Przetargi.pl
Przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013

Prezydent Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4144000 , fax. 4144257
  • Data zamieszczenia: 2010-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4144000, fax. 4144257
    REGON: 91086691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne zadania: Zadanie I - Włocławska Strefa Rozwoju Gospodarczego - Park Przemysłowo -Technologiczny. Zadanie II - Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości. Zadanie III - Promocja terenów inwestycyjnych Włocławskiej Strefy Rozwoju Gospodarczego podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości Inwestycyjnych Expo Real 2010 - Monachium Niemcy, październik 2010 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I, Zadania II, Zadania III: 1. Audyt obejmuje przede wszystkim sprawdzenie: 1)czy Beneficjent realizuje projekt zgodnie z umową o dofinansowanie i wnioskiem o dofinansowanie oraz z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in. z: a)Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006r ustanawiającym przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności i uchylającym rozporządzenie nr 1260/1999. b)Rozporządzeniem (WE) nr 1081/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 lipca 2006 r w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i uchylającym rozporządzenie (WE) nr 1783/1999, c)Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006r. ustanawiające szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, d)ustawą z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. 2006 nr 227, poz.1658 z późn. zm.), e)ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj D.U.2007 Nr 223, poz.1655), f) ustawą z dnia 29 września 1994 r o rachunkowości (Dz. U. 1994 Nr 121 poz 591 z późn. zm.), oraz z: g) Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 przyjętym Uchwałą Nr 70/892/07 przez Zarząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 23 października 2007 r. z późn. zm. h) Szczegółowym Opisem Priorytetów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 -2013, i) Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, 2) czy procedury kontroli wewnętrznej Beneficjenta zapewniają prawidłowość realizacji projektu, rzetelność wniosków o płatność, oraz, że ponoszone wydatki są kwalifikowane, 3) czy Beneficjent posiada odpowiednie procedury finansowo-księgowe oraz procedury dotyczące, w odniesieniu do każdej operacji i stosownie do potrzeb, specyfikacji technicznej, planu finansowego, dokumentacji przyznania pomocy, dokumentacji z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, sprawozdania z postępu prac oraz sprawozdań z przeprowadzonych weryfikacji i audytów, 4) prowadzenia przez Beneficjenta odrębnej ewidencji księgowej na potrzeby projektu, 5) kwalifikowalności wydatków oraz sposobu ich dokumentowania, 6) zgodność wniosków o płatność z księgami rachunkowymi Beneficjenta w części dotyczącej projektu, 7) wiarygodności wniosków o płatność w zakresie sprawozdawczości z realizacji projektu, odnośnie danych rzeczowych oraz osiągania zakładanych celów i wskaźników, 8) czy Beneficjent wdrożył zalecenia przeprowadzonych kontroli oraz usunął ewentualne nieprawidłowości, 9) systemu archiwizacji dokumentacji zgromadzonej w ramach realizowanego projektu, 10) czy Beneficjent, w zakresie informacji i promocji, stosuje się do zapisów zawartych w umowie o dofinansowanie projektu, 2. W/w zakres audytu projektu jest wymaganym minimum. Wykonawca może rozszerzyć zakres audytu o inne elementy, które jego zdaniem powinny zostać poddane audytowi po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 3. Audyt powinien zostać przeprowadzony zgodnie z polskimi i międzynarodowymi standardami audytu. Wykonawca przeprowadzający audyt jest zobowiązany do określenia na podstawie jakich standardów będzie dokonywał czynności audytowych. 4. Podczas realizacji audytu powinna zostać zweryfikowana całość dokumentacji, lub próbka ogółem poniesionych wydatków, pozwalająca wydać audytorowi wiążącą opinię i sporządzić raport w tym zakresie. Wymagany poziom ufności to 95 %, natomiast próg istotności na poziomie nie wyższym niż 1 % kosztów kwalifikowanych projektu. Próbkowanie - Wykonawca dokona audytu co najmniej 10% dokumentacji finansowej oraz co najmniej 10% dokumentacji merytorycznej. Dobór próby - audyt powinien być przeprowadzony z zastosowaniem statystycznych metod doboru próby w zakresie dokumentów finansowych, w zakresie dokumentów merytorycznych dopuszcza się zastosowanie metod niestatystycznych. 5. Wykonawca zobowiązany jest przygotować opinię i raport audytu po jego przeprowadzeniu. 7. Wykonawca zobowiązany jest: - przeprowadzić audyt zgodnie z polskimi i międzynarodowymi standardami audytu; - w ofercie określić na podstawie jakich standardów będzie dokonywał czynności audytowych. 8. Zamawiający poddany audytowi ma prawo do odniesienia się do opinii i raportu z audytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Metoda badania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach