Przetargi.pl
PRZEPROWADZENIA DODATKOWYCH ZAJĘĆ W RAMACH PROJEKTU: DOBRA SZKOŁA, LEPSZE JUTRO

Urząd Miejski w Blachowni ogłasza przetarg

  • Adres: 42-290 Blachownia, ul. Sienkiewicza 22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 034 3270409, 3270461
  • Data zamieszczenia: 2011-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Blachowni
    ul. Sienkiewicza 22 22
    42-290 Blachownia
    tel. 034 3270409, 3270461
    REGON: 00052361400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEPROWADZENIA DODATKOWYCH ZAJĘĆ W RAMACH PROJEKTU: DOBRA SZKOŁA, LEPSZE JUTRO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wybór wykonawcy usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu dodatkowych zajęć w ramach realizacji projektu pod tytułem : Dobra szkoła, lepsze jutro. Zamówienie obejmuje: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w klasach I-III w trzech szkołach podstawowych na terenie gminy Blachownia w roku szkolnym 2011-2012; 2012-2013. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia będą przeprowadzane w następujących Szkołach: Szkoła Podstawowa nr 1 im. M. Konopnickiej w Blachowni: CZĘŚĆ Nr l : Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji; Łącznie zamówienie obejmuje realizację 450 godzin zajęć. CZĘŚĆ Nr 2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Łącznie zamówienie obejmuje realizację 150 godzin zajęć. CZĘŚĆ Nr 3: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. Łącznie zamówienie obejmuje realizację 60 godzin zajęć. CZĘŚĆ Nr 4: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Łącznie zamówienie obejmuje realizację 60 godzin zajęć. CZĘŚĆ Nr 5: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie - szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk przyrodniczych. Łącznie zamówienie obejmuje realizację 90 godzin zajęć. CZĘŚĆ Nr 6: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie. Łącznie zamówienie obejmuje realizację 120 godzin zajęć. Zespół Szkolno-Przedszkolny Szkoła Podstawowa nr 3 w Blachowni. CZĘŚĆ Nr l : Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji; Łącznie zamówienie obejmuje realizację 120 godzin zajęć. CZĘŚĆ Nr 2: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Łącznie zamówienie obejmuje realizację 120 godzin zajęć. CZĘŚĆ Nr 3: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Łącznie zamówienie obejmuje realizację 120 godzin zajęć. CZĘŚĆ Nr 5: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie - szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk przyrodniczych. Łącznie zamówienie obejmuje realizację 120 godzin zajęć. Zespól Szkolno-Przedszkolny Szkoła Podstawowa nr 3 w Łojkach. CZĘŚĆ Nr l : Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji; Łącznie zamówienie obejmuje realizację 120 godzin zajęć. CZĘŚĆ Nr 2: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. Łącznie zamówienie obejmuje realizację 60 godzin zajęć. CZĘŚĆ Nr 4: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Łącznie zamówienie obejmuje realizację 60 godzin zajęć. CZĘŚĆ Nr 5: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie - szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk przyrodniczych. Łącznie zamówienie obejmuje realizację 60 godzin zajęć. Zajęcia z uczestnikami projektu z danej szkoły prowadzone będą na terenie danej placówki po zakończeniu obowiązkowych zajęć lekcyjnych według harmonogramu opracowanego przez osoby świadczące usługi po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły i koordynatorem projektu. Do obowiązków prowadzącego zajęcia będzie należało min: a) Opracowanie programu z uwzględnieniem zindywidualizowanych programów wypracowanych przez poszczególne szkoły i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi danej szkoły; b) Opracowanie ankiet i przeprowadzenie ewaluacji minimum raz w każdym semestrze; c) Opracowanie raportu i postępu uczniów minimum raz w każdym semestrze; d) Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych określonych w poszczególnych częściach zamówienia; zajęcia realizowane będą po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły; e) Dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karta czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności); f) Sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć; g) Wykonywanie innych niezbędnych zadań zleconych przez koordynatora projektu, wynikłych w trakcie realizacji projektu, a ściśle związanych z merytoryczna pracą prowadzącego dane zadanie projektu. Używana w SIWZ jednostka 1 godzina odpowiada 45 minutom. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blachownia.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach