Przetargi.pl
Przeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2017 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej

Szczecińska Agencja Artystyczna ogłasza przetarg

  • Adres: 70479 Szczecin, al. Wojska Polskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 4840017 , fax. 0-91 4840017
  • Data zamieszczenia: 2016-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szczecińska Agencja Artystyczna
    al. Wojska Polskiego 64
    70479 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 4840017, fax. 0-91 4840017
    REGON: 27982900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.saa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2017 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 Lokalna kampania outdoorowa nr 1 – billboardy 18’ 1.Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 16.01.2017 r. do 31.01.2017 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. 2.Wymagane parametry nośników: a)każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; b)powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika); c)reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa) d)wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne; e)nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu. 3.Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 4.Oferta powinna zawierać listę lokalizacji nośników reklamowych - dokładny wymiar oraz adres każdej powierzchni wraz z aktualnym zdjęciem, potwierdzającym lokalizację, stan techniczny oraz estetyczny nośnika. 5.Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 6.Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y. Część 2 Lokalna kampania outdoorowa nr 2 – billboardy 18’ 1.Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 16.03.2017 r. do 31.03.2017 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych, tj. w centrum miasta Szczecina, na głównych skrzyżowaniach oraz na głównych drogach przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. 2.Wymagane parametry nośników: a)każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę; b)powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika); c)reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa) d)wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne; e)nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu. 3.Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika. 4.Oferta powinna zawierać listę lokalizacji nośników reklamowych - dokładny wymiar oraz adres każdej powierzchni wraz z aktualnym zdjęciem, potwierdzającym lokalizację, stan techniczny oraz estetyczny nośnika. 5.Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem. 6.Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach