Przetargi.pl
Przeprowadzenie badania opinii publicznej dotyczącego wizerunku Polski i polskiej kultury

Instytut Adama Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 00-560 Warszawa, Mokotowska 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Adama Mickiewicza
    Mokotowska 25
    00-560 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 140470071
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie badania opinii publicznej dotyczącego wizerunku Polski i polskiej kultury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania opinii publicznej dotyczącego wizerunku Polski i polskiej kultury wśród mieszkańców stolic siedmiu krajów naszego regionu: Czech (Praga), Słowacji (Bratysława), Węgier (Budapeszt), Estonii (Tallinn), Litwy (Wilno), Łotwy (Ryga) i Rumunii (Bukareszt) wraz z analizą porównawczą wyników analogicznego badania przeprowadzonego w 2017 r.Celem badania jest uzyskanie ogólnych informacji na temat postaw wobec Polski, Polaków oraz polskiej kultury w badanych stolicach. W szczególności, celem projektu jest: 1. Zbadanie ogólnego nastawienia i charakteru skojarzeń z Polską,2. Identyfikacja głównych skojarzeń z polską kulturą – jakie miejsca oraz postaci kojarzą się z polską kulturą. 3. Poznanie stereotypów dotyczących Polaków, określenie listy cech najczęściej przypisywanych Polakom przez mieszkańców badanych stolic (na tle konfiguracji cech, którymi opisują swój kraj mieszkańcy danej stolicy), 4. Zbadanie postaw wobec polskiej kultury popularnej, kultury wysokiej oraz charakterystycznego stylu życia Polaków w następujących wymiarach: poznawczy (wiedza, świadomość), afektywny (emocje, nastawienie) oraz behawioralny (dotychczasowe doświadczenia, kontakty oraz plany)5. Ocena gotowości uczestnictwa w polskich wydarzeniach kulturalnych organizowanych w danym mieście oraz planów przyjazdu do Polski. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79320000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach