Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej według 10 zadań.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Kościelna 5b
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 874 40 31 , fax. 33 874 40 31
  • Data zamieszczenia: 2013-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Kościelna 5b 5b
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 33 874 40 31, fax. 33 874 40 31
    REGON: 12081042400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.suchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej według 10 zadań.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, Priorytet VII Promocja integracji społecznej ,Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Realizacja zamówienia obejmuje: ZADANIE NR 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia florystycznego dla 14 osób w tym 10 osób niepełnosprawnych - uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej ZADANIE NR 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kurs koparko-ładowarki dla 1 osoby niepełnosprawnej - uczestnika projektu Aktywni Mogą Więcej. ZADANIE NR 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Obsługa komputera dla 10 osób niepełnosprawnych - uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej ZADANIE NR 4 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Palacz kotłów co opalanych paliwem stałym dla 6 osób niepełnosprawnych - uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej ZADANIE NR 5 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 4 osób w tym 3 osoby niepełnosprawne- uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej ZADANIE NR 6 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Stylizacja paznokci dla 2 osób niepełnosprawnych - uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej. ZADANIE NR 7 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kierowca operator wózków jezdniowych dla 3 osób niepełnosprawnych - uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej ZADANIE NR 8 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Projektant stron www dla 2 osób w tym 1 osoba niepełnosprawna - uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej. ZADANIE NR 9 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Podstawy księgowości wspomagane komputerem dla 6 osób w tym 4 osoby niepełnosprawne -uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej ZADANIE NR 10 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka niemieckiego dla 2osób uczestników projektu Aktywni Mogą Więcej Założenia do wszystkich zadań: Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę (w ramach poszczególnych zadań), przedstawi Zamawiającemu przy zawieraniu umowy konspekt godzinowy dla realizacji programu nauczania odpowiedniego szkolenia zawodowego, w ramach ilości godzin przeznaczonych na naukę w danym szkoleniu, zgodnie z wiedzą, doświadczeniem i obowiązującym prawem dotyczącym organizacji kursów zawodowych - do akceptacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ingerencji w zaproponowany przez wykonawcę konspekt. Zatwierdzony konspekt stanowić będzie załącznik do umowy. Wykonawca ma obowiązek prowadzić ewidencję obecności uczestników szkolenia i zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% absencji. Wykonawca może skreślić osobę z listy uczestników, z powodu nie uczęszczania na zajęcia, tylko i wyłącznie na wniosek Zamawiającego. W przypadku rezygnacji lub skreślenia z listy uczestników projektu, Zamawiający zapłaci za faktyczną ilość osób, która przystąpi do realizacji szkolenia, tj. weźmie udział w minimum 1 dniu szkoleniowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie wykonawcę. Wszelkie rozliczenia końcowe miedzy zamawiającym a wykonawcą zrealizowanych usług a szczególności w rozliczenia w sytuacjach powodujących zmiany liczby uczestników zajęć dokonane zostaną na podstawie cen jednostkowych określonych w formularzu ofertowym przez wykonawcę. Na uzasadniony wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić dotychczasowego nauczyciela lub trenera lub instruktora innym nauczycielem lub instruktorem posiadającym doświadczenie jak wymagane w niniejszej SIWZ, gwarantującym należyte i terminowe prowadzenie szkolenia. Termin realizacji szkoleń/kursów musi być zgodny z konspektem/harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zmianę/przesunięcie ewentualnie wydłużenie terminu realizacji szkoleń, z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowej promocji szkolenia z określeniem nazwy szkolenia, nazwy zamawiającego oraz nazwy projektu. Wszystkie materiały muszą być opatrzone właściwym logo flagi Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z odniesieniem i Kapitału Ludzkiego. Wykonawca wyznaczy osobę, która będzie koordynatorem szkolenia, w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć. Koordynator szkolenia jest zobowiązany do ścisłej współpracy z koordynatorem projektu. Zamawiający zastrzega prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych, przez siebie oraz instytucje uprawnione do kontroli dokumentacji niniejszego projektu. Rozliczenie i termin płatności nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy zgodnie z projektem umowy. Do faktury Zamawiający zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty (oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki): -kserokopie imiennych list obecności, potwierdzonych własnoręcznym podpisem uczestników szkolenia. -terminy realizacji zajęć i ilość godzin (harmonogramy) -kserokopie dzienników zajęć (osobny dziennik dla każdej jednostki, w której przeprowadzane jest szkolenie) -kserokopie zaświadczeń o udziale w szkoleniu, wraz z zakresem tematycznym i godzinowym -imienne listy osób wraz z ich podpisami, potwierdzające odbiór materiałów dydaktycznych i pomocniczych -kopia dokumentów poświadczających zdanie egzaminu lub końcowego sprawdzianu, certyfikaty, bilety dojazdów oraz listy potwierdzające skorzystanie z cateringu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.suchabeskidzka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach