Przetargi.pl
Opracowanie autorskiego programu szkolenia Wykorzystanie technologii multimedialnych oraz animacji i grafiki 3D w projektowaniu prezentacji i autokreacji oraz szkolenia Dress Code kadry menedżerskiej w ramach projektu Kwalifikacje i wiedza to nasza broń kobieca.

Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego 121
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2547408, centrala 2547598 , fax. 042 2547418
  • Data zamieszczenia: 2012-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
    ul. Wojska Polskiego 121 121
    91-726 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 2547408, centrala 2547598, fax. 042 2547418
    REGON: 00027579000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie autorskiego programu szkolenia Wykorzystanie technologii multimedialnych oraz animacji i grafiki 3D w projektowaniu prezentacji i autokreacji oraz szkolenia Dress Code kadry menedżerskiej w ramach projektu Kwalifikacje i wiedza to nasza broń kobieca.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Część 1 - opracowanie autorskiego programu szkolenia w zakresie: Wykorzystanie technologii multimedialnych oraz animacji i grafiki 3D w projektowaniu prezentacji i autokreacji Część 2 - opracowanie autorskiego programu szkolenia w zakresie: Dress Code kadry menedżerskiej. Termin realizacji Planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia: w terminie 1 tygodnia od dnia podpisania umowy. Założenia a) Szkolenia kierowane są do: - kobiet w wieku 18 - 60 lat, - mieszkających lub pracujących na terenie województwa łódzkiego, - zgłaszających się do projektu z własnej inicjatywy, - zatrudnionych na stanowisku menedżerskim (kadra średniego szczebla kierowniczego) w obszarze informatycznym, medialnym lub reklamowym lub posiadających pisemne oświadczenie pracodawcy o możliwości awansu na stanowisko menedżerskie (kadra średniego szczebla kierowniczego) w obszarze informatycznym, medialnym lub reklamowym, - legitymujących się wykształceniem średnim lub wyższym. Program szkoleń powinien obejmować przeprowadzenie: 1. Dla części 1 - 100 godzin dydaktycznych, w tym: 30 godzin wykładów, 70 godzin ćwiczeń 2. Dla części 2 - 40 godzin dydaktycznych Termin realizacji szkoleń w zakresie części 1 oraz części 2: od 28.04.2012r. do 30.10.2012r. Weryfikacja założeń metodycznych: Część 1 Założenia metodyczne przewidują, iż kursantki muszą wykonać cztery zadania o charakterze projektów animacyjno multimedialnych, w tym: a) 3 projekty indywidualne: - Animacja typograficzna- charakteryzującą zakres działań wirtualnej firmy lub marki. - Film reklamowy (z zastosowaniem animacji 3D, animacji typograficznej oraz elementów motion design i VFX) przedmiotem reklamy mogą być : dowolny produkt, procesy i zjawiska społeczne - Autoprezentacja - multimedialne portfolio b) 1 Projekt grupowy - podsumowujący całościową wiedzę kursantek z zakresu zajęć objętych kursem Wykorzystanie technologii multimedialnych oraz animacji i grafiki 3D w projektowaniu prezentacji i autokreacji: Opracowanie fragmentu kampanii reklamowej: Projekt obejmuje - stworzenie logotypu, projekt strony internetowej, banerów i plakatów, filmu reklamowego, akcydensów Część 2 Założenia metodyczne przewidują, że kursantki muszą wykonać następujące zadania: - projekt grupowy - podsumowujący wiedzę kursantek z zakresu organizacji spotkań biznesowych; - rozwiązać test podsumowujący wiedzę z zakresu zajęć Dress Code; - przygotować się profesjonalnie do sesji fotograficznej uwzględniając wiedzę zdobytą podczas cyklu zajęć Dress Code. Opis szkoleń Część 1 Szkolenie adresowane jest do kobiet sprawujących kierownicze stanowiska w obszarze informatycznym, medialnym oraz reklamowym chcących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie projektowania multimediów, kreacji grafiki i animacji 3D oraz wizerunku przedsiębiorstwa. Kurs jest skierowany również do kobiet, które chcą zwiększyć swoje kwalifikacje w wyżej wymienionych dziedzinach autokreacji projektowej. Szkolenie odbywać się będzie w podziale na 4 grupy po 16 osób. Celem kursu jest nabycie przez słuchaczki wiedzy niezbędnej do sprawowania kierowniczych stanowisk w obszarach projektowania multimediów, kreacji grafiki i animacji 3D oraz wizerunku przedsiębiorstwa. Część 2 Szkolenie adresowane jest do kobiet sprawujących kierownicze stanowiska w obszarze informatycznym, medialnym oraz reklamowym chcących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie kreowania profesjonalnego wizerunku oraz autoprezentacji - Dress Code kadry menedżerskiej, zasad profesjonalnej obsługi klienta, obsługi spotkań biznesowych, netykiety. Szkolenie odbywać się będzie w podziale na 8 grup po 8 osób. Celem kursu jest nabycie przez słuchaczki wiedzy niezbędnej do sprawowania kierowniczych stanowisk w obszarach budowania profesjonalnego wizerunku firmy, autoprezentacji (Dress Code) kadry menedżerskiej, zasad profesjonalnej obsługi klienta, obsługi spotkań biznesowych, netykiety. Zaoferowana przez Wykonawcę cena jest ceną za stworzenie autorskiego programu dydaktycznego. W cenie oferty Wykonawca uwzględnia wszelkie koszty związane z przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach