Przetargi.pl
Przeprowadzenie projektu badawczego

Województwo Łódzkie ogłasza przetarg

  • Adres: 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6633385, 6633384 , fax. 042 6633391
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Łódzkie
    al. Piłsudskiego 8 8
    90-051 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6633385, 6633384, fax. 042 6633391
    REGON: 47207171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie projektu badawczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu badawczego mającego na celu aktualizację Regionalnej Strategii Innowacji, w tym szczególności: 1. Przygotowanie, przeprowadzenie i opracowanie badań i analiz oceniających stan zaawansowania rozwoju społeczeństwa informacyjnego, gospodarki opartej o wiedzy (GOW) w regionie, ze szczególnym uwzględnieniem poziomu rozwoju dziedzin powiązanych z wykorzystaniem rozwiązań teleinformatycznych - w badaniu uwzględniony zostanie potencjał jednostek naukowych, edukacyjnych oraz firm i przedsiębiorstw wykorzystujących nowoczesne rozwiązania techniczne i technologiczne. 2. Przygotowanie, przeprowadzenie i opracowanie badań i analiz niezbędnych do dokonania diagnozy stanu wiedzy mieszkańców województwa łódzkiego (w tym jednostek wsparcia RSI) na temat zastosowań innowacyjnych rozwiązań teleinformatycznych dla stymulowania rozwoju gospodarki opartej na wiedzy oraz rekomendować szczegółowe kierunki rozwoju zasobów ludzkich. Badania zostaną przeprowadzone we wszystkich gminach województwa. 3. Przygotowanie rekomendacji dla władz województwa i innych partnerów wdrażających RSI w zakresie działań niezbędnych dla przyspieszenia rozwoju branż i sektorów najsilniej wpływających na rozwój gospodarki opartej na wiedzy w regionie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żada wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w SIWZ: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie (minimum 5 z 6 niżej wymienionych): - opracowali co najmniej jedno badanie o charakterze ilościowym i jakościowym w zakresie problematyki innowacyjnego rozwoju społeczeństwa informacyjnego lub gospodarki opartej na wiedzy na poziomie kraju, - opracowali co najmniej jedno badanie o charakterze ilościowym i jakościowym na poziomie regionalnym w zakresie innowacyjnego rozwoju społeczeństwa informacyjnego lub gospodarki opartej na wiedzy, o wartości powyżej 150 000 brutto, - zrealizowali co najmniej jeden projekt w ramach działania 2.6. ZPORR Regionalne strategii innowacyjne i transfer wiedzy o wartości co najmniej 1,5 mln zł, - opracowali co najmniej jeden dokument analityczny o charakterze strategii regionalnej (wojewódzkiej), zawierający diagnozę sytuacji oraz rekomendacje dla władz regionalnych w zakresie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, innowacyjności, gospodarki opartej na wiedzy o wartości powyżej 200 000 brutto - opracowali co najmniej jeden program szkoleniowy dla podmiotów - interesariuszy działań związanych z realizacją Regionalnej Strategii Innowacji, z terenu co najmniej jednego województwa o wartości powyżej 50 000 brutto, - opracowali co najmniej jeden dokument ekspercki na poziomie regionu o charakterze ekspertyzy dotyczącej problematyki innowacyjnego rozwoju społeczeństwa informacyjnego, zawierającej rekomendacje dla władz samorządowych województwa, b) zapewnią realizację przedmiotu zamówienia przez Zespół Badawczy, składający się co najmniej z pięciu członków posiadających łącznie następujące kwalifikacje i doświadczenie: - znajomość metod i technik badań społecznych; - doświadczenie w realizacji badań o charakterze ilościowym i jakościowym - doświadczenie w opracowywaniu dokumentów o charakterze diagnostycznym i analitycznym na szczeblu krajowym i regionalnym - doświadczenie w opracowywaniu dokumentów zawierających rekomendacje dla władz regionalnych Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów powinno jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, według Załącznika Nr 2 do SIWZ, b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według Załącznika Nr 2a do SIWZ, c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: a) wykaz wykonanych usług, według Załącznika do SIWZ Nr 3, b) dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w Wykazie wykonanych usług zostały wykonane należycie, c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, według Załącznika do SIWZ Nr 4, 3) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, b) formularze stanowiące Załączniki Nr 1 - 4 do SIWZ podpisuje pełnomocnik (uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania); c) dokumenty, wskazane w pkt 6 ppkt 1 b) i c) SIWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa z osobna. d) dokumenty, wskazane w pkt 6 ppkt 1 a) i 2 SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają łącznie lub każdy z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach