Przetargi.pl
Przeprowadzenie badań marketingowych na wybranych przystankach tramwajowych oraz przeprowadzenie badań napełnień pojazdów i pomiaru czasów przejazdu na liniach tramwajowych wg harmonogramów pracy

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-874 Gdańsk, ul. Na Stoku 49
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3091323 do 25 w. 410 , fax. 058 3091323 w. 402
  • Data zamieszczenia: 2012-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
    ul. Na Stoku 49 49
    80-874 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3091323 do 25 w. 410, fax. 058 3091323 w. 402
    REGON: 22004675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie badań marketingowych na wybranych przystankach tramwajowych oraz przeprowadzenie badań napełnień pojazdów i pomiaru czasów przejazdu na liniach tramwajowych wg harmonogramów pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie badań marketingowych dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku wg załączonego harmonogramu pracy, wprowadzenie danych z kart wywiadu do arkusza kalkulacyjnego programu MS EXCEL, opracowanie wyników oraz przedstawienie wyników w postaci papierowej i elektronicznej, zgodnie z wzorami Zamawiającego. 1. Opis badań ankietowych na wybranych przystankach tramwajowych dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku: Wykonawca przed rozpoczęciem badań otrzyma od Zamawiającego komplet wzorów instrumentów badawczych (karty wywiadu), szablonów w formacie elektronicznym (.xls) oraz listę podziału sieci transportowej na rejony transportowe. Pasażerem (zwanym dalej (pasażer)) jest każda osoba oczekująca na tramwaj każdej linii na przystankach i w okresach objętych badaniem. Badania należy przeprowadzić przy zastosowaniu metody wywiadu bezpośredniego z każdym pasażerem oczekującym na tramwaj każdej linii na przystankach określonych w Załączniku nr 1 do umowy. Badanie należy wykonać wg harmonogramu przedstawionego w Załączniku nr 1 do umowy. Ankieterzy zobowiązani są do bezwzględnego przestrzegania zasad zawartych w instrukcji badań. Treść instrukcji zamieszczona jest w Załączniku nr 2 do umowy. W przypadku stwierdzenia nie stosowania zasad zawartych w instrukcji, prowadzący badania zobowiązany jest do powtórzenia badania w zakresie i w terminie określonym przez Zamawiającego bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. Ankieterzy są zobowiązani do rejestracji wszystkich badanych parametrów wyłącznie z wykorzystaniem Karty wywiadu wg wzoru zawartego w Załączniku nr 3 do umowy. Liczbę ankieterów, niezbędnych do rzetelnego wykonania badania, określa Wykonawca. Jako rzetelne wykonanie badania uznaje się, m.in., zbadanie każdego pasażera za wyjątkiem tych pasażerów, których Wykonawca nie jest w stanie zbadać z przyczyn obiektywnych (np. pasażerowie dobiegający do stojącego już na przystanku tramwaju i brak czasu na przeprowadzenie wywiadu). Wykonawca jest zobowiązany do rejestracji liczby pominiętych badaniem pasażerów w odstępach co 60 minut w badanym okresie i na każdym przystanku. Wykonawca wpisuje liczbę pominiętych badaniem pasażerów w układzie godzinnym do szablonu wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy. Wykonawca we własnym zakresie wybiera metodę rejestracji liczby pominiętych badaniem pasażerów na poziomie istotności a=0,1 (np. za pomocą analizy materiału z monitoringu lub za pomocą obserwatorów zliczających pasażerów). W przypadku braku wykonania rzetelnego badania przez Wykonawcę, Zamawiający zażąda od Wykonawcy powtórzenie badania w terminie i w zakresie ustalonym przez Zamawiającego. Wykonawca analizuje Karty wywiadu w następujący sposób: -Przydziela miejsca rozpoczęcia i zakończenia podróży do rejonu transportowego. -Zsumuje liczby podróży w określonych przedziałach czasowych i wpisuje sumy do papierowej i elektronicznej wersji macierzy rejonów transportowych. Wzór macierzy znajduje się w załączniku nr 5 do umowy. Dokładna instrukcja wypełnienia zostanie przekazana Wykonawcy w terminie uzgodnionym po podpisaniu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Zamawiającemu w ciągu 5 dni roboczych od przeprowadzenia badania w danym dniu (określonym w harmonogramie badań) wszystkich wypełnionych dotąd kart wywiadu, macierzy transportowych oraz rejestru liczby pasażerów pominiętych badaniem z danego dnia w formie papierowej oraz w formie pliku elektronicznego w formacie (.xls) wg wzoru Zamawiającego. Dodatkowo, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w ciągu 5 dni roboczych od przeprowadzenia badania w danym dniu (określonym w harmonogramie badań) plik elektroniczny arkusza kalkulacyjnego w formacie (.xls) wypełnionego danymi z kart wywiadu w układzie zbiorczym wg wzoru Zamawiającego. 2. Opis przeprowadzenia badań napełnienia pojazdów komunikacji miejskiej dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku: Badania napełnień pojazdów komunikacji miejskiej należy przeprowadzić w miejscach i w czasie wskazanym w Załączniku nr 4 do umowy. Badania należy przeprowadzić w oparciu o organizację ruchu obowiązującej w dniu podpisania umowy. W przypadku zmian w organizacji ruchu, Zamawiający jest zobowiązany poinformować o nich Wykonawcę z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem przed rozpoczęciem badań. Wykonawca przed rozpoczęciem badań otrzyma od Zamawiającego komplet wzorów instrumentów badawczych (kart pomiarowych), instrukcję wypełniania kart pomiarowych oraz wzór pliku .xls do wypełniania go danymi z kart pomiarowych. Badania należy przeprowadzić przy zastosowaniu metody obserwacji jawnej, standaryzowanej, niekontrolowanej. Obserwatorzy zobowiązani są do bezwzględnego przestrzegania zasad zawartych w instrukcji badań. W przypadku stwierdzenia nie stosowania zasad zawartych w instrukcji, prowadzący badania zobowiązany jest do powtórzenia badania wynikającego z założonego harmonogramu bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. Badania popytu należy prowadzić w okresie 17.-26.04.2012 i w miejscach wskazanych w harmonogramie (Załącznik nr 4 do umowy). Obserwatorzy są zobowiązani do rejestracji wszystkich badanych parametrów wyłącznie z wykorzystaniem kart pomiarowych przygotowanych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych od dnia wykonania badania wszystkich wypełnionych dotąd Kart napełnień pojazdów oraz pliku w formacie .xls, wypełnionego danymi z ww. kart. 3. Ogólne informacje: Wykonawca dostarczy Zamawiającemu drogą poczty elektronicznej listę z nazwiskami ankieterów i obserwatorów najpóźniej jeden dzień roboczy przed planowanym badaniem. Każdy ankieter i każdy obserwator w trakcie wykonywania swoich czynności zobowiązany jest do noszenia widocznej kamizelki odblaskowej w kolorze żółtym fluorescencyjnym. Za każdy stwierdzony przypadek braku noszenia przez obserwatora lub ankietera w trakcie wykonywania swoich czynności widocznej kamizelki odblaskowej w kolorze żółtym fluorescencyjnym Zamawiający pomniejszy wynagrodzenie Wykonawcy o trzysta złotych netto. Zamawiający w ciągu 5 dni roboczych dokona weryfikacji dostarczonych materiałów. Jeżeli w wyniku weryfikacji, Zamawiający stwierdzi ewidentne błędy lub rażące uchybienia, Wykonawca będzie zobowiązany do powtórzenia badania w zakwestionowanej części na własny koszt. Brak dostarczenia kompletu wypełnionych Kart wywiadu, Kart pomiarowych lub plików elektronicznych Zamawiający będzie traktował jako niezrealizowanie badania i zażąda powtórzenie badania w określonym terminie na koszt Wykonawcy. Zamawiający przeprowadzi kontrolę jakości pracy ankieterów i obserwatorów metodą tajemniczego klienta. W trakcie wykonywania kontroli jakości pracy Wykonawcy, Zamawiającemu przysługuje prawo rejestracji ankieterów i obserwatorów za pomocą kamer i aparatów fotograficznych. Zamawiający przeszkoli w siedzibie Zamawiającego przedstawiciela Wykonawcy w zakresie prawidłowego sposobu przeprowadzenia badań. Zamawiający uzgodni termin szkolenia z Wykonawcą po podpisaniu umowy. 4. Badanie należy wykonać w terminie 17 - 26. 04. 2012r. przy czym raport końcowy z wykonanego badania w formie pisemnej i elektronicznej (CD) należy dostarczyć nie później niż do 9.05.2012 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/sipinfo/przetargi_lista
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach