Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia kontroli na miejscu na zakończenie realizacji projektów w ramach Działań: 11.1, 11.2 i 11.3 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013

Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-071 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 42 10 100 , fax. 022 82 88 773
  • Data zamieszczenia: 2015-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego
    ul. Krakowskie Przedmieście 15/17 15/17
    00-071 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 42 10 100, fax. 022 82 88 773
    REGON: 00027406800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia kontroli na miejscu na zakończenie realizacji projektów w ramach Działań: 11.1, 11.2 i 11.3 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia nie więcej niż 5 (pięciu) kontroli na miejscu na zakończenie realizacji projektów w ramach Działań 11.1, 11.2, 11.3 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 , wypełnienie list sprawdzających oraz Informacji pokontrolnej zgodnie z Wytycznymi w zakresie kontroli realizacji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, a także przygotowanie raportów z przeprowadzonych kontroli. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby zleconych do wykonania kontroli, a rozliczenie między Stronami będzie dokonywane na podstawie liczby rzeczywiście przeprowadzonych kontroli, z zastrzeżeniem, że ich liczba nie może być mniejsza niż 3 (słownie: trzy). Zamówienie zostanie zrealizowane do dnia 29 kwietnia 2016 r., przy czym czynności kontrolne na miejscu prowadzone będą w I kwartale 2016 r. (zgodnie z przewidywaniami Zamawiającego w szczególności w styczniu i lutym 2016 r.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik numer 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793130001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 800,00 (osiemset) złotych. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto: 33 1010 1010 0010 4913 9120 0000 z adnotacją: Wadium w postępowaniu: Usługa przeprowadzenia kontroli na miejscu na zakończenie realizacji projektów w ramach Działań: 11.1, 11.2 i 11.3 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 42BABPN/015 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego). Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się uznanie na rachunku Zamawiającego. Wykonawca, który nie zabezpieczy ofert formą wadium wskazaną powyżej zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z zapisem art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. UWAGA: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) w art. 46 ust. 5 ustawy, tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Zwrot wadium odbywał się będzie na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin przekazania Zamawiającemu w wersji elektronicznej opracowanej dokumentacji pokontrolnej po przeprowadzonej kontroli na miejscu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mkidn.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach