Przetargi.pl
Przeprowadzenie kontroli jakości pilotażu badania ankietowego kompetencji osób dorosłych

Instytut Badań Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-180 Warszawa, ul. Górczewska 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6328091 , fax. 022 6321895
  • Data zamieszczenia: 2010-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Badań Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej
    ul. Górczewska 8 8
    01-180 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6328091, fax. 022 6321895
    REGON: 00017823500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibe.edu.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kontroli jakości pilotażu badania ankietowego kompetencji osób dorosłych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontroli jakości pilotażu badania ankietowego kompetencji osób dorosłych. II. CEL KONTROLI Celem kontroli jest uzyskanie dowodów pozwalających na jednoznaczną ocenę przez Zamawiającego poprawności wykonania pilotażu badania ankietowego umiejętności osób dorosłych realizowanego w ramach umowy z dnia 28.04.2010r. zawartej z firmą GENERAL PROJEKT SP. Z.O.O. z siedzibą w Olsztynie (10-351) przy ul. Żeromskiego 2/2. III. ZAKRES KONTROLI Zakres kontroli obejmuje weryfikację przeprowadzenia danego wywiadu i jego poprawności. Kontrola odbędzie się za pomocą kontaktu telefonicznego lub wizyty osobistej (w zależności od dostępności numeru telefonicznego respondenta) oraz obejmie dostarczone przez Zamawiającego nagrania wywiadów z respondentami. W ramach kontroli jakości Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji przeprowadzenia wywiadów i kontroli ich poprawności na podstawie listy pytań i zadań sprawdzających zgodnie z wytycznymi stanowiącymi załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia. W przypadku gdy w trakcie kontroli zostanie wykryta nieprawidłowość w pracy ankietera polegająca na niezgodności stanu faktycznego ustalonego przez kontrolę z zawartością ankiety przeprowadzonej w ramach pilotażu badania kompetencji osób dorosłych, zakres kontroli może zostać rozszerzony na wszystkie wywiady przeprowadzone przez tego ankietera. O rozszerzeniu zakresu kontroli decyduje wyłącznie Zamawiający, co oznacza, że Wykonawca nie może uchylić się od przeprowadzenia kontroli w zakresie wymaganym przez Zamawiającego. Kontrolę musi cechować bezstronność przez co Zamawiający rozumie, że kontrola będzie przeprowadzona przez Wykonawcę niezależnego od podmiotu realizującego pilotaż badania umiejętności kompetencji osób dorosłych. W szczególności Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego lub inna osoba uczestnicząca w czynnościach kontrolnych jemu zleconych narusza zasadę bezstronności, jeżeli: 1) posiada udziały i akcje lub inne tytuły własności w podmiocie realizującym badanie umiejętności kompetencji osób dorosłych lub w jednostce z nim stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej; 2) jest lub była w ostatnich 3 latach przedstawicielem prawnym (pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorczych bądź zarządzających podmiotu realizującego badanie kompetencji umiejętności osób dorosłych lub pracownikiem jednostki z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej; 3) uczestniczył bądź uczestniczy w realizacji umowy z dnia 28.04.2010r. w sprawie badania kompetencji umiejętności osób dorosłych zawartej z GENERAL PROJEKT SP. Z.O.O. jako wykonawca podwykonawca itp. ; 4) jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej do drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia podmiotu realizującego badanie kompetencji umiejętności osób dorosłych Wykonawcy; 5) był lub jest w okresie ostatnich 3 lat pracownikiem lub współpracownikiem General Projekt sp. z o.o., choćby w sposób pośredni, tzn. wykonywała czynności na rzecz General Projekt sp. z o.o. za pośrednictwem innego podmiotu lub podmiotów. 6) zachodzą okoliczności tego rodzaju, które mogą wywołać uzasadnioną wątpliwość co do jej bezstronności. IV. HARMONOGRAM I ZASADY PRZEPROWADZENIA KONTROLI Harmonogram i zasady przeprowadzenia kontroli jakości pilotażu badania ankietowego kompetencji osób dorosłych: 1. Kontrola będzie obejmować sprawdzenie 10% wielkości próby pilotażu badania ankietowego kompetencji osób dorosłych. Pilotaż badania zostanie przeprowadzony w terminie 25.05-15.07.2010 z możliwością przedłużenia do 31.07.2010, na próbie 3600 osób z operatu PESEL. Siatka ankieterska obejmuje około 100 osób. Każdy ankieter pilotażu Badania przeprowadzi nie więcej niż 2 wywiady dziennie i nie więcej niż 40 w miesiącu. Badanie składa się z kwestionariusza osobowego, testu komputerowego i części kognitywnej. 2. Kontrola będzie obejmować wszystkie przypadki wylosowane przez Zamawiającego i stanowiące jednocześnie 10% wielkości próby, o której mowa w pkt 1 z zastrzeżeniem pkt. 5. Próba do kontroli będzie obejmować wszystkie 16 województw i zostanie wylosowana w 48 miastach i 28 gminach wiejskich. W każdym mieście (gminie wiejskiej) dobrane będą przynajmniej 4 osoby. 3. Kontrola zostanie przeprowadzona w 2 etapach: a. Zebranie informacji od respondentów pilotażu badania kompetencji osób dorosłych przez ankieterów kontroli; b. Zestawienie ustaleń kontroli przeprowadzonej przez ankieterów kontroli z danymi zebranymi w pilotażu badania, o którym mowa w pkt 1. Zestawienie to będzie wykonane przez kontrolerów. 4. Kontrola zostanie też przeprowadzona na podstawie nagrań wywiadów (nie więcej niż 200). 5. W wypadku wykrycia nieprawidłowości w pracy ankietera pilotażu badania, o którym mowa w pkt 1., Zamawiający może zlecić Wykonawcy sprawdzenie wszystkich wywiadów przeprowadzonych przez tego ankietera, wywiady te zostaną sprawdzone niezależnie od pozostałych przypadków, o których mowa w pkt 2. 6. Dodatkowe wywiady, o których mowa w pkt 5 zwiększają liczbę przypadków, o których mowa w pkt. 2. 7. Wykonawca rozpocznie kontrolę jakości w dniu podpisania umowy na realizację kontroli. 8. Wykonawca zakończy kontrolę wywiadów w terminie: nie później niż 14 dni po zakończeniu pilotażu badania, o którym mowa w pkt 1. 9. Wykonawca zakończy kontrolę nagrań wywiadów w terminie: nie później niż 5 tygodni po zakończeniu pilotażu badania, o którym mowa w pkt 1. 10. Do przeprowadzenia kontroli jakości badania, o którym mowa w pkt 1, Zamawiający dostarczy Wykonawcy: a. w dniu podpisania umowy - wstępną bazę danych osób do zbadania pod kątem kontroli jakości; b. w dniu podpisania umowy - listę pytań i zadań sprawdzających; c. sukcesywnie w miarę realizacji badania - listę przypadków do kontroli z wstępnej bazy danych wraz z danymi zebranymi w ramach pilotażu badania, o którym mowa w pkt 1 ; d. 3 tygodnie po zakończeniu pilotażu badania, o którym mowa w pkt 1.- nagrania przeprowadzonych wywiadów w liczbie nie większej niż 200; e. w przypadku wykrycia nieprawidłowości w pracy danego ankietera - listę wszystkich przeprowadzonych przez niego wywiadów do dodatkowej kontroli. 11. Zespół projektowy będzie się składał co najmniej z: a. 1 koordynatora projektu - odpowiedzialnego za nadzór nad realizacją kontroli oraz kontakty z Zamawiającym; b. 5 osób, z których część będzie pełniła rolę kontrolerów odpowiedzialnych za zestawienie danych zebranych w pilotażu badania, o którym mowa w pkt 1 z danymi uzyskanymi w trakcie kontroli, a pozostałe osoby będą pełnić rolę ankieterów kontroli odpowiedzialnych za przeprowadzenie kontroli bezpośrednio z respondentami pilotażu badania ankietowego kompetencji osób dorosłych. Role te nie mogą być wymienne, a dane zebrane w pilotażu , o którym mowa w pkt 1 (i przekazane przez Zamawiającego) nie mogą być znane ankieterom kontroli za wyjątkiem danych adresowych. 12. Raportowanie wyników kontroli przez Wykonawcę a. Raporty z postępu prac będą przekazywane Zamawiającemu w formie elektronicznej i według wytycznych Zamawiającego w odstępach nie dłuższych niż tydzień. b. Na zakończenie projektu, Wykonawca przedstawi w formie elektronicznej i według wytycznych Zamawiającego raport zbiorczy ze wszystkich etapów kontroli. c. Wykonawca zobowiązuje się także dostarczyć wszystkie dokumenty i informacje, które uzyskał w trakcie kontroli. 13. Szczegółowe wytyczne dotyczące przeprowadzenia kontroli i jej raportowania stanowią załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793130001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ibe.edu.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach