Gmina Wołomin ogłasza przetarg
- Adres: 05-200 Wołomin, ul. Ogrodowa 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 02 7633000 , fax. 022 7633066
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wołomin
ul. Ogrodowa 4 4
05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
tel. 02 7633000, fax. 022 7633066
REGON: 01326964000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wolomin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżąca konserwacja dróg o nawierzchni twardej nieulepszonej na terenie Gminy Wołomin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Bieżąca konserwacja dróg o nawierzchni twardej nieulepszonej polega na równaniu, profilowaniu, uzupełnianiu materiału nawierzchni, t.j. ziemi, piasku, żwiru, pospółki, żużla, tłucznia, gruzu betonowego kruszonego i asfaltowej kory kruszonej, bez zmiany parametrów konstrukcyjnych nawierzchni. Zakres zamówienia określa Zał. 1A do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713260009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 8 000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział WYKONAWCY, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 oraz art. 26 ust. 2b ustawy: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz Wykonawcy, wobec których brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki WYKONAWCA spełnił
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. - Zał. nr 2 do SIWZ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia o wartości min. 400.000,00 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół odbioru końcowego itp.)- Zał. nr 3 do SIWZ; 4. wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - kierownik robót z min. 10 letnim stażem pracy w branży drogowej, potwierdzonym świadectwem bądź świadectwami pracy lub innymi dokumentami stwierdzającymi 10 lat doświadczenia w branży drogowej. - Technik Drogownictwa bądź budownictwa o specjalności drogowej z min. rocznym stażem pracy, potwierdzone świadectwem bądź świadectwami pracy lub innymi dokumentami stwierdzającymi 1 rok doświadczenia w branży drogowej - Zał. Nr 4 do SIWZ; 5. wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z wykazem osób posiadających odpowiednie uprawnienia operatora w zakresie obsługi sprzętu wymienionego poniżej (z wyjątkiem samochodów ciężarowych), potwierdzone świadectwami bądź zaświadczeniami o uzyskaniu wymaganych uprawnień , w zakresie co najmniej: -równiarka - 2 szt. -Samochód ciężarowy o ładowności min. 8 ton - 2 szt. -Samochód ciężarowy o ładowności min. 16 ton - 2 szt. -Walec drogowy wibracyjny - min. 2 szt. -Koparkę o pojemności łyżki min. 3 m- 1 szt. -Koparko - ładowarkę - 1 szt. 6. oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim zapasem materiałów używanych w bieżącej konserwacji dróg o nawierzchni twardej nieulepszonej na terenie gminy Wołomin, w szczególności: - asfaltowa kora kruszona w ilości min. 5 000 ton - gruzem betonowym kruszonym w ilości min. 1 000 ton 7. odpowiednie zezwolenie wydawane w formie decyzji przez starostów na prowadzenie działalności w zakresie transportu, zbierania i odzysku odpadów betonowych, ceglanych i żużla paleniskowego. 8. w przypadku korzystania przez Wykonawcę z wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów Wykonawca dołączy do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, a w przypadku korzystania ze zdolności finansowych dodatkowo załączy informację, o której mowa w § 1 ust. 1 pkt 9 Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wolomin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną