POLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU SPÓŁKA AKCYJNA ogłasza przetarg
- Adres: 00-025 Warszawa, ul. Krucza 50
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU SPÓŁKA AKCYJNA
ul. Krucza 50
00-025 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 012070669 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.paih.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie badania opinii konsumentów w krajach Unii Europejskiej o Polsce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania opinii konsumentów w krajach Unii Europejskiej o Polsce - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79320000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej i wykażą, że:a) posiada doświadczenie w przedmiocie zamówienia, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 (jedną) usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegającą na przeprowadzeniu badania opinii publicznej metodą CAPI w co najmniej 4 krajach UE na próbie co najmniej 13 000 respondentów o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN brutto w okresie maksymalnie do 6 (sześciu) miesięcy,b) dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym o odpowiednim wykształceniu i kwalifikacjach, które skieruje do realizacji zamówienia na następujące funkcje, tzn.:• kierownika zadania – posiadającego wykształcenie wyższe II stopnia socjologiczne, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kierował co najmniej trzema badaniami opinii publicznej, z których każde było realizowane w minimum 4 krajach Unii Europejskiej,• specjalisty ds. analizy danych – posiadającego wykształcenie wyższe II stopnia socjologiczne, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w co najmniej jednym badaniu opinii publicznej realizowanym w minimum 4 krajach Unii Europejskiej był odpowiedzialny za tworzenie zbiorów danych z badań ilościowych,• specjalisty ds. kontroli badań – posiadającego wykształcenie wyższe II stopnia socjologiczne, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w co najmniej jednym badaniu opinii publicznej realizowanym w minimum 4 krajach Unii Europejskiej był odpowiedzialny za kontrolę badań ilościowych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-28
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja badania pn. „Społeczna Ocena Pracy Policji”
Dodano: 2024-01-22 - Zakup subskrypcji danych z badania "Target Group Index (TGI)" w terminie 36 miesięcy
Dodano: 2024-01-19 - Przeprowadzenie badania opinii konsumentów w krajach Unii Europejskiej o Polsce
Dodano: 2023-09-21 - Usługi pomiaru treści multimedialnych oraz ruchu w witrynach internetowych w okresie 12 miesięcy.
Dodano: 2023-04-26 - zakup danych z ciągłego pomiaru treści multimedialnych w internecie w okresie 10 miesięcy
Dodano: 2022-09-26 - Przeprowadzenie badania opinii publicznej dotyczącego wizerunku Polski i polskiej kultury
Dodano: 2022-08-28 - Badanie trackingowe na potrzeby monitorowania świadomości, znajomości i poziomu wiedzy nt. Funduszy Europejskich 2022/2023
Dodano: 2022-07-28 - Badanie opinii publicznej oraz sporządzenie raportu nt. poziomu akceptacji społecznej dla automatyzacji i informatyzacji systemu elektroenergetycznego w Polsce
Dodano: 2021-04-06 - Usługi pomiaru treści multimedialnych oraz ruchuw witrynach internetowych w okresie 12 miesięcy.
Dodano: 2021-03-08 - Badanie opinii społecznej na temat poczucia bezpieczeństwa Polaków oraz oceny pracy Policji.
Dodano: 2021-02-02