Przetargi.pl
Przeprowadzenie badań ilościowych rynku filmowego w Polsce.

Polski Instytut Sztuki Filmowej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-412 Warszawa, Leona Kruczkowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 10 26 400, 22 10 26 410, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polski Instytut Sztuki Filmowej
    Leona Kruczkowskiego 2
    00-412 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 10 26 400, 22 10 26 410, , fax. -
    REGON: 14021484700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisf.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie badań ilościowych rynku filmowego w Polsce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie przekrojowych badań, których celem jest możliwie najszersza charakterystyka widzów filmowych. Proces badawczy ma dostarczyć wiedzę, która będzie możliwie szczegółową fotografią polskiego rynku filmowego od strony jego odbiorcy. Proces badawczy ma pozwolić śledzić zmiany zachodzące w czasie, tak aby móc z wyprzedzeniem reagować na zmieniające się zwyczaje i zachowania. Proces powinien zostać podzielony na moduły badawcze; 1.Moduł I - pogłębiona charakterystyka szeroko rozumianej widowni filmowej oraz osób nie korzystających z tego typu rozrywki. Badanie między innymi w zakresie: a) danych demograficznych, b) charakterystyki stylu życia, c) określenia psychospołecznego profilu widzów, d) motywacji związanych z oglądaniem filmów na różnych platformach i chodzeniem do kina, e) pogłębionej charakterystyki zachowań związanych z oglądaniem filmów, f) konsumpcji mediów, otwartości na nowe technologie, źródła informacji w podziale na różne dziedziny, g) w przypadku osób nie chodzących do kina - bariery niechodzenia do kina. Dodatkowym celem badania jest segmentacja potencjalnych widzów (aktualnych i nieodrzucających tego typu rozrywki) ze względu na stosunek do oglądania. Wyodrębnienie i zmierzenie segmentów różniących się między sobą: stosunkiem do tego typu rozrywki, zwyczajami związanymi z chodzeniem do kina, korzystaniem z innych form oglądania treści filmowych, motywacjami związanymi z oglądaniem filmów i chodzeniem do kina. Moduł I badania ma mieć charakter cykliczny, wykonywany raz na 6 miesięcy, przez okres 3 lat. 2.Moduł II – charakterystyka widzów konkretnych tytułów filmowych: Celem tego badania jest dostarczenie wiedzy na temat widzów konkretnych tytułów filmowych dotowanych przez PISF. Analizie podlegałoby około 20 tytułów rocznie, w szczególności w zakresie: a) demografii widzów, b) profilu psychospołecznego, c) źródeł wiedzy o danym filmie, d) oceny pozycji ze względu na wybrane kryteria np. muzyka gra aktorka reżyseria etc. Moduł II badania ma mieć charakter cykliczny np. miesięczny (fale), uzależniony od częstotliwości premier, w tym kinowych, przez okres 3 lat. Proces badawczy będzie wykonywany przez 3 lata od momentu zawarcia umowy i będzie miał charakter cykliczny (oba Moduły z częstotliwością wskazaną powyżej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79315000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 35.000,00 ZŁ (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej o numerze 54 1130 1017 0020 1234 1320 0003. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach