Przetargi.pl
Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego Analiza systemu zarządzania i wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3443347, 3421549, 3421602 , fax. 041 3445265
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax. 041 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego Analiza systemu zarządzania i wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu badania ewaluacyjnego Analiza systemu zarządzania i wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013. 2 Celem badania jest a) ocena spójności systemów zarządzania i wdrażania b) ocena organizacji pracy w instytucjach zaangażowanych w zarządzanie i wdrażanie programu (podział kompetencji, obszary współpracy, punkty krytyczne, komunikacja wewnętrzna, system kontroli wewnętrznej) c) ocena koordynacji działań podejmowanych przez Instytucję Zarządzającą w zarządzaniu i wdrażaniu programu d) ocena potencjału kadrowego instytucji wchodzących w skład systemu zarządzania i wdrażania RPO WŚ (stan zatrudnienia, fluktuacja, jakość kadr, system motywacyjny, polityka szkoleniowa) e) ocena adekwatności i użyteczności procedur, stabilność regulacji f) ocena posiadanych zasobów materialnych i niematerialnych systemu zarządzania i wdrażania w zakresie funkcji i zadań pełnionych przez instytucje wchodzące w skład systemu zarządzania i wdrażania g) ocena zasadności i wysokości ponoszonych kosztów funkcjonowania systemu zarządzania i wdrażania w ramach pomocy technicznej RPO WŚ 3. Badanie będzie realizowane na poziomie regionalnym (obszar województwa świętokrzyskiego). 4. Zakres obowiązków Wykonawcy (zgodnie z założeniami Zamawiającego określonymi w Załączniku nr 1 do SIWZ), tj. Przygotowanie projektu raportu metodologicznego. Przygotowanie raportu metodologicznego. Przeprowadzenie badania. Przygotowanie projektu raportu końcowego. Przygotowanie raportu końcowego. Prezentacja wyników badania w siedzibie Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis zadań składających się na przedmiot zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzać z Zamawiającym na każdym etapie prac objętych przedmiotem zamówienia spotkania przedstawicieli stron (konsultacje merytoryczne ). W takim przypadku Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o ww spotkaniach na 2 dni robocze przed planowanym terminem spotkania wraz z podaniem tematu spotkania. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania pełnej informacji na temat postępu i zakresu wykonywanych prac na każde żądanie Zamawiającego lub osoby wskazanej przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego przeniesienia majątkowych praw autorskich do wyników badania zawartych w raporcie końcowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli okres ten jest krótszy, wykonali min. 2 usługi polegające na przeprowadzeniu badania ewaluacyjnego w zakresie programu/ów współfinansowanego/ych ze środków Unii Europejskiej, w tym środków przedakcesyjnych i/lub funduszy strukturalnych, których wartość wynosi ponad 45 000 złotych brutto każda b) utworzą do realizacji zamówienia zespół co najmniej 3 osób składający się z: kierownika zespołu - posiadającego wykształcenie wyższe, który posiada co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu badań ewaluacyjnych programu/ów współfinansowanego/ych ze środków Unii Europejskiej, w tym środków przedakcesyjnych i/lub funduszy strukturalnych oraz posiada doświadczenie w kierowaniu minimum jednym badaniem ewaluacyjnym, dwóch ekspertów- posiadających wykształcenie wyższe, którzy posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie w stosowaniu metod i technik prowadzenia badań ewaluacyjnych, doświadczenie w przeprowadzaniu co najmniej dwóch badań ewaluacyjnych 3. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, tj. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 4. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero - jedynkową, tj. wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w rozdziale VI SIWZ. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia(w tym spółki cywilne). W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące Wykonawców, tj. każdy z Wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a także musi spełnić wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej, każdy Wykonawca oddzielnie składa oświadczenie i dokumenty wskazane w rozdz. VI ust. 3 lit b i c. SIWZ.Spełnieniem warunku opisanego w pkt 2) a i b niniejszego rozdziału będzie łączne wykazanie się przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczeniami i dokumentami wskazanymi w rozdz. VI ust. 3 lit. a, d, e, f SIWZ oraz łączne wykazanie się dokumentami, o których mowa w rozdz. VI ust. 2 lit a,b, c ,d SIWZ. 7. W przypadku, gdy oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą, warunkiem zawarcia umowy jest spełnienie następujących wymagań: a) na żądanie Zamawiającego, Wykonawcy przedłożą umowę wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego tzw. umowę konsorcjum; b) umowa konsorcjum winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia i nie może być rozwiązana przed upływem terminu realizacji zamówienia; c) Wykonawcy występujący wspólnie ponosić będą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących dokumentów: 1. Wypełnionego Formularza ofertowego - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ; 2. Szczegółowego opisu sposobu realizacji zamówienia, który będzie stanowił dla Zamawiającego podstawę do oceny merytorycznej przedmiotu zamówienia zawierającego w szczególności: a) koncepcję badania uzupełnioną o dodatkowe lub zmodyfikowane pytania badawcze b) szczegółowy opis proponowanej metodologii wraz z uzasadnieniem trafności proponowanych metod i narzędzi badawczych. W przypadku metod interaktywnych konieczne będzie określenie profilu respondentów, sposobu ich doboru i liczebności próby c) opis sposobu prezentacji danych wynikających z zrealizowanego zamówienia d) harmonogram prac z podaniem terminów realizacji poszczególnych etapów badania, osób odpowiedzialnych za ich wykonanie, terminów spotkań konsultacyjnych z Zamawiającym i z przedstawicielami badanych grup. 3. Dokumentów potwierdzających spełnienie warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ, b) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo właściwego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w w/w terminie jego aktualności przez organ wydający; d) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z rozdz. V pkt 2) lit a SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały zrealizowane należycie -wg wzoru określonego w dodatku nr 4 do SIWZ, e) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia (zgodnie z rozdz. V pkt 2) lit. b SIWZ) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru określonego w dodatku nr 5 do SIWZ, f) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 2 lit. f Wykonawca wskazał osoby, które zostaną udostępnione przez inne podmioty - wg wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego (w tym spółka cywilna) zobowiązani są przedłożyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w ust. 3 lit c zobowiązany jest załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości . Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione z zachowaniem wymaganych terminów, odpowiednio wg zasad określonych dla dokumentów wymienionych w ust. 5 niniejszego rozdziału. 7. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę . 8. W przypadku braku wymaganych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw oraz w przypadku złożenia dokumentów i oświadczeń zawierających błędy lub złożenia wadliwych pełnomocnictw, Zamawiający wezwie Wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do złożenia, w wyznaczonym przez siebie terminie, wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: sposób realizacji przedmiotu zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach