Przetargi.pl
Przeprowadzenie odłowów bezdomnych psów na terenie gminy Łęczna.

Gmina Łęczna ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, Plac Kościuszki 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7521150, 7520397 , fax. 081 7520242
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęczna
    Plac Kościuszki 5 5
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 081 7521150, 7520397, fax. 081 7520242
    REGON: 43102005500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie odłowów bezdomnych psów na terenie gminy Łęczna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania odłowów bezdomnych psów (szacunkowo- 49 szt.) z terenu Gminy Łęczna po każdorazowym zgłoszeniu od Zleceniodawcy w terminie do 24 godz. od zgłoszenia. 2.Wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem odłowu, transportem odłowionych psów, umieszczeniem ich w schronisku, wyżywieniem, zapewnieniem obsługi i opieki weterynaryjnej a w razie potrzeby dodatkowo poddanie obserwacji weterynaryjnej w kierunku wścieklizny ponosi Wykonawca. 3.Odławianie odbywać się będzie pod nadzorem pracownika Urzędu Miejskiego. 4.Ilość psów odłowionych będzie potwierdzana przez pracownika Urzędu Miejskiego. 5.Potwierdzenie będzie załącznikiem do faktury. 6.Do odłowu psów Wykonawca będzie używać profesjonalnego aplikatora weterynaryjnego służącego do iniekcji na odległość. 7.Odłowione psy będą niezwłocznie odwożone do Schroniska Wykonawcy specjalnie do tego celu przystosowanym samochodem. 8.W przypadku odebrania odłowionego psa przez właściciela, Wykonawca ma obowiązek natychmiastowego powiadomienia o tym fakcie zamawiającego, podając imię i nazwisko oraz adres zamieszkania właściciela psa. 9.Wykonawca odpowiada za szkody na mieniu i osobie wyrządzone osobom trzecim podczas realizacji niniejszej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: a.posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. 3.Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2.Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentowania Wykonawcy. 3.W przypadku konsorcjum dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przedstawia każdy z członków konsorcjum. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lecznagw.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach