Przetargi.pl
Przeprowadzenie regionalnej kampanii promocyjnej Święta Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego - Industriada 2011

Województwo Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2078562 , fax. 32 2078578
  • Data zamieszczenia: 2011-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
    ul. Ligonia 46 46
    40-037 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2078562, fax. 32 2078578
    REGON: 27628463800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie regionalnej kampanii promocyjnej Święta Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego - Industriada 2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie regionalnej kampanii promocyjnej Święta Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego - Industriada 2011. W celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny zgodności linii kreacyjnej, aktywności w mediach elektronicznych, działań z zakresu marketingu bezpośredniego i public relations z wytycznymi do sporządzenia oferty, Wykonawca do oferty winien dołączyć: a) dokument zawierający linię kreacyjną (rozwiązania wizualne i graficzne) wykorzystane w kampanii, stanowiący załącznik nr 1 do formularza ofertowego, zgodnie z opisem zawartym w pkt X ppkt 2a) SIWZ, b) dokument zawierający scenariusze działań wykorzystanych podczas kampanii, stanowiący załącznik nr 2 do formularza ofertowego, zgodnie z opisem zawartym w pkt X ppkt 2b) SIWZ. W przypadku niedołączenia lub niezgodności dokumentów z opisem zawartym w pkt X ppkt 2 SIWZ, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. Kampania promocyjna Święta Szlaku Zabytków Techniki - Industriada 2011 realizowana będzie przez Wykonawcę w ścisłym porozumieniu z Zamawiającym i po uzyskaniu jego akceptacji, poprzez następujące działania: A. Opracowanie podstawowego katalogu identyfikacji wizualnej dla znaku graficznego Industriada, zgodnie z siwz. B. Produkcja reklam prasowych, zgodnie z siwz. C. Produkcja dodatku do gazety codziennej, zgodnie z siwz. D. Produkcja reklam internetowych, zgodnie z siwz. E. Przeprowadzenie działań w Internecie z wykorzystaniem wyszukiwarki Google, zgodnie z siwz. F. Stworzenie strony internetowej Industriada.pl, zgodnie z siwz. G. Produkcja 30 s. spotu radiowego, zgodnie z siwz. H. Produkcja 8 s. billboardu sponsorskiego telewizyjnego, zgodnie z siwz. I. Koordynacja działań związanych z Industriadą, zgodnie z siwz. J. Przeprowadzenie działań z zakresu marketingu bezpośredniego, zgodnie z swiz. K. Przeprowadzenie działań z zakresu public relations, zgodnie z siwz. L. Produkcja materiałów reklamowych (koszulek, czapeczek, flag typu batfan, roll-upów), zgodnie z opisem zawartym w siwz. Ł. Przygotowanie raportu pokampanijnego, zgodnie z siwz. M. Wytyczne dla stworzenia oferty. zgodnie z siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zgodność linii kreacyjnej,aktywności w mediach elektronicznych,działań z zakresu marketingu bezpośredniego i PR z wytycznymi do sporządzenia oferty
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach