Przetargi.pl
Realizacja zajęć w ramach Indywidualizacji nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Gołuchów wraz z dostawą materiałów edukacyjnych do realizacji ww. zajęć, realizowane w ramach projektu systemowego finansowanego ze środków Unii Europejskiej

Gmina Gołuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-322 Gołuchów, ul. Lipowa 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 062 7617017
  • Data zamieszczenia: 2012-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołuchów
    ul. Lipowa 1 1
    63-322 Gołuchów
    tel. 062 7617017
    REGON: 00054395300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zajęć w ramach Indywidualizacji nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Gołuchów wraz z dostawą materiałów edukacyjnych do realizacji ww. zajęć, realizowane w ramach projektu systemowego finansowanego ze środków Unii Europejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć w ramach Indywidualizacji nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Gołuchów wraz z dostawą materiałów edukacyjnych do realizacji ww. zajęć, realizowane w ramach projektu systemowego finansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Społeczny w ramach PRIORYTETU IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie Oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: 1. współpraca z Dyrektorami/Koordynatorami szkół w zakresie organizacji zajęć, 2. zapewnienie do realizacji zajęć kadry dydaktycznej posiadającej odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia zajęć z poszczególnych zakresów dla dzieci w klasach I-III 3.opracowanie przy współpracy z Dyrektorami Szkół szczegółowych harmonogramów zajęć , 4. przeprowadzenie końcowej oceny opisowej ucznia na zakończenie realizacji zajęć. 5. opracowanie i prowadzenie oraz gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu umowy, w szczególności: - dzienników prowadzonych zajęć wraz z imiennymi listami obecności, - harmonogramów zajęć , - scenariuszy zajęć, - opisowej oceny ucznia. - innych dokumentów opracowanych przez Wykonawcę w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, 6. odpowiednie oznakowanie dokumentów dotyczących przedmiotu umowy zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL 7. terminowa dostawa materiałów dydaktycznych do wszystkich szkół objętych projektem Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z poniższym wykaz zajęć i dostaw z podziałem na szkoły: 1. Szkoła Podstawowa w Gołuchowie 2. Szkoła Podstawowa w Kościelnej Wsi 3. Szkoła Podstawowa w Kucharkach 4. Szkoła Podstawowa w Kucharach 5. Szkoła Podstawowa w Jedlcu 6. Szkoła Podstawowa w Tursku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania oferowanych pomocy dydaktycznych wraz z podaniem nazwy asortymentu, numeru katalogowego oraz ceny jednostkowej netto - na załączniku nr 7. 2) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 80.00.00.00-4; 39.16.21.00-6 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w/w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres przedmiotu zamówienia określony w SIWZ Wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, musi załączyć do oferty wypełniony druk Wykaz robót powierzonych do wykonania podwykonawcy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 4.000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goluchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach