Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń po SPPR i PCPR dla potrzeb Wydziałów Starostwa w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16”.

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 834 999 , fax. 586 834 899
  • Data zamieszczenia: 2017-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16
    83000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 586 834 999, fax. 586 834 899
    REGON: 19168640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń po SPPR i PCPR dla potrzeb Wydziałów Starostwa w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie adaptacji pomieszczeń po SPPR i PCPR dla potrzeb Wydziałów Starostwa w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16 . 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1 - wykonanie robót związanych z przebudową pomieszczeń po Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie i Samodzielnym Publicznym Pogotowiu Ratunkowym dla potrzeb wydziałów Starostwa Powiatowego w budynku Powiatu Gdańskiego w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 16: Zakres prac dla pomieszczeń po Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie:  Demontaż istniejącego osprzętu oświetleniowego;  Demontaż pokryw gniazd i łączników;  Zagruntowanie ścian i sufitów;  Przeszpachlowanie i dwukrotne malowanie ścian i sufitów;  Zamontowanie opraw oświetleniowych i pokryw gniazd i łączników. Zakres prac dla pomieszczeń po Samodzielnym Publicznym Pogotowiu Ratunkowym:  Demontaż istniejącego osprzętu w niezbędnym zakresie;  Demontaż stolarki drzwiowej;  Rozebranie glazury;  Demontaż wyposażenia sanitarnego, rozebranie istniejącej okładziny podłóg, rozebranie ścianki, sufitów podwieszanych w pomieszczeniu WC, łazience oraz w pomieszczeniu odpadów  Demontaż sufitu modułowego w pomieszczeniu nr 1  Rozebranie istniejącej okładziny podłóg w pomieszczeniach zgodnie z rysunkiem 4  Zamurowanie otworów drzwiowych;  Dostosowanie pomieszczenia nr 2 do WC  Dostosowanie pomieszczenia nr 3 do pokoju socjalnego  Dostosowanie pomieszczenia nr 4 dla Wydziału Geodezji;  Wydzielenie pomieszczenia gospodarczego (pom. nr 6);  Likwidacja łazienki i powiększenie pomieszczenia nr 16;  Wykonanie nowych i uzupełnienie istniejących sufitów podwieszanych;  Uzupełnienie tynku po zamurowaniach, na bruzdach po rozebranych ściankach działowych i miejscach po skutej glazurze;  Zamontowanie stolarki drzwiowej i ścianek wydzielających kabiny WC. Stolarka drzwiowa z demontażu;  Wykonanie nowych posadzek i cokołów;  Wykonać prace związane z instalacją elektryczną i teletechniczną;  Pomalowanie sufitów i ścian we wszystkich pomieszczeniach po uprzednim ich przeszpachlowaniu i zagruntowaniu;  Uzupełnienie tynku mozaikowego w korytarzu – pom. nr 5  Uzupełnienie desek odbojowych w korytarzu – pom. nr 5  Wykonanie blatu umywalkowego z konglomeratu kamiennego i osadzenie w nim umywalki;  Wykonanie blatu z konglomeratu z otworem dla komory zlewozmywakowej okrągłej w pomieszczeniu nr 3. Nad blatem umieszczenie szafki wiszącej z ociekaczem i półką powyżej. Szafka zamykana drzwiami;  Wykonanie zabudowy meblowej w pomieszczeniu nr 3 – trzy szafki „osiemdziesiątki” zamykane na drzwi z zamkami. Nad szafkami trzy szafki wiszące każda z jedną półką  Wyposażenie sanitariatu w podajnik do mydła ze stali nierdzewnej, dwa podajniki papieru toaletowego, dwa wieszaczki naścienne składane, lustru 100x66cm;  Zamontowanie dodatkowych czujek ppoż. w pomieszczeniu nr 1  Zamontowanie opraw oświetleniowych i pokryw gniazd i łączników Dane ogólne budynku: Układ funkcjonalny: Budynek stanowi jedną bryłę o zróżnicowanej wysokości: - część wyższa posiadająca cztery kondygnacje naziemne - części niższe posiadające dwie kondygnacje naziemne Pomieszczenia będące przedmiotem opracowania zlokalizowane są w jednej z części niższych – w prawym skrzydle budynku (SPPR) oraz w części niższej od strony ul. Niepodległości (PCPR). Budynek częściowo podpiwniczony. Brak podpiwniczenia pod częścią niższą od strony ul. Niepodległości aktualnie zajmowaną przez PCPR. Wejście do części po SPPR niezależne, obsługujące również 1-sze piętro – Ośrodek Geodezyjno – Kartograficzny Wydziału Geodezji. Wejście do części po PCPR niezależne od strony ul. Niepodległości oraz z głównej klatki schodowej z budynku głównego Konstrukcja budynku: Budynek wybudowany został w technologii tradycyjnej. Elementy konstrukcyjne budynku: - Fundamenty: nie dokonywano odkrywek, zakłada się istnienie ław betonowych - Ściany zewnętrzne i konstrukcyjne: z cegły pełnej na zaprawie cementowo – wapiennej - Strop nad wszystkimi kondygnacjami ceramiczne gęsto żebrowe - Biegi i spoczniki klatek schodowych: płyty żelbetowe - Podciągi: żelbetowe - Konstrukcja dachu części centralnej budynku: częściowo stropodach kryty papą termozgrzewalną, w części środkowej i w szczytach budynku więźba dachowa drewniana kryta dachówką ceramiczną - Konstrukcja dachu skrzydła północnego i południowego budynku: więźba dachowa drewniana kryta dachówką ceramiczną - Część budynku od strony ulicy Niepodległości: stropodach kryty papą termozgrzewalną. Budynek wyposażony jest w: - instalację wodociągową i kanalizacyjną - instalację centralnego ogrzewania z węzłem cieplnym usytuowanym w części wysokiej (głównej) budynku - instalację elektryczną - instalację odgromową - instalacje SSP - instalacje teletechniczną - instalację domofonową - instalację przyzywową w WC niepełnosprawnych 2.3 Warunki prowadzenia robót: 1) Zamówienie będzie realizowane w oparciu o harmonogram rzeczowo - finansowy robót sporządzony przez Wykonawcę (z uwzględnieniem warunków płatności) i dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w godzinach urzędowania Starostwa tj. poniedziałki, wtorki, czwartki w godzinach od 7.30 do 15.30, środy od 8.00 do 16.00 , piątki od 7.30 do 15.00; 3) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót uciążliwych mogących zakłócić pracę Starostwa po godzinach urzędowania Starostwa oraz w dni wolne od pracy tj.: a) od poniedziałku do czwartku bez środy od godziny 1600 do 700 b) w środę od godziny 1700 do 700 c) od piątku od godziny 1600 do poniedziałku do godziny 700 d) prace prowadzone w dni ustawowo wolne należy uzgodnić w terminie min. 2 dni przed ich rozpoczęciem Do robót uciążliwych zalicza się min.: - prace powodujące hałas, - prace powodujące drgania, - inne prace powodujące zakłócenia pracy Urzędu, Wszelkie prace opisane powyżej oraz inne wpływające na pracę Starostwa należy uzgodnić z Inspektorem Nadzoru i Zamawiającym przynajmniej na dwa dni przed planowanymi pracami, 4) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenie placu budowy w sposób uniemożliwiający przedostawanie się kurzu i zanieczyszczeń do pomieszczeń nie objętych zakresem prac. Jednocześnie Wykonawca na własny koszt uprzątnie i doprowadzi plac robót oraz inne pomieszczenia które uległy zanieczyszczeniu do należytego porządku po każdorazowym stwierdzeniu tego faktu przez Inwestora lub Inspektora Nadzoru. 5) Po zakończeniu robót objętych przedmiotem zamówienia ściany, podłogi i sufity w miejscu prowadzonych prac należy doprowadzić do stanu sprzed budowy tj. przemalować w kolorystyce istniejącej pomieszczenia, bądź w kolorze zgodnie z życzeniem Inwestora, odtworzyć terakotę i glazurę oraz sufity podwieszane. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania terenu budowy i jej zaplecza (w porozumieniu z zamawiającym), w tym wykonania – własnym staraniem i na własny koszt – tymczasowych obiektów i urządzeń na terenie budowy, w szczególności: 1) opomiarowanego punktu poboru energii elektrycznej, 2) zaplecza socjalno-magazynowego, 3) zamontowania rękawa do transportu gruzu , 4) uzyskania, na własny koszt, wszelkich uzgodnień i pozwoleń na wywóz nieczystości stałych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałego nadzoru robót przez odpowiednich kierowników robót. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 9 do SIWZ). UWAGA: 5. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej obiektu w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załączoną dokumentacją techniczną, na którą składają się: 1) Projekt budowlany przebudowy pomieszczeń 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 3) Przedmiar; Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. 7. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności bezpośrednio związane z:  wykonywaniem robót ogólnobudowlanych (w tym: murarskich; tynkarskich, betoniarskich, malarskich) ;  wykonywaniem robót sanitarnych;  wykonywaniem robót elektrycznych; z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Powyższy obowiązek dotyczy również podwykonawców. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp uwzględnił w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników budynków. 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11:30 dnia 22.09.2017 r. W przypadku jeżeli do godz.11:30 dnia 22.09.2017 r. nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1do SIWZ 2) Oświadczenia: -oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-22 ustawy załącznik nr 2 do SIWZ -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów – załącznik nr 8 do SIWZ, 4) Dowód wniesienia wadium Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,- załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach