Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru dla zadania: Budowa ciągu dróg gminnych: ulicy Żwirowej nr 151004W w Grodzisku Mazowieckim oraz ulicy Akwarelowej nr 150230W we wsi Odrano Wola

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
  • Data zamieszczenia: 2020-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
    REGON: 52478900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru dla zadania: Budowa ciągu dróg gminnych: ulicy Żwirowej nr 151004W w Grodzisku Mazowieckim oraz ulicy Akwarelowej nr 150230W we wsi Odrano Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru dla zadania: Budowa ciągu dróg gminnych: ulicy Żwirowej nr 151004W w Grodzisku Mazowieckim oraz ulicy Akwarelowej nr 150230W we wsi Odrano Wola 1.1. Zakres robót budowlanych Zadania inwestycyjnego, którego dotyczy przedmiotowy nadzór inwestorski obejmuje: 1/ Etap I: „Budowa drogi gminnej nr 150230W – ulica Akwarelowa oraz drogi gminnej nr 151004W – ulica Żwirowa wraz z budową oświetlenia, kanalizacji deszczowej, przebudową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej sieci nn i sn oraz przebudową sieci telekomunikacyjnej we wsi Odrano Wola oraz w miejscowości Grodzisk Mazowiecki” o długości ok. 800,70 m. Zadanie obejmuje rozbiórkę istniejących elementów zagospodarowania w liniach rozgraniczających pasa drogowego: nawierzchni, istniejących ogrodzeń, wycinkę drzew. Budowę jezdni o nawierzchni asfaltowej o szerokości 5,50 m i przekroju 2x2,75 m Budowę jednostronnej dwukierunkowej ścieżki rowerowej na całej długości drogi - szer. ścieżki 2 m (z lokalnymi poszerzeniami do 3 m) z betonu asfaltowego (do szerokości ścieżki nie wlicza się szerokości krawężnika i obrzeża). Budowę chodnika odsuniętego od jezdni na całej długości drogi - szer. chodnika 1,5m (z lokalnymi poszerzeniami do 4m) z kostki brukowej (do szerokości chodnika nie wlicza się szerokości obrzeży) Odwodnienie nawierzchni drogowych zaprojektowano do kanalizacji deszczowej. Zaprojektowano kablową sieć oświetlenia ulicznego na całym odcinku drogi. Uwaga: wzdłuż linii kablowej oświetlenia (na całej długości) należy ułożyć dodatkowo kanalizację z rur HDPE 40 mm jako rezerwę pod przyszłe instalacje teletechniczne z wyprowadzeniem do skrzynek na fundamentach (skrzynka o wymiarach 40/40/25 na fundamencie z obudową termoutwardzalną, stopień ochrony IP44, klasa odporności: II. liczba skrzynek - 5 sztuk, skrzynki mają być wyposażone w 2 gniazda 230V). Na całej długości w kanalizacji należy ułożyć przewód światłowodowy jednomodowy minimum 72 włókna oraz przewód zasilający YKY3x4mm z wyprowadzeniem tych przewodów do skrzynek. W celu uporządkowania i poprawy bezpieczeństwa ruchu należy wprowadzić oznakowanie zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu. W zakres budowy drogi wchodzi także przebudowa kolidującej infrastruktury: sieci wodociągowej, przyłączy wodociągowych, przebudowa kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej, sieci energetycznych NN i SN oraz sieci teletechnicznej. 2/ Etap II: „Budowa drogi gminnej nr 150230W – ulica Akwarelowa wraz z budową oświetlenia, kanalizacji deszczowej, przebudową sieci wodociągowej, sieci gazowej sieci nn i sn oraz przebudową sieci telekomunikacyjnej we wsi Odrano Wola” o długości ok. 820,91 m Zadanie obejmuje rozbiórkę istniejących elementów zagospodarowania w liniach rozgraniczających pasa drogowego: nawierzchni, istniejących ogrodzeń, wycinkę drzew. Budowę jezdni o nawierzchni asfaltowej o szerokości 5,50 m i przekroju 2x2,75 m. Budowę jednostronnej dwukierunkowej ścieżki rowerowej na całej długości drogi - szer. ścieżki 2 m (z lokalnymi poszerzeniami do 3 m) z betonu asfaltowego (do szerokości ścieżki nie wlicza się szerokości krawężnika i obrzeża). Budowę chodnika odsuniętego od jezdni na całej długości drogi - szer. chodnika 1,5m (z lokalnymi poszerzeniami do 4m) z kostki brukowej (do szerokości chodnika nie wlicza się szerokości obrzeży) Odwodnienie nawierzchni drogowych zaprojektowano do kanalizacji deszczowej. Zaprojektowano kablową sieć oświetlenia ulicznego na całym odcinku drogi. Uwaga: wzdłuż linii kablowej oświetlenia (na całej długości) należy ułożyć dodatkowo kanalizację z rur HDPE 40 mm jako rezerwę pod przyszłe instalacje teletechniczne z wyprowadzeniem do skrzynek na fundamentach (skrzynka o wymiarach 40/40/25 na fundamencie z obudową termoutwardzalną, stopień ochrony IP44, klasa odporności: II. liczba skrzynek - 5 sztuk, skrzynki mają być wyposażone w 2 gniazda 230V). Na całej długości w kanalizacji należy ułożyć przewód światłowodowy jednomodowy minimum 72 włókna oraz przewód zasilający YKY3x4mm z wyprowadzeniem tych przewodów do skrzynek. W celu uporządkowania i poprawy bezpieczeństwa ruchu należy wprowadzić oznakowanie zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu. W zakres budowy drogi wchodzi także przebudowa kolidującej infrastruktury: sieci wodociągowej, przyłączy wodociągowych, przebudowa kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej, sieci energetycznych NN i SN oraz sieci teletechnicznej. Pełny zakres robót objętych nadzorem określony jest w SIWZ oraz dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektową DROMACC Maciej Białoszewski, ul. Goworowska 31a/5, 07-410 Ostrołęka, na którą składają się: projekty budowlane, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót wraz z uwzględnieniem modyfikacji wynikających z pytań i odpowiedzi do przetargu. Pełna dokumentacja budowlana i wykonawcza oraz inne dane dot. inwestycji zamieszczone są w ogłoszeniu o przetargu nr ZP.271.41.2020 z dnia 01.07.2020 r. zamieszczonym na stronie Zamawiającego - Gminy Grodzisk Mazowiecki pod adresem: http://bip.grodzisk.pl/m,3719,zp271412020-budowa-ciagu-drog-gminnych-ulicy-zwirowej-nr-151004w-w-grodzisku-mazowieckim-oraz-ulicy-.html 2. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, określonej Umową realizowane jest w imieniu i na rzecz Zamawiającego i obejmuje obowiązki Wykonawcy związane z profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrolą Zadania inwestycyjnego i obejmuje w szczególności 2.1. W zakresie dokumentacji projektowej wykonanie w terminie 3 tygodni od dnia zawarcia Umowy prac obejmujących: 1) Przyjęcie od Zamawiającego dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumentacja zostanie przekazana w jednym egzemplarzu w formie papierowej oraz w formie elektronicznej. 2) Zbadanie projektu pod względem zupełności oraz wad, błędów i prawidłowości rozwiązań. Przygotowanie ewentualnych wniosków do projektantów dot. wprowadzenia zmian lub uzupełnień dokumentacji i części kosztorysowej lub złożenie Zamawiającemu oświadczenia o braku uwag. 3) Przeanalizowanie pytań i odpowiedzi do przetargu i sporządzenie na ich podstawie syntetycznego opracowania zawierającego opis zmian wprowadzonych do dokumentacji wraz z załącznikami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział III do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: .Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w rozdziale IX ust. 3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 3.1.1 jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3.1.2 jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 3.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PEKAO S.A. ul. Grzybowska 53/57 00-950 Warszawa nr 88 1240 6348 1111 0010 4058 8554 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą. 3.3 Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 3.4 Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w rozdziale IX ust. 3 lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) wykonawca składa wraz z ofertą. 3.5 W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego „…...” oznaczenie sprawy: ……………….. 3.6 Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w rozdziale IX ust. 3 SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 3.7 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy zgodny z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3 do SIWZ, 3) Zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy), 4) Pełnomocnictwo w - oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 5) Pozostałe dokumenty – wykaz wykonanych usług wraz z poświadczeniem należytego ich wykonania, wykaz osób, oświadczenie o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, ZUS, US składane są przez Wykonawcę najwyżej ocenionego w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. 6) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG) składa Wykonawca najwyżej oceniony w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wskaże dostępność tego dokumentu, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument. 7) Dowód wniesienia wadium. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4. Przedmiotowe oświadczenie można również przesłać na adres: zamówienia@grodzisk.pl w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach