Szczecińska Agencja Artystyczna ogłasza przetarg
- Adres: 70479 Szczecin, al. Wojska Polskiego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-91 4840017 , fax. 0-91 4840017
- Data zamieszczenia: 2016-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szczecińska Agencja Artystyczna
al. Wojska Polskiego 64
70479 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-91 4840017, fax. 0-91 4840017
REGON: 27982900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.saa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2017 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 Lokalna kampania outdoorowa nr 1 – billboardy 18’ 1.Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 16.01.2017 r. do 31.01.2017 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. 2.Wymagane parametry nośników: a)każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; b)powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika); c)reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa) d)wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne; e)nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu. 3.Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 4.Oferta powinna zawierać listę lokalizacji nośników reklamowych - dokładny wymiar oraz adres każdej powierzchni wraz z aktualnym zdjęciem, potwierdzającym lokalizację, stan techniczny oraz estetyczny nośnika. 5.Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 6.Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y. Część 2 Lokalna kampania outdoorowa nr 2 – billboardy 18’ 1.Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 16.03.2017 r. do 31.03.2017 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. 2.Wymagane parametry nośników: a)każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; b)powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika); c)reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa) d)wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne; e)nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu. 3.Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 4.Oferta powinna zawierać listę lokalizacji nośników reklamowych - dokładny wymiar oraz adres każdej powierzchni wraz z aktualnym zdjęciem, potwierdzającym lokalizację, stan techniczny oraz estetyczny nośnika. 5.Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 6.Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej otwarcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
Dodano: 2023-09-03 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej otwarcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
Dodano: 2023-08-27 - Przeprowadzenie lokalnych oraz ogólnopolskich kampanii outdoorowych w roku 2021 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej
Dodano: 2021-02-01 - Przeprowadzenie lokalnych oraz ogólnopolskich kampanii outdoorowych w roku 2021 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej
Dodano: 2020-12-16 - Zamieszczanie ogłoszeń w prasie (lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej) dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2020-10-13 - Promocja wydarzeń o charakterze kulturowym oraz dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego Pomorza Zachodniego poprzez wykorzystanie narzędzi komunikacji linii lotniczych, które będą obsługiwały połączenia lotnicze pomiędzy Szczecinem-Goleniowem a Danią i Norwegią, a także przeprowadzenie promocji regionu na wybranych portach lotniczych w Skandynawii
Dodano: 2019-02-20 - Zamieszczanie ogłoszeń w prasie (lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej) dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2018-10-25 - Przeprowadzenie lokalnych oraz ogólnopolskich kampanii outdoorowych w roku 2018 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej
Dodano: 2017-11-21 - Zamieszczanie ogłoszeń w prasie (lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej) dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2017-11-07 - Przeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2017 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej
Dodano: 2017-01-12