Ministerstwo Rozwoju Regionalnego ogłasza przetarg
- Adres: 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2/4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 461 30 00 , fax. 0-22 461 33 62
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
ul. Wspólna 2/4 2/4
00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 461 30 00, fax. 0-22 461 33 62
REGON: 14031558300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie 45 kontroli projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 45 kontroli projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013. Zamówienie składa się z dwóch etapów: Etap pierwszy - przeprowadzenie 45 kontroli projektów oraz przekazanie Zamawiającemu informacji pokontrolnych z tych kontroli, Etap drugi - przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu raportu podsumowującego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792120003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) co najmniej 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych), których przedmiotem było wykonanie kontroli/ audytu zewnętrznego projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w zakresie zgodności realizacji projektów z postanowieniami umów o dofinansowanie oraz przepisami prawa krajowego i wspólnotowego. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie. 3) wyznaczą do realizacji zamówienia co najmniej 6 ekspertów, z których każdy musi posiadać: a) doświadczenie w realizacji usług przynajmniej 5 kontroli lub audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w zakresie zgodności realizacji projektów z postanowieniami umów o dofinansowanie oraz przepisami prawa krajowego i wspólnotowego, o wartości kontrolowanego/audytowanego projektu nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto każdy (słownie: dwa miliony złotych); Przynajmniej jeden z kontrolowanych lub audytowanych projektów musi dotyczyć co najmniej jednego z następujących obszarów: transfer technologii, badania i rozwój lub inwestycje w infrastrukturę nauki, inwestycje w turystyce, informatyzacja w administracji, b) doświadczenie w realizacji usług przynajmniej 3 kontroli poprawności udzielania zamówień publicznych. B. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zasadzie spełnia/ nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie, o których mowa poniżej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.2.A, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamowień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 3) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców. Do każdej wykonanej usługi (wskazanej w wykazie) należy przedstawić dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie. Wykaz należy przedstawić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy wykonawca spełnia warunki określone w sekcji III.2.A pkt 2; 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy wykonawca spełnia warunki określone w sekcji III.2.A pkt 3. Jeżeli wykonawca będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. D. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie należy spełnić następujące warunki: 1) wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, (w formie pisemnej tj. w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie), o którym mowa w pkt 1) oraz dokumenty, wymienione w sekcji III.2.C, z tym, że dokumenty o których mowa w sekcji III.2.C pkt 1) należy dołączyć dla każdego wykonawcy, dokument o którym mowa w w sekcji III.2.C pkt 2), należy dołączyć dla każdego wykonawcy lub łącznie; 3) oferta oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być podpisane zgodnie z zasadami określonymi w § 4 ust. 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia przez każdego wykonawcę lub ustanowionego pełnomocnika. E. W przypadku składania oferty przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Sposób realizacji zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mrr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie audytu wewnętrznego w państwowej jednostce budżetowej Centrum Projektów Europejskich i jego oddziałach zamiejscowych
Dodano: 2016-06-16 - Wykonanie audytu zewnętrznego i wydanie opinii o Rocznym Poświadczeniu w zakresie zarządzania Agencji Narodowej Programu Erasmus+ (Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji) za rok 2015
Dodano: 2016-05-24 - przeprowadzenie audytu wewnętrznego w państwowej jednostce budżetowej Centrum Projektów Europejskich i jego oddziałach zamiejscowych tj. w Centralnym Punkcie Informacyjnym Funduszy Europejskich w Warszawie; we Wspólnym Sekretariacie Technicznym Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja w Krakowie, we Wspólnym Sekretariacie Programu Interreg Południowy Bałtyk w Gdańsku, we Wspólnym Sekretariacie Programu Współpracy Interreg Polska - Saksonia we Wrocławiu
Dodano: 2016-04-28 - Sporządzenia audytów energetycznych budynków położonych w Ciechanowie ul. 17 Stycznia 7 i ul. Wyzwolenia 10A
Dodano: 2016-04-18 - Przeprowadzenie audytów organizacyjno-finansowych w 8 placówkach dla których podmiotem tworzącym lub właścicielem jest Samorząd Województwa Mazowieckiego
Dodano: 2016-04-15 - Przeprowadzenie audytu działalności Polskiego Radia S.A. (znak sprawy: BZ-DZP.B5.1.2016)
Dodano: 2016-03-08 - Wykonanie inwentaryzacji oraz audytu efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego w gminie Grodzisk Mazowiecki
Dodano: 2016-02-08 - Przeprowadzenie audytu akredytacyjnego
Dodano: 2015-12-18 - Przeprowadzenie procesu certyfikacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji na zgodność z normą ISO/IEC 27001:2013 lub PN-ISO/IEC 27001:2014-12
Dodano: 2015-12-03 - Przeprowadzenie audytów organizacyjno-finansowych w następujących podmiotach leczniczych: Samodzielnym Specjalistycznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina w Rudce, Szpitalu Kolejowym im. dr. med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Sp. z o. o., Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie oraz Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o. o. w Radomiu
Dodano: 2015-10-19