Przetargi.pl
Przeprowadzenie pierwszego etapu rekultywacji kwatery nr 1 składowiska odpadów komunalnych w m. Zakrzewo, gm. Działdowo

Ekologiczny Związek Gmin "Działdowszczyzna" ogłasza przetarg

  • Adres: 13-200 Działdowo, ul. Księżodworska 10/24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 023 6976518 , fax. 023 6975649
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ekologiczny Związek Gmin "Działdowszczyzna"
    ul. Księżodworska 10/24 10/24
    13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 023 6976518, fax. 023 6975649
    REGON: 13035045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialdowszczyzna.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: związek międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie pierwszego etapu rekultywacji kwatery nr 1 składowiska odpadów komunalnych w m. Zakrzewo, gm. Działdowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót związanych z przeprowadzeniem I etapu rekultywacji technicznej kwatery nr 1 składowiska odpadów komunalnych w miejscowości Zakrzewo. Pierwszym etapem prac rekultywacyjnych jest: 1.ukształtowanie warstwy odpadów zalegających na powierzchni i skarpach składowiska zgodnie z projektowanymi rzędnymi, nachyleniem i spadkami, które opisano na mapie sytuacyjno - wysokościowej /zał.rys.2/ 2.ułożenie na warstwie odpadów warstwy wyrównawczej z gruntu mineralnego o grubości 20 cm 3.zagęszczenie ułożonej warstwy wyrównawczej 4.zakończenie istniejących 6 studni odgazowujących zgodnie z projektem technicznym rys.5 5.prace geodezyjne związane z pomiarem sytuacyjnym i wysokościowym oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, (po zakończeniu wszelkich robót objętych SIWZ). Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy przedstawiony w niniejszej SIWZ. Zakres czynności związanych z pracami rekultywacyjnymi kwatery obejmuje również: 1.Organizację i zagospodarowanie placu i zaplecza budowy, wykonanie planu BIOZ oraz ponoszenie związanych z tym kosztów. 2.Zapewnienie dostaw i ponoszenie kosztów związanych ze wszystkimi mediami niezbędnymi do wykonania robót objętych zamówieniem, w tym zasilania placu budowy w konieczne media i robót objętych zamówieniem. 3.Informowanie zarządców (właścicieli) mediów (infrastruktury) znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi robotami oraz ponoszenie kosztów nadzoru z ramienia tych służb. 4.Oznakowanie terenu budowy - umieszczenie tablic informacyjnych zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane. 5.Zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z pomiarem sytuacyjno -wysokościowym oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 6.Po zakończeniu robót teren należy uporządkować i przekazać Inwestorowi do użytkowania jak wynika z projektu zagospodarowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452221103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) udokumentują pełnienie jako główni wykonawcy w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej roboty odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonanie robót ziemnych (rekultywacja składowisk, rekultywacja terenów) potwierdzone referencjami - dokumentami, że te roboty zostały wykonane należycie. b)dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie robót ogólnobudowlanych (kierownik budowy) z aktualną przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (załączyć kopię stosownych uprawnień). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w rozdziale 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 1 i 4 oferta musi zawierać następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 2 oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia- wykonanie robót ziemnych (rekultywacja składowisk, rekultywacja terenów) potwierdzone referencjami - dokumentami, że te roboty zostały wykonane należycie. Wykaz wykonywanych robót oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym formularz nr 5 do siwz. b) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz zawierający dane osób należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym formularz nr 3 do siwz. Do wykazu należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych wykazanych osób (kierownika budowy) oraz kopię zaświadczenia z właściwych Izb Inżynierów Budownictwa. c) Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca formularz nr 4 do SIWZ. 3.Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 3 i oferta musi zawierać informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialdowszczyzna.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach