Muzeum Historii Żydów Polskich ogłasza przetarg
- Adres: 00157 Warszawa, ul. Anielewicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 224 710 300 , fax. 224 710 398
- Data zamieszczenia: 2018-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Żydów Polskich
ul. Anielewicza 6
00157 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 224 710 300, fax. 224 710 398
REGON: 14031376200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kampanii reklamowych w podziale na dwa zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie kampanii reklamowych w podziale na dwa zadania. Zadanie nr 1 – Kampania promująca nową wystawę czasową organizowaną w Muzeum POLIN – „W Państwie Króla Maciusia. 100-lecie odzyskania niepodległości” poprzez Google Ads w okresie 1 listopad – 10 grudzień 2018. Celem kampanii jest wygenerowanie na stronie będącej zakładką na temat wystawy ruchu w wysokości co najmniej 30 200 sesji. Zadanie nr 2 – Kampania promująca portal Wirtualny Sztetl poprzez Google Ads w okresie od dnia zawarcia umowy do 10 grudnia 2018 r. Celem kampanii jest wygenerowanie na stronie www.sztetl.org.pl ruchu w wysokości co najmniej 27 700 sesji w okresie trwania kampanii oraz Kampania promująca zakładkę serwisu Wirtualny Sztetl na temat wydarzeń Marca 68 poprzez Google Ads w okresie od dnia zawarcia umowy do 10 grudnia 2018 r. Celem kampanii jest wygenerowanie na stronie http://marzec68.sztetl.org.pl/ ruchu w wysokości co najmniej 11 400 sesji w okresie trwania kampanii. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej, polegającej na promocji działań wdrażanych przez WUP w Warszawie w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027
Dodano: 2024-03-07 - Opracowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej dotyczącej dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
Dodano: 2024-01-11 - Przygotowanie i realizacja wraz z obsługą techniczną i oprawą filmową wydarzenia pn. „Jubileuszowa Gala Wręczenia Nagród w konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT 2023”
Dodano: 2023-12-21 - Wynajem nośników reklamowych oraz usługa emisji spotów reklamowych dla kampanii promującej ofertę planetarium Centrum Nauki Kopernik realizowanej w województwie mazowieckim.
Dodano: 2023-11-28 - Promocja w mediach programu prewencyjnego "Efektywne zarządzanie ryzykiem zawodowym"
Dodano: 2023-11-15 - wynajem nośników reklamowych typu billboard, druk bannerów/reklam na wszystkie wynajęte billboardy, ich montaż, demontaż i utylizacja
Dodano: 2023-09-22 - wynajem 20 nośników reklamowych typu billboard zlokalizowanych w powiecie siedleckim z czego 10 nośników zlokalizowanych w mieście Siedlce, druk bannerów , ich montaż, demontaż i utylizacja”
Dodano: 2023-09-21 - Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno–promocyjnej dotyczącej uruchomienia nowej strony internetowej Funduszy Europejskich na Mazowszu 2021-2027
Dodano: 2023-09-19 - Kampania reklamowa promująca Mt 5,14 | Muzeum Jana Pawła Ii I Prymasa Wyszyńskiego
Dodano: 2023-08-31 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnych dotyczących działań Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej
Dodano: 2023-08-17