Przetargi.pl
„Usługa realizacji kampanii działań informacyjno-edukacyjnych dotyczących promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej dla Projektu pt. „Profilaktyka raka jelita grubego na terenie województwa opolskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego nr umowy RPOP.07.04.00-16-0002/17-00.”

Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 46200 Kluczbork, ul. M.C. Skłodowskiej
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 173 009
  • Data zamieszczenia: 2018-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia S.A.
    ul. M.C. Skłodowskiej 23
    46200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 774 173 009
    REGON: 53242100800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczszpitalkluczbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot Leczniczy S.A.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługa realizacji kampanii działań informacyjno-edukacyjnych dotyczących promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej dla Projektu pt. „Profilaktyka raka jelita grubego na terenie województwa opolskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego nr umowy RPOP.07.04.00-16-0002/17-00.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i realizacja autorskiej koncepcji kampanii działań informacyjno – edukacyjnych w zakresie promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej, obejmującą kompleksową organizację i przeprowadzenie w okresie od lutego 2018 r. do 30 kwietnia 2020 r. działań informacyjno – edukacyjnych dotyczących profilaktyki raka jelita grubego dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku do projektu pn. „Profilaktyka raka jelita grubego na terenie województwa opolskiego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego nr umowy RPOP.07.04.00-16-0002/17-00. Działania informacyjno - edukacyjne mają zostać skierowane do ogółu mieszkańców województwa opolskiego, grup docelowych objętych działaniami poszczególnych bloków programu. Kategoria wiekowa grupy docelowej: mieszkańcy woj. Opolskiego w wieku od 25 do 65 lat. Oferent zobowiązany jest do opracowania i realizacji autorskiej koncepcji kampanii działań informacyjno – edukacyjnych ww. okresie realizacji. Propozycja działań powinna uwzględniać cechy charakterystyczne odbiorców projektu tj. osób chorych na nowotwory i ich rodzin (w zakresie np. wyboru najefektywniejszej ścieżki leczenia), a także organizacje pozarządowe, prywatne i publiczne podmioty działające w obszarze zdrowia. Minimalny zakres autorskiej koncepcji kampanii powinien obejmować: 1. Merytoryczne przygotowanie materiałów edukacyjnych pod kątem profilaktyki raka jelita grubego, (w tym: opracowanie graficzne jednorodne dla ulotek, plakatów, artykułów prasowych i banerów, opracowanie merytoryczne treści z przeniesieniem praw autorskich, logo kampanii wraz z kartą znaku (min. 1 szt.), hasło reklamowe kampanii (min. 2 szt.)zdjęcia do wykorzystania w ulotkach, plakatach, artykułach prasowych i banerach), 2. Wykonanie materiałów informacyjno - edukacyjnych: ulotki (min. 2 rodzaje, min. 20 000 szt. łącznie), 3. Działania informacyjno – edukacyjne w tym artykuły informacyjno – edukacyjne obejmujące cykliczną publikację o charakterze informacyjno – edukacyjnym w prasie drukowanej, Internecie, oraz za pomocą spotów radiowych. 4. Uruchomienie strony internetowej projektu o charakterze informacyjno – edukacyjnym w zakresie profilaktyki raka jelita grubego. Minimalna liczba odbiorców woj. opolskiego – 100 000 osób Zakres autorskiej koncepcji działań informacyjno-edukacyjnych powinien wykraczać poza przedstawione powyżej minimum.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79340000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wg. wzoru załącznik nr 3
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składający ofertę winien wykazać się posiadaniem odpowiedniego doświadczenia oraz zaplecza w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia, dysponować potencjałem organizacyjno – technicznym i znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia tj.: Posiada zaplecze logistyczne, kadrowe i maszynowe do kompleksowego wykonania zamówienia przez cały czas obowiązywania umowy, w szczególności: 1) posiada lub będzie posiadał, wyposażone w sprzęty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia biuro na terenie woj. opolskiego wraz z obsługą kadrową, otwarte w dni robocze w godzinach 8.00-16.00, a w razie sytuacji wyjątkowej również w weekendy, przez cały okres trwania kampanii. 2) prowadzi działalność w przedmiotowym obszarze min. 5 lat, 3) zatrudnia min. 2 grafików etatowych, w pełnym wymiarze godzinowym, W odniesieniu do wymaganego doświadczenia w realizacji podobnych kampanii działań informacyjno-edukacyjnych: 4) w ciągu ostatnich 3 lat zaplanował i zrealizował lub realizuje (podpisana umowa na realizację kampanii, kampania rozpoczęta i realizowana przez co najmniej 2 miesiące w zakresie przedmiotowym) minimum 1 kampanię na kwotę min. 400 tys. zł brutto, dotyczącą promocji zdrowia o zasięgu regionalnym obejmującą materiały informacyjno - edukacyjne w Internecie, prasie i radiu: W celu potwierdzenia spełniania niniejszych warunków Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz zrealizowanych usług według wzoru przedstawionego w Załącznik Nr 3 do niniejszego Zapytania oraz na żądanie Zamawiającego, w terminie do 7 dni od daty żądania, dostarczyć dokumenty potwierdzające, że dostawy/usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. dostarczyć do każdej z nich m.in. referencje, produkty zrealizowanej lub realizowanej kampanii. W odniesieniu do Kryterium jakościowego i autorskiej koncepcji kampanii działań informacyjno – edukacyjnych: 1) przedstawi min. 10 różnych propozycji hasła kampanii, 2) przedstawi min. 3 różne projekty reklamy prasowej o charakterze informacyjno - edukacyjnym, 3) przedstawi min. 3 różne projekty reklamy internetowej o charakterze informacyjno - edukacyjnym, 4) przedstawi min. 3 różne scenariusze reklamy radiowej o charakterze informacyjno - edukacyjnym,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach