Przetargi.pl
Przeprowadzenie badań marketingowych preferencji i zachowań komunikacyjnych mieszkańców dzielnic Gdańska:Chełmu i Oruni Górnej

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-874 Gdańsk, ul. Na Stoku 49
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3091323 do 25 w. 410 , fax. 058 3091323 w. 402
  • Data zamieszczenia: 2012-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
    ul. Na Stoku 49 49
    80-874 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3091323 do 25 w. 410, fax. 058 3091323 w. 402
    REGON: 22004675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie badań marketingowych preferencji i zachowań komunikacyjnych mieszkańców dzielnic Gdańska:Chełmu i Oruni Górnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań marketingowych preferencji i zachowań komunikacyjnych mieszkańców dzielnic Gdańska: Chełmu i Oruni Górnej. Badanie powinno być przeprowadzone na obszarze tych dzielnic ograniczonym ulicami: Armii Krajowej, Warszawską, Wieżycką, Świętokrzyską, Małomiejską, Podmiejską, Zamiejską, Cienistą, Stoczniowców (Chełm) i Platynową (Orunia Górna) 2. Badania należy przeprowadzić na reprezentatywnej min. 1500 - osobowej grupie badawczej. Przynajmniej 80% badanych powinno być mieszkańcami obszaru ograniczonego ulicami: Armii Krajowej, Warszawską, Wieżycką, Świętokrzyską, Małomiejską, Podmiejską, Zamiejską, Cienistą, Stoczniowców. 3. Badanie powinno być wykonane metodą wywiadu bezpośredniego standaryzowanego z wykorzystaniem kwestionariusza stanowiącego załącznik nr 2 umowy będącej załącznikiem do SIWZ. Wyklucza się prowadzenie wywiadów np. przez telefon, domofon, itd. 4. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie niewielkich zmian do załączonego wzoru ankiety najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem badań przez Wykonawcę. 5. Każdorazowo ankieter powinien samodzielnie rejestrować odpowiedzi udzielane przez badanego. 6. Badanie powinno zostać wykonane zgodnie z zasadami wiedzy wymaganej do wykonania prac tego rodzaju, przy zachowaniu należytej staranności. 7. Po przeprowadzeniu badań, ale przed przygotowaniem raportu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu arkusz kalkulacyjny ze wszystkimi wprowadzonymi pytaniami i odpowiedziami oraz wszystkie wypełnione ankiety. 8. Zamawiający przeprowadzi weryfikację dostarczonych materiałów wymienionych w p. 7. w ciągu 5 dni roboczych. 9. Zamawiający zweryfikuje 10% losowo wybranych ankiet z dostarczonym przez Wykonawcę arkuszem kalkulacyjnym. a. Jeżeli w wyniku weryfikacji dostarczonych przez Wykonawcę materiałów, Zamawiający stwierdzi, że 30% i więcej materiału zawiera błędy, Wykonawca będzie zobowiązany do powtórzenia całego badania na własny koszt. b. Jeżeli w wyniku weryfikacji dostarczonych przez Wykonawcę materiałów, Zamawiający stwierdzi błędy, ale nie przekroczą one progu 30%, Wykonawca ponownie przeprowadzi na własny koszt badanie w takim zakresie, w jakim stwierdzono błędy. 10. Wyniki badań powinny być przedstawione w formie raportu zgodnie z układem: ­ Strona tytułowa, ­ Spis treści, ­ Streszczenie wstępne, ­ Wprowadzenie, ­ Metodyka badań i ograniczenia, ­ Wyniki badania, ­ Szczegółowe wnioski i zalecenia, ­ Wnioski dla kolejnych badań, ­ Załączniki wraz z kwestionariuszem badania. 11. Raport z badań powinien być przedstawiony w formie papierowej (książka) oraz w formie elektronicznej (CD). Do opracowania powinna zostać załączona także prezentacja wyników (papierowa i elektroniczna). 12. Odebranie prac nastąpi po przekazaniu opracowanych wyników i zatwierdzeniu odbioru przez Zamawiającego nie później niż w ciągu 7 dni od dnia przekazania wyników przez Wykonawcę. 13. Wartość szacunkowa zamówienia to: 25 000 zł. Netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/sipinfo/przetargi_lista
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach