Urząd Skarbowy w Sosnowcu ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. 3 Maja 20
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3688600 , fax. 032 2668649
- Data zamieszczenia: 2009-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Sosnowcu
ul. 3 Maja 20 20
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 032 3688600, fax. 032 2668649
REGON: 27050748000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/sosnowiec.htm
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przełożenie punktu ZPK na portierni znajdującej się w budynku Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. znak: KAO/251-35/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przełożenie punktu ZPK na portierni znajdującej się w budynku Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. znak: KAO/251-35/2009 postępowanie o wartości poniżej 133.000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453143200
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnianie przez Wykonawcę warunków podstawowych zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych - w formie oświadczenia na jednym arkuszu (Załącznik nr 2) w następującym zakresie: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy dysponujący doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 2 podobnych (wartość) zamówień, które zostały wykonane należycie (jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie). 4. Wykonawca udzieli na wykonane prace i dostarczone urządzenia następującej gwarancji: -instalacja teledacyjna pasywna objęta będzie 15-sto letnią gwarancją bezpłatną dla Zamawiającego, -instalacja zasilająca zostanie objęta 3-letnim okresem gwarancji, z wyłączeniem urządzeń (na które obowiązuje gwarancja producenta), -prace instalacyjno-budowlane objęte będą 2-letnim okresem gwarancji. 5. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową. 6. Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego przez Zamawiającego od Wykonawcy, wskazanego w Wykazie dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków pomimo wezwania w trybie art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych stanowić będzie podstawę do wykluczenia Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego bądź do odrzucenia oferty. 7. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów. Brak wyjaśnień Wykonawcy w zakresie oświadczeń i dokumentów budzących wątpliwości co do ich zgodności z SIWZ stanowić będzie podstawę do wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z oświadczeniem (Załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Parafowane przez Wykonawcę ogólne warunki umowy na realizację zadania Przełożenie punktu ZPK na portierni znajdującej się w budynku Urzędu Skarbowego w Sosnowcu (na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ) wraz z załącznikami wskazanymi w projekcie umowy. 3. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat zamówień polegających na wykonaniu prac remontowych w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia ( jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy,to z tego okresu ) z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. 7. Pozytywne referencje, co najmniej 2, od poprzednich zamawiających, z okresu ostatnich 3 lat potwierdzające, że zamówienie zostało wykonane z należytą starannością. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania spółki cywilnej lub konsorcjum, jeżeli Wykonawcą jest grupa podmiotów, które wspólnie ubiegały się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych). 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza Rzeczpospolitą Polską zamiast wymienionych w punktach 3-6 dokumentów składa ich odpowiedniki zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich można żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn.zm.). Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, w przypadku gdy przedstawiona przez oferenta kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej autentyczności, a Zamawiający nie może sprawdzić tego w inny sposób.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/sosnowiec.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja sieci teleinformatycznej oraz dedykowanej sieci elektrycznej w Instytucie Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w Katowicach przy ul. Kossutha 6 - Etap II
Dodano: 2015-08-27 - Inwestycja dotycząca instalacji sieciowej - komputerowej w budynku Szkoły Podstawowej nr 59 im. Jana Matejki w Katowicach przy ul. B. Chrobrego 5
Dodano: 2015-06-09 - Modernizacja szkieletowej sieci światłowodowej i okablowania strukturalnego w GIG Katowice
Dodano: 2014-04-18 - PN 41/DZP/2013 Budowa sieci komputerowej w budynku Szpitala Miejskiego w Żorach
Dodano: 2013-10-21 - Modernizacja sieci teleinformatycznej oraz dedykowanej sieci elektrycznej w Instytucie Ekologii Terenów Uprzemysłowionych mieszczącym się w Katowicach przy ul. Kossutha 6 - Etap I
Dodano: 2013-10-08 - Remont sieci strukturalnej w Miejskim Zarządzie Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2013-09-25 - Modernizacja sieci informatycznej w GIG Katowice i KD Barbara w Mikołowie
Dodano: 2012-09-20 - Rozbudowa sieci elektryczno - logicznej w O/ZUS Sosnowiec przy ul. Partyzantów 1.
Dodano: 2011-10-24 - Wykonanie sieci strukturalnej wraz z dedykowanym systemem zasilania w budynkach Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 5 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2011-07-19 - Modernizacja sieci strukturalnej w Inspektoracie ZUS w Dąbrowie Górniczej.
Dodano: 2010-08-10