Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego 121
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 2547408, centrala 2547598 , fax. 42 2547418
- Data zamieszczenia: 2014-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
ul. Wojska Polskiego 121 121
91-726 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 2547408, centrala 2547598, fax. 42 2547418
REGON: 00027579000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie seminarium Kreacja wizerunkowa elementem tworzenia trendów w modzie. Ubiór w kontekście budowania wizerunku scenicznego na przykładzie zespołu muzycznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie seminarium Kreacja wizerunkowa elementem tworzenia trendów w modzie. Ubiór w kontekście budowania wizerunku scenicznego na przykładzie zespołu muzycznego 3.2. Założenia : Ideą tego projektu jest przekazanie studentom wiedzy z zakresu podstaw kreacji wizerunku oraz zwrócenie uwagi na istotę oddziaływania wizualnego i jego wpływu na pojawienie się nowych trendów w modzie, nowych koncepcji stylistycznych i oryginalnych rozwiązań projektowych. Seminarium dotyczyć będzie zarówno zasad projektowych - wytycznych stylistycznych w kreacji artystycznej wizerunku jednostki lub grupy oraz analizy wyglądu i stosowanej estetyki przez poszczególne jednostki lub grupę - ikony popkultury, które swoim wyglądem, sposobem bycia, oryginalnością przyczyniły się do wykreowania trendów w modzie. Wiedza przekazana studentom podczas seminarium ma udowodnić siłę przekazu i wpływu jednostki medialnej, traktowanej w tym przypadku zarówno w liczbie pojedynczej lub mnogiej, na masę. Kreacja wizerunkowa staje się w tym przypadku jednym z narzędzi jakimi może dysponować projektant w kwestii promocji swoich koncepcji projektowych ale i budowania własnej marki. Zadaniem seminarium będzie także umożliwienie adaptacji wiedzy teoretycznej na działania czysto praktyczne. Będzie to próba konfrontacji własnych koncepcji artystyczno - projektowych z potrzebami wizerunkowymi rzeczywistego odbiorcy. W tym celu nawiązana zostanie współpraca z jednym z łódzkich zespołów muzycznych, wchodzących na rynek, posiadających już pewne sukcesy na swoim koncie jednak nie wyróżniających się na tym etapie kariery w pełni zdefiniowaną estetyką. Studentom zostanie przedstawione zadanie projektowe, którego celem będzie wykreowanie wizerunku scenicznego, stanowiącego swego rodzaju identyfikację zespołu, jednak uwzględniającego potrzeby estetyczno- użytkowe odbiorcy a także korespondującego z uprawianym gatunkiem muzycznym i proponowanym repertuarem. Efekty pracy projektowej studentów zostaną udokumentowane. Zakres seminarium: - Moda w muzyce, muzyka w modzie- wykład poświęcony ikonom popkultury na przestrzeni XX i XXIw, które swoim wizerunkiem przyczyniły się do powstania i wykreowania stylów w modzie oraz zapisały się w historii ubioru i muzyki. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wykładu, który zrealizowany powinien być przez minimum dwóch opiniotwórczych dziennikarzy muzycznych, zarządzających programowaniem muzyki w wiodących stacjach radiowych (regionalnych lub ogólnopolskich), prowadzących autorskie audycje radiowe w tematyce trendów w muzyce, posiadających na swoim koncie programowanie międzynarodowych festiwali muzycznych wykazujących się doświadczeniem jako dyrektor festiwalu lub osoba programująca festiwal - ilość godzin: 3 - stylizacja w kreacji wizerunku scenicznego - seminarium poświęcone tematowi stylizacji wizerunkowej, jej sposobom, zasadom i metodom wykorzystywanym w kreowaniu wizerunku scenicznego gwiazd muzyki i popkultury na przestrzeni ostatnich dwóch dekad z uwzględnieniem współczesnych kanałów medialnych. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wykładu, który przeprowadzony powinien być przez osobę pracującą czynnie w branży mody z udokumentowanym doświadczeniem dziennikarskim w postaci redaktora naczelnego lub wydawcy , mającego doświadczenie w realizacji modowych prasowych sesji fotograficznych - ilość godzin: 2 - mini recitale zespołu muzycznego - (prezentacja zadania seminarium - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zespołu o składzie min 5 osób , w który występuje min jedna kobieta. Zespół o stażu nie krótszym niż dwa lata z udokumentowanym dorobkiem artystycznym w postaci wydanego min jednego wydawnictwa muzycznego, i udokumentowanym dorobkiem w postaci min jednej nagrody na muzycznym festiwalu ogólnopolskim) - Seminarium z zakresu kreowania trendów w modzie za pomocą wizerunku gwiazd, znanych osobowości mody i muzyki. Etap a) zapoznanie studentów z przykładami różnych wizerunków scenicznych, podanie przykładów wykreowanych trendów mody - ilość godzin: 2 Etap b) otwarta dyskusja z uczestnikami seminarium i próba ustalenia zasad i możliwości zaistnienia autorskich koncepcji projektowych w ogólnodostępnej modzie - ilość godzin: 2 Etap c) realizacja zadania projektowego seminarium: Sceniczny wizerunek zespołu muzycznego - ilość godzin: 3 dni / 21 godzin - Analiza odbiorcy projektu - zespołu muzycznego oraz pojedynczych jego członków. - Ustalenie założeń projektowych i koncepcji stylistycznej zadania. - realizacja projektów w postaci rysunków żurnalowych - korekta prac, wybór projektów, profesjonalne opracowanie portfolio - oferty wizerunkowej zespołu muzycznego - podsumowanie zadanie, wnioski, ocena i dyskusja Zamawiający wymaga, aby seminarium prowadzone powinno było przez uznanego polskiego projektanta mody, który zrealizował min 5 indywidualnych autorskich pokazów mody odnotowanych w branżowej modowej prasie ogólnopolskiej, zajmującego się m.in. kreacją wizerunku scenicznego, kostiumami teatralno - operowymi, specjalizującego się zarówno w modzie damskiej jak i męskiej, posiadającego doświadczenie zawodowe minimum 15 letnie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa edukacyjna - kształcenie studentów kierunków medycznych na potrzeby Wojskowej Służby Zdrowia w roku akademickim 2012/2013 ( 50/ZP/12)
Dodano: 2012-07-02 - usługa edukacyjna - kształcenie studentów kierunków medycznych na potrzeby Wojskowej Służby Zdrowia w roku akademickim 2012/2013
Dodano: 2012-06-13 - Opracowanie autorskiego programu szkolenia Wykorzystanie technologii multimedialnych oraz animacji i grafiki 3D w projektowaniu prezentacji i autokreacji oraz szkolenia Dress Code kadry menedżerskiej w ramach projektu Kwalifikacje i wiedza to nasza broń kobieca.
Dodano: 2012-03-13 - Usługa edukacyjna na kształcenie studentów kierunków medycznych na potrzeby Wojskowej Służby Zdrowia w roku akademickim 2011/2012 - sprawa nr 45/2011/1
Dodano: 2011-09-10 - Usługa edukacyjna na kształcenie studentów kierunków medycznych na potrzeby Wojskowej Służby Zdrowia w roku akademickim 2011/2012 - sprawa nr 45/2011
Dodano: 2011-09-02 - Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z wychowania fizycznego dla studentów Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi w roku akademickim 2011_2012.
Dodano: 2011-08-31 - Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z wychowania fizycznego dla studentów Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi w roku akademickim 2011/2012.
Dodano: 2011-08-22 - Usługa przeprowadzenia lektoratów z zakresu języka angielskiego i niemieckiego dla studentów specjalności Pedagogika w zakresie rozwoju regionalnego w ramach projektu pn: Edukacja - Regiony - Regionalizacja: Program rozwoju Wydziału Nauk o Wychowaniu w ramach strategii rozwoju Uniwersytetu Łódzkiego
Dodano: 2011-06-22 - Przetarg nieograniczony na: Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń w ramach projektu pn. Akademia multimediów i wystawiennictwa w zakresie: I. Kursu Multimedia Animacja 3D i Efekty Specjalne na potrzeby gier komputerowych i filmu II. Kursu Wystawiennictwo Projektowanie przestrzeni wnętrz w obiektach hotelarsko-turystycznych Projekt realizowany jest dzięki dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.
Dodano: 2011-06-01