Brzeskie Centrum Medyczne ogłasza przetarg
- Adres: 49-301 Brzeg, ul. Mossora
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 446 521 , fax. 774 446 522
- Data zamieszczenia: 2019-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Brzeskie Centrum Medyczne
ul. Mossora 1
49-301 Brzeg, woj. opolskie
tel. 774 446 521, fax. 774 446 522
REGON: 31343700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bcm.brzeg-powiat.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenia kampanii medialnej dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i realizacja autorskiej koncepcji kampanii medialnej - „przeprowadzenia działań informacyjno-edukacyjnych” mającej na celu podniesienie świadomości dotyczącej zagrożeń zakażenia HPV, raka szyjki macicy oraz konieczności poddawania się badaniom profilaktycznym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego http://bcm.brzeg-powiat.pl/ stanowiący integralną część SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79340000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z zapisami SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rebranding marki Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2021-04-11 - „Usługa realizacji kampanii działań informacyjno-edukacyjnych dotyczących promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej dla Projektu pt. „Profilaktyka raka jelita grubego na terenie województwa opolskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego nr umowy RPOP.07.04.00-16-0002/17-00.”
Dodano: 2018-02-06