Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń dla pielęgniarek, położnych i kadry medycznej pt.: „Szkolenie z zakresu profilaktyki zakażeń u położnic i noworodków

Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-301 Wałbrzych, ul. Paderewskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 877 183 , fax. 748 877 103
  • Data zamieszczenia: 2020-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
    ul. Paderewskiego 10
    58-301 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 748 877 183, fax. 748 877 103
    REGON: 89004717900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOPZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń dla pielęgniarek, położnych i kadry medycznej pt.: „Szkolenie z zakresu profilaktyki zakażeń u położnic i noworodków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pielęgniarek, położnych i kadry medycznej: – szkolenie z zakresu profilaktyki zakażeń u położnic i noworodków – 25 osó przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia jednodniowego, w formie wykładów - cel szkolenia: przygotowanie personelu medycznego do stosowania skutecznych metod oraz sposobów zapobiegania i kontroli zakażeń u położnic i noworodków. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy wynika z wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 3. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, który zapewnia sale wykładową – nieodpłatnie dla Wykonawcy. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) Organizacja szkolenia; 2) Zapewnienie wyposażenia wymaganym w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ; 3) Zapewnienie wykładowców posiadających uprawnienia, odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędną dla realizacji zamówienia; 4) Zapewnienie sprzętu i akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń (zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ); 5) Opracowanie i dostarczenie materiałów szkoleniowych; 6) Zapewnienie uczestnikom szkolenia poczęstunku w czasie przerwy kawowej i lunchu podczas seminariów; 7) Rozesłanie zaproszeń do uczestników szkoleń z co najmniej 10-dniowym wyprzedzeniem; 8) Przygotowanie autorskich materiałów szkoleniowych, opracowanie dedykowanych narzędzi szkoleniowych: skryptów dla uczestników, sprawozdań szkoleniowych, itp.; 9) Przeniesienie na rzecz Zamawiającego autorskich praw majątkowych do jakichkolwiek dzieł powstałych w trakcie realizacji niniejszej umowy; 10) Przekazanie Zamawiającemu materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej na 7 dni roboczych przed terminem szkolenia; 11) Przeprowadzenie badań ewaluacyjnych, przedstawienie zebranych ankiet ewaluacyjnych i sporządzenie raportu ewaluacyjnego oraz przekazanie pełnej dokumentacji w tym zakresie Zamawiającemu; 12) Wystawianie certyfikatów indywidualnym uczestnikom szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia wzoru certyfikatu; 13) Pokrycie wszelkich kosztów niezbędnych dla należytej realizacji niniejszego zamówienia. 5. Dla potrzeb oceny realizacji niniejszego zamówienia przez szkolenie rozumie się szkolenie przeprowadzone z danej tematyki określonej w Załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ do końca okresu trwania Umowy w odniesieniu do części teoretycznej. 6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawcy lub podwykonawców. W takiej sytuacji jednak Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca się powołuje. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji V pkt. 2 niniejszej SIWZ, Wykonawca obowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80561000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu; Brak podstaw do wykluczenia zostanie wstępnie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. a) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: b) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się do m. in. do: a) solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, b) nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, c) niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiających, d) przedstawienia podziału usług/dostaw wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców, 7. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 8. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii (nie dotyczy oświadczeń). Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9. Zamawiający może zażądać okazania oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach