Przetargi.pl
Budowa podkwatery III.1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne wraz z infrastrukturą oraz opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Stępowskiego 10
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 644 12 44 , fax. 89 648 41 82
  • Data zamieszczenia: 2015-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o.
    ul. Stępowskiego 10 10
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 644 12 44, fax. 89 648 41 82
    REGON: 28032088000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuokrudno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa podkwatery III.1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne wraz z infrastrukturą oraz opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na budowie podkwatery III.1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne wraz z infrastrukturą oraz opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie projektu wykonawczego kwatery nr III na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych Rudno sp. z o.o. w Rudnie na podstawie posiadanego przez Zamawiającego Projektu budowlanego oraz decyzji o pozwoleniu na budowę i uzyskanie akceptacji tego projektu przez Zamawiającego. Projekt wykonawczy kwatery nr III powinien zawierać w sobie rozwiązania umożliwiające wykonanie kwatery nr III w dwóch etapach. Pierwszy etap powinien obejmować możliwość realizacji podkwatery nr III.1 o powierzchni około 2,5ha, o pojemności około 250 000 m3 z groblą dzielącą kwaterę na dwie części o wysokości min. 3,0m. Odprowadzenie ścieków i wód z drenów podfoliowych i nadfoliowych za pomocą przepompowni P3 i P4 do istniejącego zbiornika wód czystych i zbiornika odcieków. Przed wlotem rurociągów drenażu podfoliowego i nadfoliowego przewiduje się montaż zasuw odcinających. Dreny podfoliowe i nadfoliowe zakończone w grobli /zaczopowane/ umożliwiające podłączenie drenów w przypadku budowy podkwatery III.2. Zasilanie elektryczne przepompowni przewidzieć z wewnętrznej instalacji ZUOK sp. z o.o. Należy przewidzieć wykonanie drogi wewnętrznej technologicznej wzdłuż całej kwatery z nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej gr. 8 cm typu /polbruk/ wraz z placem manewrowym spełniającym wymagania przeciwpożarowe. Projekt wykonawczy powinien zawierać m.in. bilans mas ziemnych, zestawienie ilościowe głównych materiałów niezbędnych do wykonania robót oraz parametry charakterystyczne dla wszystkich projektowanych obiektów, dróg i sieci z uwzględnieniem etapowania wykonania kwatery III b) Wykonanie robót budowlanych wszystkich branż związanych z wybudowaniem podkwatery III.1 o powierzchni około 2,5ha, o pojemności około 250 000 m3 z groblą dzielącą kwaterę na dwie części o wysokości min. 3,0m. Odprowadzenie ścieków i wód z drenów podfoliowych i nadfoliowych za pomocą przepompowni P3 i P4 do istniejącego zbiornika wód czystych i zbiornika odcieków. Przed wlotem rurociągów drenażu podfoliowego i nadfoliowego do przepompowni przewiduje się montaż zasuw odcinających. Dreny podfoliowe i nadfoliowe zakończone w grobli /zaczopowane/ umożliwiające podłączenie drenów w przypadku budowy podkwatery III.2. Zasilanie elektryczne przepompowni przewidzieć z wewnętrznej instalacji ZUOK sp. z o.o. Należy wykonać drogę wewnętrzną technologiczną wzdłuż całej kwatery III.1 z nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej gr. 8 cm typu /polbruk/ wraz z placem manewrowym spełniającym wymagania przeciwpożarowe. c) przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie podkwatery III.1 wydawanej przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego. d) opracowanie i złożenie po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego do właściwego organu administracji kompletnego raportu początkowego dla całego zakładu zlokalizowanego w msc. Rudno 17, o stanie zanieczyszczenia gleby, ziemi i wód gruntowych substancjami powodującymi ryzyko zgodnie z wymogami art. 208 ust. 2 pkt 4 lit. a ustawy Prawo Ochrony Środowiska z dnia 11.07.2014r. (Dz. U. nr 1101 z dnia 21.08.2014r.), a który jest niezbędny do zmiany pozwolenia zintegrowanego. e) przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku o zmianę pozwolenia zintegrowanego do właściwego organu administracji. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w projekcie budowlanym, STWiOR, SIWZ, wzorze umowy. 4) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni pełna obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. 5) Zamawiający dopuszcza oferowanie i zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, SIWZ pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją projektową, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) Gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne) 2) Charakteru użytkowego (tożsamość funkcji) 3) Charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów) 4) Parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, itd.) 5) Parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) Standardów emisyjnych 6) Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 1 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452221103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 60 000,00 (sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 2. Forma wadium: Wykonawca może wnieść wadium w: 1) Pieniądzu 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) Gwarancji bankowej 4) Gwarancji ubezpieczeniowej 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 6) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wszystkich współwykonawców lub lidera konsorcjum, jeżeli jest upoważniony do wniesienia wadium w imieniu współwykonawców), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.Rudno17, 14-100 Ostróda c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, d) kwotę gwarancji, e) termin ważności gwarancji obejmujący co najmniej okres związania ofertą, f) zapis że gwarancja jest /bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na każde żądanie Zamawiającego/, g) zobowiązanie gwaranta do: /zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy/ - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 7) W dokumencie wadialnym składanym przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia powinno być wskazane w imieniu jakich podmiotów wadium jest wnoszone 8) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska) 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Millenium Nr konta 49 1160 2202 0000 0001 1609 1559, o uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. Zaleca się dołączyć do oferty kopię polecenia przelewu, potwierdzoną /za zgodność z oryginałem/ - przez osoby odpowiednio upoważnione do reprezentowania Wykonawcy 2) Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach należy w formie oryginału dołączyć do koperty wraz z ofertą. Zaleca się, aby kopia dokumentu wadium była załączona do oferty. 4. Termin wniesienia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania Ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania Ofert. 2) W wymienionym przypadku dołączenie do Oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6. Utrata wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; d) zaistniała przesłanka zawarta w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2) Okres ważności wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3) Nie wniesienie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub brak zgody na przedłużenie okresu związania ofertą skutkować będzie, na mocy ustawy, wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuokrudno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach