Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych ogłasza przetarg
- Adres: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, piętro 20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 318 70 82 , fax. 22 318 70 98
- Data zamieszczenia: 2013-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych
ul. Stawki 2, piętro 20
00-193 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 318 70 82, fax. 22 318 70 98
REGON: 14073858500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckps.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzanie kontroli procedur udzielania zamówień publicznych w projekcie Zwiększanie możliwości retencyjnych oraz przeciwdziałanie powodzi i suszy w ekosystemach leśnych na terenach nizinnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem Umowy jest prowadzenie kontroli procedur udzielania zamówień w projekcie Zwiększanie możliwości retencyjnych oraz przeciwdziałanie powodzi i suszy w ekosystemach leśnych na terenach nizinnych (zwany dalej projektem małej retencji nizinnej) współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko realizowanym przez Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe. 2. Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe będące Beneficjentem Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko podlega kontroli procedur udzielania zamówień (przeprowadzonych) w oparciu o Wytyczne w zakresie kontroli realizacji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. W ramach realizacji projektu prowadzona będzie wewnętrzna kontrola jakości prowadzonych postępowań. Zadaniem Wykonawcy będzie kontrola postępowań przetargowych polegająca na weryfikacji ich prawidłowości na określonych niżej zasadach. 3. Kontrole prowadzone będą w trybie ex-ante na podstawie dokumentacji przetargowej w oparciu o ustawę Pzp wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz inne akty prawne powszechnie obowiązujące, a niezbędne do przeprowadzenia prawidłowej kontroli. 4. Szczegółowy zakres kontroli: a) Weryfikacja prawidłowości stosowania procedur udzielania zamówień publicznych, dokonywana będzie przed ogłoszeniem postępowania (kontrola ex - ante); b) Kontrola ex - ante weryfikuje możliwość ewentualnych naruszeń przepisów ustawy Pzp i ma ograniczyć ryzyko unieważnienia umowy z wykonawcą lub nałożenia korekty finansowej w oparciu o Taryfikator stosowany w ramach kontroli projektów POIiŚ, w odniesieniu do wydatków, przedkładanych do refundacji w ramach projektu (Wskaźniki procentowe do obliczania wartości korekty finansowej za naruszenia przy udzielaniu zamówień publicznych współfinansowanych ze środków funduszy UE z dnia 14.11.2012 r.); c) W ramach kontroli ex - ante Wykonawca zobowiązany jest do weryfikacji wszystkich dokumentów przed wszczęciem postępowania, w szczególności zaś projektu ogłoszenia o zamówieniu oraz projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami; d) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w informacjach pokontrolnych wszystkich uchybień, naruszeń przepisów związanych z ustawą Prawo zamówień publicznych nawet tych nie skutkujących nałożeniem korekty. 5. Zamawiający szacuje, iż przekaże Wykonawcy do kontroli 50 postępowań przetargowych w procedurze tzw. unijnej, w tym zamówienia na roboty budowlane, usługi projektowe, usługi nadzoru budowlanego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckps.lasy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRAWNYCH NA RZECZ STAROSTWA POWIATOWEGO W OTWOCKU ORAZ POWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2016-04-13 - ŚWIADCZENIE STAŁEJ, KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI PRAWNEJ INSTYTUTU METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ - PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO, ODDZIAŁ W KRAKOWIE
Dodano: 2016-04-13 - Świadczenie stałej pomocy prawnej na rzecz Instytutu Techniki Budowlanej
Dodano: 2016-04-08 - Świadczenie usług prawnych związanych z badaniem zamówień publicznych weryfikowanych przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Dodano: 2016-04-05 - Obsługa prawna Wydziału Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2016-2018
Dodano: 2016-03-02 - Bieżąca obsługa prawna Biblioteki Narodowej w Warszawie w zakresie niezbędnym do jej prawidłowego funkcjonowania
Dodano: 2016-02-19 - Obsługa prawna Wydziału Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2016-2018
Dodano: 2016-01-27 - Świadczenie usług w charakterze prawnika w Europejskim Centrum Konsumenckim
Dodano: 2015-12-30 - Świadczenie usług w charakterze głównego prawnika w Europejskim Centrum Konsumenckim
Dodano: 2015-12-30 - Sprawa 097/15 Usługi prawnicze
Dodano: 2015-12-29