Przetargi.pl
Przeprowadzenie prac adaptacyjnych w pracowniach szkolnych w ramach projektu pn. Rozwój bazy kształcenia zawodowego na terenie powiatu inowrocławskiego

Powiat Inowrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, aleja Ratuszowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 592 100, , fax. 523 574 820
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski
    aleja Ratuszowa 38
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 592 100, , fax. 523 574 820
    REGON: 92365394000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie prac adaptacyjnych w pracowniach szkolnych w ramach projektu pn. Rozwój bazy kształcenia zawodowego na terenie powiatu inowrocławskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac adaptacyjnych w pracowniach szkolnych w ramach projektu pn. Rozwój bazy kształcenia zawodowego na terenie powiatu inowrocławskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie prac adaptacyjnych w pracowniach szkolnych w ramach projektu pn. Rozwój bazy kształcenia zawodowego na terenie powiatu inowrocławskiego, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.3. Inwestycja w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałanie 6.3.2. Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: Część 1 obejmuje prace adaptacyjne w zakresie montażu okablowania strukturalnego w dwóch pracowniach komputerowych w Zespole Szkół Chemiczno-Elektronicznych im. Jana Pawła II w Inowrocławiu, zgodnie z poniższym wykazem: Lp. Sieć LAN Ilość/jednostka miary 1. Szafa rack wisząca dwuczęściowa, 9U, 600/500/465 szer./gł./wys. mm, (konstrukcja spawana - nośność 50 kg) 1 szt. 2. Kabel U/UTP HD PVC kat. 6 drut (500m) 1300 m 3. Panel krosowy 19", modularny na 24xRJ45, ekranowany, 1U 4 szt. 4. Moduł RJ45 kat. 6, nieekranowany, keystone, beznarzędziowy 160 szt. 5. Adapter kątowy 2xRJ45 (45/45) 32 szt. 6. Ramka z suportem 2 MOD M45 (81/ 1/9) 32 szt. 7. Puszka natynkowa 2 MOD (81/81/40) 32 szt. 8. Listwa zasilająca 19", 9xNF C61-314 (standard PL, FR), wtyk DIN 49441 (unischuko) 16A/250V, wyłącznik podświetlany z zaślepką, kabel 2.5m 2 szt. 9. Materiały instalacyjne (listwy kablowe, zabezpieczenie elektryczne zasilania szafy, kołki, opaski) 1 kpl. 10. Koszty montażu, pomiary i testowanie sieci 1 kpl. Rozkład instalacji elektrycznej i sieci logicznej w sali nr 27 i 40, przedstawiają rysunki, które stanowią załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Część 2 obejmuje adaptację pomieszczeń dla pracowni renowacji elementów architektury wraz z zapleczem sanitarnym i magazynem na narzędzia i materiały w Zespole Szkół Budowlanych im. gen. Władysława Sikorskiego w Inowrocławiu W zakres robót wchodzi w szczególności: 1) rozebranie ścianek działowych; 2) wykucie z muru ościeżnic stalowych i z PCV, demontaż drzwi; 3) rozebranie elementów konstrukcyjnych betonowych niezbrojonych (schody wewnętrzne); 4) wykucie bruzd poziomych i pionowych; 5) demontaż płytek; 6) wywiezienie i utylizacja gruzu; 7) postawienie ścianek działowych z płytek z gazobetonu gr. 12 cm; 8) montaż skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicą; 9) naprawa, reprofilacja wraz ze zmianą umiejscowienia schodów żelbetowych, stopni betonowych wewnętrznych i zewnętrznych w kierunku magazynu (dot. trzech stopni oraz cześć podestu); 10) wykonanie sanitariatów dla potrzeb pracowni, kabiny WC wraz z wykonaniem instalacji wody i kanalizacji; 11) wykonanie instalacji elektrycznej; 12) wykonanie instalacji technologii sprężonego powietrza wraz z wytłumieniem dźwięku w pomieszczeniu magazynowym; 13) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej; 14) wykonanie płytek na ścianach i podłodze; 15) szpachlowanie ścian i sufitów; 16) dwukrotne malowanie bez gruntowania tynków wewnętrznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawarty jest w opisie technicznym oraz w przedmiarze robót, które stanowią załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Miejsce realizacji zamówienia: Zespół Szkół Budowlanych im. gen. Władysława Sikorskiego w Inowrocławiu, ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 34, 88-100 Inowrocław. Zasadnym jest, aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia dla każdej z części zamówienia, a także dla uzyskania wszelkich dodatkowych informacji niezbędnych do wyceny oferty. W celu dokonania wizji lokalnej Wykonawca skontaktuje się z Dyrektorem Zespołu Szkół Chemiczno-Elektronicznych im. Jana Pawła II w Inowrocławiu, tel. 52 35 372 10 (dotyczy części 1) oraz z Dyrektorem Zespołu Szkół Budowlanych im. gen. Władysława Sikorskiego w Inowrocławiu, tel. 52 357 46 80 (dotyczy części 2). Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i miejsca wykonywanych prac. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia (dot. cz. 1 i 2) 36 miesięcznej rękojmi za wady i min. 24 miesięcznej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zał. nr 5 do SIWZ). 2. Wzór oferty (zał. nr 3 do SIWZ). 3. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (zał. nr 9 do SIWZ - jeżeli dotyczy). 4. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 10 do SIWZ). 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6. Kosztorys ofertowy (niepodlegający ocenie, wymagany w dniu podpisania umowy). 7. Kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wymagana w dniu podpisania umowy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach