Przetargi.pl
Przeprowadzenie kontroli okresowych, polegających na sprawdzeniu stanu technicznego systemu grzewania z uwzględnieniem efektywności energetyczej kotłów oraz dostosowania ich mocy do potrzeb użytkowych

Urząd Morski w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, Al. Sienkiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 428 406 , fax. 059 8428406, 8412443
  • Data zamieszczenia: 2017-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Słupsku
    Al. Sienkiewicza 18
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 428 406, fax. 059 8428406, 8412443
    REGON: 14502300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kontroli okresowych, polegających na sprawdzeniu stanu technicznego systemu grzewania z uwzględnieniem efektywności energetyczej kotłów oraz dostosowania ich mocy do potrzeb użytkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontroli okresowych 5-cio letnich, polegających na sprawdzeniu stanu technicznego systemu ogrzewania, z uwzględnieniem efektywności energetycznej kotłów o nominalnej mocy cieplnej od 20 kW do 100kW, oraz dostosowania ich mocy do potrzeb użytkowych. 2. Kontrole systemu ogrzewania obejmować będą ocenę sprawności tych systemów oraz ich dostosowanie do potrzeb użytkowych budynków – zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1498). 3. Przedmiot zamówienia z uwagi na różne lokalizacje systemów ogrzewania został podzielony na dziewiętnaście zadań. Zadania te jednak będą realizowane na podstawie jednej umowy. 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 7 do SIWZ – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 5. Ustalenia dotyczące wykonania kontroli okresowych. 5.1. Kontrole okresowe 5-cio letnie wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, a szczególności: a) ustawą z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1498), b) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 17 lutego 2015 r. w sprawie wzorów protokołów z kontroli systemu ogrzewania lub systemu klimatyzacji (Dz.U. 2015 poz. 247), c) ustawą z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. 2017 poz. 570). 5.2. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z użytkownikami instalacji terminów przeprowadzenia kontroli, na podstawie przekazanych przez Zamawiającego danych kontaktowych oraz zezwolenia. 5.3. Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowanie stanowiące przedmiot zamówienia wraz z pisemnym oświadczeniem, iż przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, normami i obowiązującymi przepisami i że zostaje wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 5.4. Wykonawca dołączy do dokumentacji z kontroli okresowych kserokopię uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie osoby wykonującej kontrolę o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (w przypadku posiadania uprawnień budowlanych), oraz potwierdzenie wpisu do wykazu osób uprawnionych - wchodzący w skład centralnego rejestru charakterystyki energetycznej budynku, o którym mowa w art. 31 Ustawy o charakterystyce energetycznej budynków. 5.5. Prawa autorskie zgodnie z zasadami i zakresem określonym w zamówieniu oraz wszelkie prawa związane z wykonaną dokumentacją przechodzą na Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach