Przetargi.pl
Przeprowadzenie badań ankietowych oraz eksperymentów ankietowych przy zastosowaniu jednej z technik CATI lub CAWI.

Polski Instytyt Ekonomiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-001 Warszawa, Aleje Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226285585
  • Data zamieszczenia: 2020-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polski Instytyt Ekonomiczny
    Aleje Jerozolimskie 87
    02-001 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226285585
    REGON: 38137509300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pie.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie badań ankietowych oraz eksperymentów ankietowych przy zastosowaniu jednej z technik CATI lub CAWI.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań ankietowych oraz eksperymentów ankietowych przy zastosowaniu jednej z technik do gromadzenia danych - CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) lub CAWI (Computer-Assisted Web Interview). Zamówienie zostanie podzielone na 6 części: A. Część I zamówienia: 1 Nazwa badania Badanie opinii publicznej dotyczące bezwarunkowego dochodu podstawowego 2 Metoda badawcza ankieta internetowa (CAWI) 3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 20 min. 4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Zdecydowana większość to pytania zamknięte, z dominującym typem pytań jednokrotnego wyboru 5 Populacja osoby indywidualne 6 Wielkość próby 1200 7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 7 dni roboczych 8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy stosowanie technik ranodmizacji i split-ballot, tak by część pytań była wyświetlana tylko określonym grupom respondentów; konsultacja metodologiczna kwestionariusza, dostarczenie wagi postratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów 9 Orientacyjny termin realizacji badania Wrzesień/październik 2020 r. 10 Kryteria rekrutacyjne osoby w wieku 18-64 lat 11 Kryteria reprezentatywności próby Płeć (kobieta/mężczyzna) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%; wiek (18-34, 35-44, 45-54, 55-64) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%; wykształcenie (podstawowe + zawodowe/średnie/wyższe) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 50%; województwo - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%; status zawodowy (osoby aktywne i nieaktywne zawodowo) - wypełnienie kwoty na poziomie 90% B. Część II zamówienia: 1 Nazwa badania Eksperyment ankietowy poświęcony prywatności i dzieleniu się danymi w czasach pandemii 2 Metoda badawcza ankieta internetowa (CAWI) 3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 20 min. 4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Zdecydowana większość to pytania zamknięte, z dominującym typem pytań jednokrotnego wyboru 5 Populacja osoby indywidualne 6 Wielkość próby 1200 7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 7 dni roboczych 8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy stosowanie technik ranodmizacji i split-ballot, tak by część pytań była wyświetlana tylko określonym grupom respondentów. Budowa makiet 2 stron www umożliwiających pomiar zachowania respondenta podczas akceptacji regulaminu. Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, dostarczenie wagi postratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów 9 Orientacyjny termin realizacji badania Wrzesień/październik 2020 r. 10 Kryteria rekrutacyjne osoby w wieku 18-64 lat 11 Kryteria reprezentatywności próby Płeć (kobieta/mężczyzna) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%; wiek (18-34, 35-44, 45-54, 55-64) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%; wykształcenie (podstawowe+zawodowe/średnie/wyższe) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 50%; województwo - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70% C. Część III zamówienia: 1 Nazwa badania Badanie przedsiębiorstw dotyczące warunków ich funkcjonowania z uwzględnieniem obszaru wykorzystania nowoczesnych technologii 2 Metoda badawcza wywiad telefoniczny (CATI) 3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 25 minut 4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania zamknięte z jedną odpowiedzią, z wieloma odpowiedziami oraz wielo-itemowe 5 Populacja przedsiębiorstwa 6 Wielkość próby 1000 7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 7 dni roboczych 8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, dostarczenie wagi postratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów, raport z realizacji badania 9 Orientacyjny termin realizacji badania listopad 2020 r. 10 Kryteria rekrutacyjne 400 mikro, 300 małych, 200 średnich, 100 dużych przedsiębiorstw 11 Kryteria reprezentatywności próby województwo - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70% 12 Warstwowanie próby Określona liczba wywiadów dla każdej kombinacji cech: wielkość przedsiębiorstwa, sekcja PKD D. Część IV zamówienia: 1 Nazwa badania Zmiany na rynku mediów i podejście do płacenia za treści w internecie 2 Metoda badawcza wywiad internetowy CAWI 3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 20 min 4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania w większości zamknięte, kilka pytań otwartych. 5 Populacja populacja internautów (osoby indywidualne) 6 Wielkość próby 1000 7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 7 dni roboczych 8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, dostarczenie wagi postratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów, raport z realizacji badania 9 Orientacyjny termin realizacji badania grudzień 2020 r. 10 Kryteria rekrutacyjne osoby powyżej 13 r.ż. korzystające z internetu przynajmniej raz w tygodniu. 11 Kryteria reprezentatywności próby Próba reprezentatywna dla populacji osób korzystających z internetu przynajmniej raz w tygodniu E. Część V zamówienia: 1 Nazwa badania Badanie seniorów dotyczące ograniczeń kontekstowych w dostępie do usług publicznych 2 Metoda badawcza wywiad internetowy CATI 3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 20 min 4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu pytania zamknięte, wieloitemowe, wielokrotnego wyboru 5 Populacja osoby indywidualne 6 Wielkość próby 1000 7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 7 dni roboczych 8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, dostarczenie wagi postratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów 9 Orientacyjny termin realizacji badania sierpień/wrzesień 2020 r. 10 Kryteria rekrutacyjne osoby powyżej 60 r.ż lub osoby w wieku 18-59 mające możliwość przeprowadzenia wywiadu i wypełnienia kwestionariusza w imieniu osoby powyżej 60 r.ż mieszkające z, ale nie wchodzące w skład gospodarstwa domowego seniora; rozstrzygnięcie za pomocą pytania weryfikującego wiek i sytuację mieszkaniową w kwestionariuszu 11 Kryteria reprezentatywności próby Płeć (kobieta/mężczyzna) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%, wiek (60-64, 65-69, 70-74, 75+) - wypełnienie kwoty na poziomie odpowiednio min. 70%, województwo - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70% F. Część VI zamówienia: 1 Nazwa badania Eksperyment ankietowy badający skuteczność komunikatów behawioralnych dotyczących zachowań mających wpływ na ochronę powietrza 2 Metoda badawcza ankieta internetowa CAWI 3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 15 minut 4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu pytania zamknięte, wielo-itemowe, wielokrotnego wyboru 5 Populacja osoby indywidualne 6 Wielkość próby 1800 7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 7 dni roboczych 8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, dostarczenie wagi postratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów 9 Orientacyjny termin realizacji badania sierpień/wrzesień 2020 r. 10 Kryteria rekrutacyjne właściciele domów jednorodzinnych 11 Kryteria reprezentatywności próby Większa liczba wywiadów dla województwa mazowieckiego, śląskiego i małopolskiego 2. Zamawiający dopuszcza składanie przez Wykonawcę ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza złożenie przez jednego Wykonawcę oferty na dowolnie wybrane przez siebie części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79311200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia i spełniają wymogi prowadzenia określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór - Załącznik nr 10 „Informacja Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej” do niniejszej Specyfikacji).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach