Województwo Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2078562 , fax. 32 2078578
- Data zamieszczenia: 2011-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
ul. Ligonia 46 46
40-037 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 2078562, fax. 32 2078578
REGON: 27628463800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie regionalnej kampanii promocyjnej Święta Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego - Industriada 2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie regionalnej kampanii promocyjnej Święta Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego - Industriada 2011. W celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny zgodności linii kreacyjnej, aktywności w mediach elektronicznych, działań z zakresu marketingu bezpośredniego i public relations z wytycznymi do sporządzenia oferty, Wykonawca do oferty winien dołączyć: a) dokument zawierający linię kreacyjną (rozwiązania wizualne i graficzne) wykorzystane w kampanii, stanowiący załącznik nr 1 do formularza ofertowego, zgodnie z opisem zawartym w pkt X ppkt 2a) SIWZ, b) dokument zawierający scenariusze działań wykorzystanych podczas kampanii, stanowiący załącznik nr 2 do formularza ofertowego, zgodnie z opisem zawartym w pkt X ppkt 2b) SIWZ. W przypadku niedołączenia lub niezgodności dokumentów z opisem zawartym w pkt X ppkt 2 SIWZ, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. Kampania promocyjna Święta Szlaku Zabytków Techniki - Industriada 2011 realizowana będzie przez Wykonawcę w ścisłym porozumieniu z Zamawiającym i po uzyskaniu jego akceptacji, poprzez następujące działania: A. Opracowanie podstawowego katalogu identyfikacji wizualnej dla znaku graficznego Industriada, zgodnie z siwz. B. Produkcja reklam prasowych, zgodnie z siwz. C. Produkcja dodatku do gazety codziennej, zgodnie z siwz. D. Produkcja reklam internetowych, zgodnie z siwz. E. Przeprowadzenie działań w Internecie z wykorzystaniem wyszukiwarki Google, zgodnie z siwz. F. Stworzenie strony internetowej Industriada.pl, zgodnie z siwz. G. Produkcja 30 s. spotu radiowego, zgodnie z siwz. H. Produkcja 8 s. billboardu sponsorskiego telewizyjnego, zgodnie z siwz. I. Koordynacja działań związanych z Industriadą, zgodnie z siwz. J. Przeprowadzenie działań z zakresu marketingu bezpośredniego, zgodnie z swiz. K. Przeprowadzenie działań z zakresu public relations, zgodnie z siwz. L. Produkcja materiałów reklamowych (koszulek, czapeczek, flag typu batfan, roll-upów), zgodnie z opisem zawartym w siwz. Ł. Przygotowanie raportu pokampanijnego, zgodnie z siwz. M. Wytyczne dla stworzenia oferty. zgodnie z siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zgodność linii kreacyjnej,aktywności w mediach elektronicznych,działań z zakresu marketingu bezpośredniego i PR z wytycznymi do sporządzenia oferty
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROPS.PSO.3321.11.2016 - Wybór realizatora kampanii informacyjno-promocyjnej na temat ekonomii społecznej w ramach projektu pn. Współpraca się opłaca - koordynacja sektora ekonomii społecznej w województwie śląskim realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego z siedzibą w Katowicach
Dodano: 2016-07-15 - Przygotowanie i przeprowadzenie regionalnej kampanii informującej o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego (RPO WSL) na lata 2014-2020
Dodano: 2016-06-24 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej oraz obsługi eventowej Dni Otwartych Funduszy Europejskich 2016 w województwie śląskim
Dodano: 2016-03-14 - Zaplanowanie i przeprowadzenie regionalnej kampanii informującej o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2015-07-15
Zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii promującej wdrożenie i działanie projektu Śląskiej Karty Usług Publicznych
Dodano: 2015-05-18- Zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej dotyczącej Dni Otwartych Funduszy Europejskich 2015 w województwie śląskim
Dodano: 2015-03-20 - Kampania zewnętrzna Katowice. Dla odmiany
Dodano: 2014-11-28 - Zaplanowanie i przeprowadzenie regionalnej kampanii podsumowującej realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 oraz informującej o uruchomieniu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2014-09-22 - Kampania wewnętrzna - Katowice. Dla odmiany
Dodano: 2014-08-14 - Zaplanowanie i przeprowadzenie regionalnej kampanii podsumowującej realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
Dodano: 2014-06-30