Przetargi.pl
Przeprowadzenie badań marketingowych na liniach autobusowych i tramwajowych obsługiwanych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-874 Gdańsk, ul. Na Stoku 49
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3091323 do 25 w. 410 , fax. 058 3091323 w. 402
  • Data zamieszczenia: 2013-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
    ul. Na Stoku 49 49
    80-874 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3091323 do 25 w. 410, fax. 058 3091323 w. 402
    REGON: 22004675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie badań marketingowych na liniach autobusowych i tramwajowych obsługiwanych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest przeprowadzenie badań napełnienia pojazdów i pomiaru czasów przejazdu na liniach tramwajowych i autobusowych wg załączonych harmonogramów pracy (Załącznik Nr 1 i Nr 2 do umowy), obsługiwanych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku (ZTM), wprowadzenie danych z kart pomiarowych do arkusza kalkulacyjnego programu MS EXCEL i dostarczenie Zamawiającemu wyników w postaci papierowej i elektronicznej, zgodnie z wzorami Zamawiającego. I.Opis badań napełnienia pojazdów i pomiaru czasów przejazdu na liniach tramwajowych i autobusowych, obsługiwanych przez ZTM w Gdańsku: 1.Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest przeprowadzenie badań wielkości popytu na wybranych liniach tramwajowych i autobusowych poprzez rejestrację: 1.1.liczby osób wsiadających-wysiadających oraz pozostających w pojeździe, 1.2.napełnienia pojazdów w wybranych punktach obserwacyjnych na terenie miasta Gdańska. 2.Szczegółowe dane zawierające liczbę brygad, przedział czasowy funkcjonowania linii w poszczególnych dniach oraz minimalną wymaganą liczbę obserwatorów zawarte są w Załącznikach Nr 1 i Nr 2 do Umowy. 3.Badania należy przeprowadzić w oparciu o rozkłady jazdy obowiązujące w dniu podpisania umowy. W przypadku zmian dotyczących rozkładu jazdy (np. liczby brygad danej linii lub jej okresu funkcjonowania), Zamawiający jest zobowiązany poinformować o nich Wykonawcę z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem przed rozpoczęciem badań. 4.Wykonawca przed rozpoczęciem badań otrzyma od Zamawiającego komplet wzorów instrumentów badawczych (kart pomiarowych) obowiązujących na poszczególnych liniach, instrukcję wypełniania kart pomiarowych oraz wzór pliku .xls do wypełniania go danymi z kart pomiarowych. 5.Badania należy przeprowadzić przy zastosowaniu metody obserwacji jawnej, standaryzowanej, niekontrolowanej. 6.Obserwatorzy zobowiązani są do bezwzględnego przestrzegania zasad zawartych w instrukcji badań. W przypadku stwierdzenia nie stosowania zasad zawartych w instrukcji, prowadzący badania zobowiązany jest do powtórzenia badania wynikającego z założonego harmonogramu bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 7.Badania popytu należy prowadzić zgodnie z kolejnością przystanków umieszczonych w kartach pomiaru zapełnienia. 8.Obserwatorzy są zobowiązani do rejestracji wszystkich badanych parametrów wyłącznie z wykorzystaniem kart pomiarowych przygotowanych przez Zamawiającego. 9.Badania należy przeprowadzić w okresie 26.11.-08.12.2013 wg załączonych harmonogramów pracy (Załącznik Nr 1 i Nr 2). 10.Zamawiający przeprowadzi kontrolę jakości pracy Wykonawcy metodą tajemniczego klienta. 11.W trakcie wykonywania kontroli jakości pracy Wykonawcy, Zamawiającemu przysługuje prawo rejestracji obserwatorów za pomocą kamer i aparatów fotograficznych. 12.Każdy obserwator wykonujący badanie w pojeździe zobowiązany jest do skasowania w kasowniku pojazdu tzw. kontrolki biletowej (tj. blankietu o standardowych rozmiarach obowiązującego biletu papierowego) na pierwszym przystanku każdego półkursu. Wykonawca we własnym zakresie zaopatrzy się w odpowiednią liczbę kontrolek biletowych. Skasowane kontrolki jednej brygady danej linii w danym dniu badania należy uporządkować chronologicznie, następnie spiąć zszywaczem biurowym, czytelnie opisać pierwszą kontrolkę bloczku numerem linii, brygady i dniem wykonania badania i następnie dostarczyć Zamawiającemu wraz z wypełnionymi Kartami napełnień pojazdów. Niekompletny bloczek kontrolek lub zupełny brak kontrolek będzie traktowane jako uchybienie. Za każdy przypadek uchybienia Zamawiający pomniejszy wynagrodzenie Wykonawcy o sto złotych netto i zażąda powtórzenie badania w kwestionowanej części na koszt Wykonawcy. W przypadku zmiany trasy pojazdu (np. wskutek awarii, wypadku itp.) skutkującej pominięciem krańca A lub B, obserwator kasuje kontrolkę na pierwszym przystanku po stałej trasie po zakończeniu objazdu i dokonuje adnotacji o zdarzeniu i jego przyczynie w rubryce (uwagi) w Karcie napełnień pojazdów. 13.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu drogą poczty elektronicznej listę z nazwiskami obserwatorów najpóźniej jeden dzień roboczy przed planowanym badaniem. 14.Obserwatorom nie przysługuje uprawnienie do bezpłatnych przejazdów z tytułu wykonywania pomiarów i obserwacji; Wykonawca we własnym zakresie zakupi obserwatorom bilety. 15.Każdy obserwator w trakcie wykonywania swoich czynności zobowiązany jest do noszenia widocznej kamizelki odblaskowej w kolorze żółtym fluorescencyjnym z napisem (POMIARY RUCHU) w formie (kolor napisu, wielkość i rodzaj czcionki itp.) i w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Za każdy stwierdzony przypadek braku noszenia przez obserwatora w trakcie wykonywania swoich czynności widocznej kamizelki odblaskowej w kolorze żółtym fluorescencyjnym lub za każdy stwierdzony przypadek noszenia przez obserwatora w trakcie wykonywania swoich czynności kamizelki bez napisu (POMIARY RUCHU) Zamawiający pomniejszy wynagrodzenie Wykonawcy o trzysta złotych netto. 16.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych od dnia wykonania badania wszystkich wypełnionych dotąd Kart napełnień pojazdów oraz plików w formacie .xls, wypełnionego danymi z ww. kart. W przypadku, kiedy kilku obserwatorów równocześnie wykonuje pomiary w jednym pojeździe, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oprócz pojedyńczych Kart napełnień pojazdów w wersji papierowej i elektronicznej również samodzielnie przez Wykonawcę wypełnioną wersję syntetyczną tych kart (tj. sumy poszczególnych pojedynczych pomiarów w jednym pojeździe w jednym półkursie) w postaci pliku w formacie .xls. 17.Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych dokona weryfikacji dostarczonych materiałów. Jeżeli w wyniku weryfikacji, Zamawiający twierdzi ewidentne błędy Wykonawcy, Wykonawca będzie zobowiązany do powtórzenia badania w zakwestionowanej części na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/test/przetargi_lista
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach