKŁADZIE PIELĘGNACYJNO – OPIEKUŃCZYM(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)• Najczęściej występujące problemy zdrowotne u kobiet w wieku starszym przebywających w Zakładzie Pielęgnacyjno - Opiekuńczym.• Metody i techniki pielęgnacji dedykowane pacjentkom w Zakładzie Pielęgnacyjno - Opiekuńczym.• Sprzęt i materiały wspomagające w pielęgnacji pacjentek starszych w Zakładzie Pielęgnacyjno - Opiekuńczym.• Najczęściej występujące powikłania u kobiet starszych przebywających w Zakładzie Pielęgnacyjno - Opiekuńczym.• Metody wsparcia i aktywizacji psychospołecznej kobiet starszych przebywających w Zakładzie Pielęgnacyjno - Opiekuńczym.Niestacjonarnie / Zdalnie20 studentów8 godzin lekcyjnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zdolności technicznej lub zawodowej;dla Części 1: Wykonawca musi dysponować wykwalifikowaną kadrą trenerską do przeprowadzenia szkoleń z zakresu symulacji medycznej. Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 (czterema) instruktorami/trenerami/szkoleniowcami, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, przy czym:Minimum 3 osoby posiadające:1) Stopień naukowy doktora nauk o zdrowiu lub doktora nauk medycznych.2) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo.Minimum 1 osoba posiadająca:1)Tytuł zawodowy magistra psychologii2) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwolub: Minimum 1 osoba - Trener symulacji medycznej1) posiadający wykształcenie wyższe psychologiczne, 2) będący couchem,posiadający min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu wsparcia personelu medycznego oraz wykładowców akademickich we wprowadzaniu metod edukacyjnych symulacji medycznej (wszystkich stopni wierności) w ramach tworzenia i wdrażania centrów symulacji medycznych z zastosowaniem metody dialogu motywującego oraz będącego współautorem min. 6 podręczników symulacji medycznej skierowanych do wykładowców akademickich kształcących na kierunkach medycznych np. pielęgniarstwo.Część 2:Wykonawca musi dysponować wykwalifikowaną kadrą trenerską do przeprowadzenia szkoleń z zakresu symulacji medycznej. Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 (czterema) instruktorami/trenerami/szkoleniowcami, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, przy czym:Minimum 3 osoby posiadające:1) Stopień naukowy doktora nauk o zdrowiu lub doktora nauk medycznych.2) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo.Minimum 1 osoba posiadająca:1) Tytuł zawodowy magister psychologii2) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwolub: Minimum 1 osoba - Trener symulacji medycznej1) posiadający wykształcenie wyższe psychologiczne, 2) będący couchem,posiadający min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu wsparcia personelu medycznego oraz wykładowców akademickich we wprowadzaniu metod edukacyjnych symulacji medycznej (wszystkich stopni wierności) w ramach tworzenia i wdrażania centrów symulacji medycznych z zastosowaniem metody dialogu motywującego oraz będącego współautorem min. 6 podręczników symulacji medycznej skierowanych do wykładowców akademickich kształcących na kierunkach medycznych np. pielęgniarstwo.Część 3PIERWSZY POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI NISKIEJ WIERNOŚCI(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)Wykonawca musi dysponować wykwalifikowaną kadrą trenerską do przeprowadzenia szkoleń z zakresu symulacji medycznej. Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 (czterema) instruktorami/trenerami/szkoleniowcami, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, przy czym:Minimum 3 osoby posiadające:1) Stopień naukowy doktora nauk o zdrowiu lub doktora nauk medycznych.2) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo.Minimum 1 osoba posiadająca:1) Tytuł zawodowy magistra psychologii2) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwolub: Minimum 1 osoba - Trener symulacji medycznej1) posiadający wykształcenie wyższe psychologiczne, 2) będący couchem,3) posiadający min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu wsparcia personelu medycznego oraz wykładowców akademickich we wprowadzaniu metod edukacyjnych symulacji medycznej (wszystkich stopni wierności) w ramach tworzenia i wdrażania centrów symulacji medycznych z zastosowaniem metody dialogu motywującego oraz będącego współautorem min. 6 podręczników symulacji medycznej skierowanych do wykładowców akademickich kształcących na kierunkach medycznych np. pielęgniarstwo.DRUGI POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI POŚREDNIEJ WIERNOŚCI(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)Wykonawca musi dysponować wykwalifikowaną kadrą trenerską do przeprowadzenia szkoleń z zakresu symulacji medycznej. Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 (czterema) instruktorami/trenerami/szkoleniowcami, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, przy czym:Minimum 3 osoby posiadające:1)Stopień naukowy doktora nauk o zdrowiu lub doktora nauk medycznych.2) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo.Minimum 1 osoba posiadająca:1) Tytuł zawodowy magistra psychologii2) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwolub: Minimum 1 osoba - Trener symulacji medycznej1)posiadający wykształcenie wyższe psychologiczne, 2) będący couchem,3)posiadający min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu wsparcia personelu medycznego oraz wykładowców akademickich we wprowadzaniu metod edukacyjnych symulacji medycznej (wszystkich stopni wierności) w ramach tworzenia i wdrażania centrów symulacji medycznych z zastosowaniem metody dialogu motywującego oraz będącego współautorem min. 6 podręczników symulacji medycznej skierowanych do wykładowców akademickich kształcących na kierunkach medycznych np. pielęgniarstwo.TRZECI POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI WYSOKIEJ WIERNOŚCI(Działanie skierowane do studentów kierunkupołożnictwo)Wykonawca musi dysponować wykwalifikowaną kadrą trenerską do przeprowadzenia szkoleń z zakresu symulacji medycznej. Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 (czterema) instruktorami/trenerami/szkoleniowcami, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, przy czym:Minimum 3 osoby posiadające:1)Ciąg dalszy - sekcja IX
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-16
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi przeprowadzenia szkoleń, zapewnienia udziału w konferencjach i innych form kształcenia, mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz – IChP.
Dodano: 2024-07-02 - Wył. max 28 trenerów/doradców podz. na dwa obszary: Obszar I – trenerzy/doradcy ds. personalnych rozwoju organizacji – Cz. 1-14, Obszar II – trenerzy/doradcy ds. rozwiązań zarządczych – Cz. 15-28.
Dodano: 2024-06-28 - Zorganizowanie i przeprowadzenie minimum 80 warsztatów kulinarnych dla dzieci w wieku szkolnym (klasy I-III oraz IV-VIII), a także przeprowadzenie 10 warsztatów dla realizatorów żywienia zbiorowego
Dodano: 2024-06-24 - DZP.261.1.2024 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji, moderowaniu oraz monitorowaniu i ewaluacji 5 tematycznych sieci współpracy (...)
Dodano: 2024-06-06 - Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
Dodano: 2024-05-16 - Organizacja szkolenia specjalistycznego – w formie wizyty studyjnej, dla przedstawicieli Lokalnych Grup Działania w ramach projektu Wyszkolić Leadera
Dodano: 2024-05-13 - Świadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu „Zintegrowani”.
Dodano: 2024-05-10 - Świadczenie usług w zakresie opracowania Poradnika oraz materiałów szkoleniowych i ich aktualizacji na temat realizacji i przestrzegania równościowych zasad horyzontalnych w projektach programu FENG
Dodano: 2024-05-09 - Wył. max 28 trenerów/doradców podz. na dwa obszary: Obszar I – trenerzy/doradcy ds. personalnych rozwoju organizacji – Cz. 1-14, Obszar II – trenerzy/doradcy ds. rozwiązań zarządczych – Cz. 15-28.
Dodano: 2024-04-22 - Kompleksowa usługa organizacji i przeprowadzenia konferencji dla przedstawicieli (JST), PCPR, OPS oraz podmiotów i organizacji zaangażowanych w proces tworzenia (LPDI).
Dodano: 2024-04-20