Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu ogłasza przetarg
- Adres: 18-230 Ciechanowiec, ul. Pałacowa
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 862 771 328 , fax. 862 771 328
- Data zamieszczenia: 2020-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu
ul. Pałacowa 5
18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie
tel. 862 771 328, fax. 862 771 328
REGON: 64654100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumrolnictwa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZENIESIENIE DREWNIANEGO BUDYNKU MIESZKALNEGO NA TEREN MUZEUM ROLNICTWA W CIECHANOWCU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeniesienie drewnianego jednorodzinnego budynku mieszkalnego z Niemyj Skłodów na teren Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu. Przewidziany do realizacji zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót tj.: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; - roboty ziemne; - roboty betonowe; - roboty murowe; - izolacje; Do wyceny oraz sporządzenia oferty w niniejszym postępowaniu wykonawca winien wziąć pod uwagę wyłącznie roboty ujęte w przedmiarze robót – zakres podstawowy (załącznik nr 8) tj.: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; - roboty ziemne; - roboty betonowe; - roboty murowe; - izolacje; Szczegółowo przedmiot zamówienia oraz zakres robót i obowiązków Wykonawcy określają: 1. Projekt budowlany – załącznik nr 7 do SIWZ; 2. Przedmiar robót - zakres podstawowy – załącznik nr 8 do SIWZ PRAWO OPCJI Zamawiający w ramach zamówienia przewiduje prawo opcji. Przedmiotem prawa opcji jest odtworzenie drewnianego jednorodzinnego budynku mieszkalnego na terenie Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu. Przewidziany do realizacji zakres rzeczowy prawa opcji obejmuje wykonanie robót tj.: - ściany – odtworzenie budynku; - pokrycie dachowe; Do wyceny oraz sporządzenia oferty w niniejszym postępowaniu wykonawca winien wziąć pod uwagę wyłącznie roboty ujęte w przedmiarze robót – zakres warunkowy (załącznik nr 9) tj.: - ściany – odtworzenie budynku; - pokrycie dachowe; Szczegółowo przedmiot zamówienia oraz zakres robót i obowiązków Wykonawcy określają: 3. Projekt budowlany – załącznik nr 7 do SIWZ; 4. Przedmiar robót – zakres warunkowy – załącznik nr 9 do SIWZ WARUNKI SKORZYSTANIA Z PRAWA OPCJI: a) Zamawiający uzależnia możliwość wykonania zakresu objętego prawem opcji pod warunkiem uzyskania środków finansowych na ten cel. W przypadku nieprzyznania dotacji na zakres objęty prawem opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. b) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. Oświadczenie woli Zamawiającego o realizacji zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego. c) Wykonawca jest zobowiązany do rozpoczęcia realizacji prac objętych prawem opcji nie później niż w terminie 7 dni od złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji. Termin realizacji zamówienia opcjonalnego musi zakończyć się do 15 grudnia 2021 r. Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji poprzez złożenie oświadczenia najpóźniej na 5 miesięcy przed zakończeniem realizacji umowy, co będzie oznaczało obowiązek realizacji zamówienia przez wykonawcę. W przypadku przekroczenia wskazanego terminu, w razie niemożliwości złożenia oświadczenia na 5 miesięcy przed upływem terminu realizacji umowy, wykonanie zamówienia objętego prawem opcji nastąpi, gdy wykonawca wyrazi zgodę na realizację i zobowiąże się do wykonania zamówienia opcjonalnego w terminie do 15 grudnia 2021 r. d) Rozliczenie przedmiotu zamówienia objętego zakresem opcjonalnym nastąpi na podstawie cen wskazanych w ofercie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, w dobrej wierze, zgodnie z najlepszą wiedzą i sztuką wymaganą dla realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami technicznymi i jakościowymi określonymi w dokumentacji projektowej, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w terminie określonym Umową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym samym postępowaniu w odniesieniu do każdej z części na którą złożył ofertę wykonawca, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (o ile inny wykonawca należący do tej samej grupy kapitałowej również złożył ofertę). Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik – Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
Dodano: 2024-03-27 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Bakałarzewie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
Dodano: 2024-03-25 - Budowa urządzeń i obiektów sportowo-rekreacyjnych w Słochach Annopolskich
Dodano: 2024-03-22 - Roboty budowlane związane z „Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 672 w m. Płaska - etap I”
Dodano: 2024-03-22 - „Rozbudowa dróg gminnych nr 158035B i 158036B na odcinku droga krajowa nr 66 – m. Spiczki”
Dodano: 2024-03-21 - „Rozbudowa dróg gminnych nr 158035B i 158036B na odcinku droga krajowa nr 66 – m. Spiczki”
Dodano: 2024-03-21 - Budowa mini tężni solankowej wraz z elementami małej architektury- ABO
Dodano: 2024-03-19 - Budowa żłobka w Kleosinie II
Dodano: 2024-03-15 - Adaptacja i remont pomieszczeń do klucia i wychowania piskląt (budynek ORZ) na dz. o nr ewid. 2603, ob. ewid. Wólka Pias. – Łąki Różnych Wsi, j. ewid. Goniądz – obszar wiejski
Dodano: 2024-03-15 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w Dołubowie.
Dodano: 2024-03-10