Gmina Knurów ogłasza przetarg
- Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
- Data zamieszczenia: 2012-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
ul. dr. Floriana Ogana 5 5
44-190 Knurów, woj. śląskie
tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
REGON: 27625758700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kampanii w internecie na potrzeby promocji terenów inwestycyjnych Gminy Knurów w ramach projektu: Knurów zawsze po drodze. Atrakcyjne tereny inwestycyjne pomiędzy autostradami A1 i A4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie kampanii reklamowej w internecie na potrzeby promocji terenów inwestycyjnych Gminy Knurów w ramach projektu: Knurów - zawsze po drodze. Atrakcyjne tereny inwestycyjne pomiędzy autostradami A1 i A4. 2.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy: 2.1.przeprowadzenie kampanii reklamowej w systemie AdWords zgodnie z Wytycznymi dla kampanii reklamowej w systemie AdWords stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ, w tym: a)opracowanie 5 fraz zawierających kluczowe słowa z punktu widzenia osiągnięcia celu kampanii, którym jest jak największa ilość odsłon linku sponsorowanego, b)uruchomienie kampanii reklamowej z aktywacją konta do 7 dni od podpisania umowy, c)czuwania nad sprawnym przebiegiem kampanii oraz stałe monitorowanie efektów, a w razie potrzeby dokonywanie zmian słów kluczowych w ramach opracowanych 5 fraz, o których mowa wyżej, d)prowadzenia statystyki prowadzonej kampanii oraz pomiaru efektywności pod kątem osiągnięcia docelowej gwarantowanej ilości odsłon (nie mniejszej niż 1000 kliknięć w każdym z dwumiesięcznych okresów rozliczeniowych, e)w ramach realizacji projektu, zamawiający na potrzeby prowadzenia kampanii AdWords zamierza przeznaczyć budżet w wysokości nie większej niż 20.000,00 zł brutto na cały okres trwania kampanii, f)przeprowadzenie kampanii AdWords rozpocznie się w terminie 7 dni licząc od dnia zawarcia umowy z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu, a zakończy nie później niż do 16.12.2013r. Przez rozpoczęcie kampanii rozumie się aktywowanie konta użytkownika (Zamawiającego). 2.2.przeprowadzenie kampanii odsłonowej zgodnie z Wytycznych dla kampanii odsłonowej stanowiącymi załącznik nr 2 do SIWZ, w tym: a)opracowanie wizualizacji i kompletnego projektu graficznego billboardu, double billboardu i buttonu zgodnie z Wytycznymi dla kampanii odsłonowej stanowiącymi załącznik nr 2 do SIWZ, b)zakup powierzchni reklamowej w 4 różnych tematycznych polskojęzycznych portalach internetowych spełniających co najmniej kryteria określone w Wytycznych dla kampanii odsłonowej stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, c)na powierzchnię reklamową składać się będą następujące formy: jeden billboard o wymiarach co najmniej 750x100 px wykonany w technice animowanej (flashowej), czas emisji: 1 miesiąc w roku 2012 i 1 miesiąc w roku 2013, zamawiający dopuszcza możliwość dzielenia okresu emisji na mniejsze odcinki czasowe, jednakże minimalny okres emisji nie może być krótszy niż 7 dni, minimalna ilość odsłon billboardu w 1 miesiącu - 9000, jeden double billboard o wymiarach co najmniej 750x200 px wykonany w technice animowanej (flashowej) czas emisji: 1 miesiąc w roku 2012 i 1 miesiąc w roku 2013, zamawiający dopuszcza możliwość dzielenia okresu emisji na mniejsze odcinki czasowe, jednakże minimalny okres emisji nie może być krótszy niż 7 dni, minimalna ilość odsłon double billboardu w 1 miesiącu - 9000, 2 buttony graficzne reklamowe o wymiarach co najmniej 300x100 px wykonane w technice animowanej (flashowej) lub w formacie GIF, JPG, PNG czas emisji: 1 button x 5 miesięcy w roku 2012 i 1 button x 5 miesięcy w roku 2013, zamawiający dopuszcza możliwość dzielenia okresu emisji na mniejsze odcinki czasowe, jednakże minimalny okres emisji nie może być krótszy niż 1 miesiąc, minimalna ilość odsłon buttonu w 1 miesiącu - 9000, 2.3.przeprowadzenie kampanii w sieci kiosków internetowych zgodnie z Wytycznymi dla kampanii reklamowej w sieci kiosków internetowych stanowiącymi załącznik nr 3 do SIWZ, w tym: a)zakup usługi wygaszacza ekranu w co najmniej 3 kioskach internetowych zlokalizowanych bezpośrednio na terenie międzynarodowego portu lotniczego w Polsce, w sali ogólnodostępnej lub w sali odpraw (odlotów), b)wykonawca dokona zakupu mediów w taki sposób, aby łączny czas ekspozycji wygaszacza ekranu w każdym z kiosków internetowych wynosił 3 miesiące. Zamawiający dopuszcza możliwość dzielenia okresu ekspozycji na mniejsze odcinki czasowe, jednakże minimalny okres ekspozycji wygaszacza ekranu nie może być krótszy niż 1 miesiąc. 3.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: 3.1.przeprowadzenia, na etapie składania oferty przetargowej, wstępnej analizy kampanii pod względem doboru grup docelowych, kanałów komunikacji oraz maksymalizacji efektywnego zasięgu kampanii, 3.2.opracowania kompletnego mediaplanu, na etapie podpisania umowy, oraz zakupu mediów, 3.3.realizacji kampanii poprzez świadczenie usług produkcji materiałów reklamowych wg. Wytycznych dla poszczególnych mediów, terminowego dostarczania materiałów do emisji oraz bieżącego kontrolowania realizacji kampanii, 3.4.sporządzania kwartalnych sprawozdań zawierających opis wykonywanych w ramach kampanii działań wraz z harmonogramem ich realizacji, zestawieniem poniesionych kosztów, dokumentacją graficzną kampanii uwzględniającą wszystkie wykorzystane w jej ramach materiały reklamowe. Raporty sporządzane będą w formie pisemnej, podpisane przez osobę wyznaczoną przez wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy i przesyłane będą na adres zamawiającego na koniec każdego kwartału (począwszy od II kwartału 2012), 3.5.przesyłania na wskazany adres e-mail zamawiającego: bwz@knurow.pl, raportów skuteczności kampanii AdWords, zawierających informację o ilości kliknięć osiągniętych w każdym z dwumiesięcznych okresów rozliczeniowych. 4.Szczegółowy zakres usług określają Wytyczne, o których mowa powyżej w pkt. 2 oraz wzór umowy. 5.Zadanie, będące przedmiotem niniejszego postępowania o wartości szacunkowej zamówienia wynoszącej 32.238,00 zł. (netto), w przeliczeniu na euro 8.020,20, stanowi część zamówienia publicznego udzielanego w częściach na usługi w zakresie przeprowadzenia kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych Gminy Knurów w ramach projektu: Knurów - zawsze po drodze. Atrakcyjne tereny inwestycyjne pomiędzy autostradami A1 i A4 o łącznej wartości szacunkowej zamówienia wynoszącej 304.836,73 zł. (netto), co w przeliczeniu na euro stanowi 75.837,58 euro. 6.Zamówienie będzie współfinansowane do 85 % z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, priorytet: I Badania i rozwój technologiczny, innowacje i przedsiębiorczość, poddziałanie 1.1.2. promocja inwestycyjna - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba gwarantowanych kliknięć w każdym z dwumiesięcznych okresów rozliczeniowych w link sponsorowany w ramach kampanii AdWords
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROPS.PSO.3321.11.2016 - Wybór realizatora kampanii informacyjno-promocyjnej na temat ekonomii społecznej w ramach projektu pn. Współpraca się opłaca - koordynacja sektora ekonomii społecznej w województwie śląskim realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego z siedzibą w Katowicach
Dodano: 2016-07-15 - Przygotowanie i przeprowadzenie regionalnej kampanii informującej o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego (RPO WSL) na lata 2014-2020
Dodano: 2016-06-24 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej oraz obsługi eventowej Dni Otwartych Funduszy Europejskich 2016 w województwie śląskim
Dodano: 2016-03-14 - Zaplanowanie i przeprowadzenie regionalnej kampanii informującej o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2015-07-15
Zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii promującej wdrożenie i działanie projektu Śląskiej Karty Usług Publicznych
Dodano: 2015-05-18- Zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej dotyczącej Dni Otwartych Funduszy Europejskich 2015 w województwie śląskim
Dodano: 2015-03-20 - Kampania zewnętrzna Katowice. Dla odmiany
Dodano: 2014-11-28 - Zaplanowanie i przeprowadzenie regionalnej kampanii podsumowującej realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 oraz informującej o uruchomieniu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2014-09-22 - Kampania wewnętrzna - Katowice. Dla odmiany
Dodano: 2014-08-14 - Zaplanowanie i przeprowadzenie regionalnej kampanii podsumowującej realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
Dodano: 2014-06-30