Przetargi.pl
Przeprowadzenie kursu języka angielskiego 1 i 2 stopnia zgodnie z wymogami STANAG 6001

Jednostka Wojskowa 4217 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Andersa 47
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 46 14 371 , fax. 0-32 46 14 230, 46 14 231
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4217
    ul. Andersa 47 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 0-32 46 14 371, fax. 0-32 46 14 230, 46 14 231
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.4wog.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kursu języka angielskiego 1 i 2 stopnia zgodnie z wymogami STANAG 6001
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa nauczanie języka angielskiego żołnierzy zawodowych w systemie kursów stacjonarnych semestralnych oraz kursów uzupełniających zgodnie z normą STANAG 6001 w 2010 roku. Miejsce przeprowadzenia kursu w oparciu o bazę szkoleniową JW 3390, terminy przeprowadzenia kursu: 1 stopień w dniach od 15.02.2010 r. do 25.06.2010 r., 2 stopień w terminie od 01.09.2010 r. do 22.01.2011 r. . Grupy szkoleniowe po 15 osób, ilość godzin lekcyjnych w semestrze 590, 6,7 - ilość godzin lekcyjnych dziennie, zajęcia prowadzone od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni świątecznych i wolnych od pracy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805800003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego określonego w Rozdziale III SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące i określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b. posiadają wiedzę i doświadczenie; c. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d. sytuacji ekonomicznej i finansowej. e. nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli: a. posiada aktualne zaświadczenia z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; b. posiada aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia lub niespełnia, zgodnie z drukiem ZP-17, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w Rozdziale X SIWZ. Z treści złożonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 OFERTA - FORMULARZ OFERTOWY - wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego ( Załącznik nr 1 do SIWZ). 2 PARAFOWANY WZÓR UMOWY - parafka na każdej stronie (Załącznik nr 4 do SIWZ oraz zał. nr 1 do umowy). Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w SIWZ Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: OŚWIADCZEŃ: 3 Oświadczenie na podstawie art. 22 ust.1 ustawy p.z.p (Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy podmiot. 4 Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p ( Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy podmiot. DOKUMENTÓW: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 5 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6 Zaświadczenia z właściwych dla Wykonawcy Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z uiszczaniem opłat podatku, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub potwierdzające uzyskaną przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii. Kopia dokumentu (każda strona zawierająca informację) musi być potwierdzona ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez osobę reprezentującą firmę. Wszystkie dokumenty i załączniki w tym kserowane muszą być czytelne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4wog.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach