Przetargi.pl
Przeprowadzenie audytów finansowych z realizacji projektu pn. Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej i domach prywatnych w gminach powiatu buskiego i pińczowskiego.

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3705200 , fax. 041 3705290
  • Data zamieszczenia: 2015-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3705200, fax. 041 3705290
    REGON: 00052369500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie audytów finansowych z realizacji projektu pn. Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej i domach prywatnych w gminach powiatu buskiego i pińczowskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy audytu finansowego w ramach projektu KIK/46 pn. *Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej oraz domach prywatnych w gminach powiatu buskiego i pińczowskiego* - zewnętrzny audyt finansowy. Projekt współfinansowany jest w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy oraz środków własnych. Projekt realizowany jest w Partnerstwie w skład, którego wchodzą Gminy: Busko-Zdrój, Pacanów, Stopnica, Nowy Korczyn, Wiślica, Gnojno, Tuczępy, Solec-Zdrój, Pińczów, Kije, Sędziszów oraz Powiat Buski. Projekt obejmuje szereg działań mających na celu zmniejszanie różnic społeczno-gospodarczych, istniejących pomiędzy Polską a wyżej rozwiniętymi państwami Unii Europejskiej oraz różnic na terytorium Polski - pomiędzy ośrodkami miejskimi a regionami słabo rozwiniętymi. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do przeprowadzenia: 1. Audytu finansowego za okres od 01.01.2014r. do 31.12.2015r. 2. Audytu finansowego z zakończenia realizacji projektu, tj. za okres od 16.01.2012r do 31.12.2016r. Audyty finansowe Projektu współfinasowanego ze środków w ramach SPPW powinny w szczególności dotyczyć: 1. Przeprowadzenia weryfikacji kompletności danych finansowych zawartych we wnioskach o płatność oraz raportach okresowych przygotowanych przez Instytucję Realizującą oraz Instytucję Zarządzającą. 2. Przeprowadzenia weryfikacji zasadności wydatkowania poniesionych kosztów zarządzania i promocji w danym okresie. 3. Wiarygodności danych liczbowych i opisowych zawartych w dokumentach związanych z realizowanym projektem. 4. Realizacji wydatków i uzyskania założonych efektów związanych z audytowanym projektem, zgodnie z wymaganiami zawartymi w Umowie z Instytucją Dofinansowującą. 5. Poprawności dokumentowania i ujęcia operacji w wyodrębnionej dla danego projektu ewidencji księgowej. Wykonawca przy przeprowadzaniu audytu finansowego Projektu SPPW będzie przestrzegać Międzynarodowych Standardów Rewizji Finansowej (ISA) wydanych przez Międzynarodową Radę Standardów Rewizji Finansowej (International Auditing and Assurance Standards Board - IAASB Międzynarodowej Federacji Księgowych (IFAC). 2) Od Wykonawcy oczekuje się sprawnej i terminowej realizacji audytów oraz współpracy z Zamawiającym, w tym: 1. Opracowania harmonogramu przeprowadzenia audytów; 2. Przedstawienia koncepcji wykonania zamówienia; 3. Osiągnięcia celu projektu oraz zgodności realizacji projektu z umową, 4. Zbadania poprawności księgowania wydatków poniesionych w ramach realizowanego projektu, ich zasadności, sposobu udokumentowania i wyodrębnienia w ewidencji księgowej, 5. Weryfikacji płatności wydatków związanych z projektem, 6. Wiarygodności i terminowości sprawozdań z realizacji projektu, 7. Weryfikacji terminowości rozliczania otrzymanych środków finansowych na realizację projektu, 8. Weryfikacji sposobu monitorowania realizacji celów projektu, 9. Weryfikacji sposobu przechowywania i zabezpieczania dokumentacji dotyczącej projektu, 10. Przestrzegania przepisów o rachunkowości, zamówieniach publicznych i finansach publicznych, w tym zakresie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych, 11. Realizacji wniosków i zaleceń z wcześniejszych kontroli i audytów. 12. Pozostawania w stałym kontakcie z Zamawiającym (spotkania odpowiednio do potrzeb, w siedzibie Zamawiającego; kontakt telefoniczny i e-mail; wyznaczenie koordynatora badania po stronie Wykonawcy do kontaktów roboczych); 13. Informowania na bieżąco o stanie prac, pojawiających się problemach i wypracowanych działaniach; 14. Formułowania komunikatywnych, użytecznych raportów; 15. Wykonanie pisemnego tłumaczenia z języka polskiego na język angielski opracowanych audytów 3) Na podstawie zebranych dowodów audytor sporządza pisemne sprawozdanie z audytu zwane dalej sprawozdaniem. Audytor jest obowiązany zachować poufność i nie naruszać tajemnic audytowanych podmiotów w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Sprawozdanie powinno zawierać: 1) datę sporządzenia; 2) nazwę i adres audytowanego podmiotu; 3) nazwę i numer projektu; 4) oświadczenie audytora o niezależności od audytowanego podmiotu; 5) imiona, nazwiska i określenie uprawnień audytorów; 6) cele audytu; 7) podmiotowy i przedmiotowy zakres audytu; 8) termin, w którym przeprowadzono audyt; 9) zwięzły opis działań audytowanego podmiotu w obszarze objętym audytem; 10) ocenę adekwatności, skuteczności systemu zarządzania i kontroli w obszarze działalności audytowanego podmiotu objętym audytem; 11) informację o metodzie doboru i wielkości próby do badania; 12) zaprezentowanie wyników badania, w których stwierdzono nieprawidłowości; 13) określenie nieprawidłowości oraz analizę ich przyczyn i skutków; 14) zalecenia w sprawie usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości; 15) podpisy audytorów, a w przypadku gdy audytorem jest osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - nazwę jednostki. 4) Zamawiający zapewni warunki niezbędne do sprawnego przeprowadzenia audytu, a w szczególności udostępni obiekty, urządzenia i dokumenty oraz umożliwi bezzwłoczne udzielenie informacji i wyjaśnień. Zamawiający udostępni Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego oraz w siedzibie Partnera Projektu, materiały źródłowe dotyczące badanego obszaru osobom wykazanym w programie audytu, po uprzednim złożeniu przez te osoby oświadczeń o zachowaniu w tajemnicy danych i informacji powziętych w jego trakcie. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji i danych otrzymanych i uzyskanych od Zamawiającego lub Partnera Projektu. 5) Audytor ma prawo wglądu do ksiąg rachunkowych i dokumentów stanowiących podstawę dokonywanych w nich zapisów oraz związanych z przeprowadzanym audytem informacji i danych, w tym zawartych na informatycznych nośnikach danych, do sporządzania ich kopii oraz wykonywania z nich wyciągów, zestawień lub wydruków, z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych oraz tajemnic ustawowo chronionych. 6) Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Dokumentacja musi zostać opracowana zgodnie z przepisami prawa polskiego oraz wytycznymi określonymi przez stronę szwajcarską (Instytucję Dofinansowującą). 7) Zamawiający nie wyraża zgody na zwarcie przez Wykonawcę umowy o przelew wierzytelności na rzecz trzeciej strony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną