Przetargi.pl
Przeprowadzenie przeglądu dróg publicznych zlokalizowanych na terenie miasta Ruda Śląska

Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
  • Data zamieszczenia: 2013-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
    Plac Jana Pawła II 6 6
    41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
    REGON: 00051584000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie przeglądu dróg publicznych zlokalizowanych na terenie miasta Ruda Śląska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.W ramach przeglądu należy ocenić wszystkie elementy pasa drogowego tj.: -Nawierzchnię jezdni -Nawierzchnię pobocza -Chodniki -Oznakowanie -Skrajnie drogową -Odwodnienie 2.W ramach wykonania przeglądu należy wykonać rejestrację uszkodzeń wraz z określeniem częstotliwości występowania uszkodzeń: -ubytki powierzchniowe, -wyboje (w tym zapadnięte studzienki i włazy), -łaty, -wgniecenia w warstwie ścieralnej, -koleiny, -garby i przemieszczenia, -sfalowania (tarki) -zapadnięcie i osiadanie nawierzchni, -połączenia technologiczne, -spękania liniowe, -spękania krawędziowe, -spękania poprzeczne, -spękania w śladach kół, -spękania siatkowe -ocena stanu odwodnienia 3.Ocenę wizualną należy zastosować do nawierzchni utwardzonych (bitumicznych, betonowych, z elementów drobnowymiarowych), nawierzchnie nieutwardzone należy ocenić biorąc pod uwagę kryterium przejezdności. 4.Przy ocenie elementów pasa drogowego należy wziąć pod uwagę: -ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania oraz poprawność montażu oznakowania pionowego i poziomego; -ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania poboczy utwardzonych i nieutwardzonych; -ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania chodników i ścieżek rowerowych, -ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania skrzyżowań z koleją, -ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania urządzeń bezpieczeństwa ruchu, -ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania kanalizacji deszczowej (odwodnienia) -ocenę estetyki ww. obiektów budowlanych i ich otoczenia, 5.Protokół okresowej kontroli powinien zawierać wnioski końcowe co do wykonania niezbędnych prac remontowych i utrzymaniowych, a także jednoznaczne określenie stanu drogi i jej zużycie tj.: 1. Stan dobry - zużycie 15% 2. Stan średni - zużycie 50% 3. Stan zły - zużycie 85% 6.W wyniku przeprowadzenia przeglądu rozszerzonego (pięcioletniego) należy sporządzić: -protokół z okresowej kontroli dla każdej drogi oddzielnie (podpisany przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej (zgodnie z pkt. 2.3.1. Rozdz. XII SIWZ) -raport zbiorczy o stanie dróg w mieście. -mapę uszkodzeń sporządzoną na podkładzie przekazanym przez Zamawiającego (w wersji elektronicznej w formacie pliku dwg w standardzie AutoCAD 2000-2004) 7.W wyniku przeprowadzenia przeglądu podstawowego (rocznego) należy sporządzić: -protokół z okresowej kontroli dla każdej drogi oddzielnie (podpisany przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej (zgodnie z pkt. 2.3.1. Rozdz. XII SIWZ) -raport zbiorczy o stanie dróg w mieście. 8.W ramach realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do: -zabezpieczenia obszaru pomiarów i badań, -utrzymania płynności ruchu publicznego, -opracowania i zatwierdzenia u Zarządcy drogi projektu organizacji ruchu (w razie wystąpienia takiej konieczności), -zapewnienia bezpieczeństwa przejazdu i przejścia uczestnikom ruchu w trakcie wykonywania przeglądu (ustawienia i utrzymania oznakowania, zapór, sygnalizatorów świetlnych w razie wystąpienia konieczności ich montażu). 9.Zamawiający udostępni Wykonawcy informacje i materiały z prowadzonej ewidencji dróg publicznych zlokalizowanych na terenie miasta Ruda Śląska. 10.Protokoły z przeprowadzenia wszystkich przeglądów należy dostarczyć Zamawiającemu do Wydziału Dróg i Mostów Urzędu Miasta Ruda Śląska w jednym terminie w następującej formie: -w 2 egzemplarzach w wersji papierowej. -w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w formacie PDF lub JPG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716314808
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach