Przetargi.pl
Przeprowadzenie pięcioletniego przeglądu dróg wojewódzkich zlokalizowanych na terenie miasta Ruda Śląska

Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
  • Data zamieszczenia: 2012-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
    Plac Jana Pawła II 6 6
    41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
    REGON: 00051584000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie pięcioletniego przeglądu dróg wojewódzkich zlokalizowanych na terenie miasta Ruda Śląska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pięcioletniego przeglądu dróg wojewódzkich, który należy przeprowadzić w oparciu o wymogi określone w art. 62 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 r. Nr 243. poz. 1623 z późn. zm.) oraz art. 20 pkt. 10 Ustawy o drogach publicznych, (Dz.U. 1985 Nr 14 poz. 60 z późn. zm.). 2. W ramach przeglądu należy ocenić wszystkie elementy pasa drogowego tj.: - Nawierzchnię jezdni - Nawierzchnię pobocza - Chodniki - Oznakowanie - Skrajnie drogową - Odwodnienie 3. W ramach wykonania przeglądu należy wykonać rejestrację uszkodzeń wraz z określeniem częstotliwości występowania uszkodzeń: - ubytki powierzchniowe, - wyboje (w tym zapadnięte studzienki i włazy), - łaty, - wgniecenia w warstwie ścieralnej, - koleiny, - garby i przemieszczenia, - sfalowania (tarki) - zapadnięcie i osiadanie nawierzchni, - połączenia technologiczne, - spękania liniowe, - spękania krawędziowe, - spękania poprzeczne, - spękania w śladach kół, - spękania siatkowe - ocena stanu odwodnienia 4. Ocenę wizualną należy zastosować do nawierzchni utwardzonych (bitumicznych, betonowych, z elementów drobnowymiarowych), nawierzchnie nieutwardzone należy ocenić biorąc pod uwagę kryterium przejezdności. 5. Przy ocenie elementów pasa drogowego należy wziąć pod uwagę: -montażu oznakowania pionowego i poziomego; - ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania poboczy utwardzonych i nieutwardzonych; - ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania chodników i ścieżek rowerowych, - ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania skrzyżowań z koleją, - ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania kanalizacji deszczowej (odwodnienia) - ocenę estetyki ww. obiektów budowlanych i ich otoczenia, dokumentacji filmowej poszczególnych obiektów i odcinków, 6. W wyniku przeprowadzenia przeglądu należy sporządzić protokół z okresowej kontroli dla każdej drogi oddzielnie oraz raport zbiorczy o stanie dróg w mieście. 7. Protokół okresowej kontroli powinien zawierać wnioski końcowe co do wykonania niezbędnych prac remontowych i utrzymaniowych, a także jednoznaczne określenie stanu drogi i jej zużycie tj.: - Stan dobry - zużycie 15% - Stan średni - zużycie 50% - Stan zły - zużycie 85% 8. W ramach realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do: - zabezpieczenia obszaru pomiarów i badań, - utrzymania płynności ruchu publicznego, - opracowania i zatwierdzenia u Zarządcy drogi projektu organizacji ruchu (w razie wystąpienia takiej konieczności), - zapewnienia bezpieczeństwa przejazdu i przejścia uczestnikom ruchu w trakcie wykonywania przeglądu (ustawienia i utrzymania oznakowania, zapór, sygnalizatorów świetlnych w razie wystąpienia konieczności ich montażu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716314808
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach