Przetargi.pl
Przejęcie długoterminowych zobowiązań finansowych Gminy Dąbrówno w kwocie 2.690.000 zł

Gmina Dąbrówno ogłasza przetarg

  • Adres: 14120 Dąbrówno, ul. Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 474 087 , fax. 896 474 087
  • Data zamieszczenia: 2017-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrówno
    ul. Kościuszki 21
    14120 Dąbrówno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 474 087, fax. 896 474 087
    REGON: 51074321000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dabrowno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przejęcie długoterminowych zobowiązań finansowych Gminy Dąbrówno w kwocie 2.690.000 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przejęcia długoterminowych zobowiązań finansowych Zamawiającego w kwocie 2.690.000 zł, realizowana w trybie art. 518 §1 pkt 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (tj. Dz.U. 2017 r. poz. 459 z późn. zm.). Na kwotę 2.690.000 zł składają się zobowiązania: 1) wobec Banku Spółdzielczego w Działdowie z siedzibą w Lidzbarku – 2.000.000,00 zł (na podstawie umowy nr 2/2012/JST zawartej w 2012 roku); 2) wobec Banku Spółdzielczego w Olsztynku z siedzibą w Olsztynku – 690.000,00 zł (na podstawie umowy nr 246A/2016 zawartej w 2016 r.). Wykonawca dokona spłaty długoterminowych zobowiązań finansowych Zamawiającego w kwocie 2.690.000 zł i zgodnie z art. 518 §1 pkt 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny stanie się jego wierzycielem. Przejęcie zobowiązań przez Wykonawcę poprzedzone będzie zawarciem umowy z Zamawiającym, w której strony szczegółowo określą sposób spłaty przejętych zobowiązań. Planowane przejęcie długoterminowych zobowiązań finansowych nastąpi w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy. Spłata przejętego zobowiązania nastąpi w 52 kwartalnych ratach płatnych w terminie od dnia 31 marca 2018 roku do dnia 31 grudnia 2030 roku, zgodnie z harmonogramem określonym w SIWZ. Zamawiający dokona spłaty odsetek w kwartalnych okresach obrachunkowych. Przejęte zobowiązanie oprocentowane będzie w stosunku rocznym wg zmiennej stopy procentowej, ustalonej w oparciu o stawkę bazową WIBOR 3M, powiększoną o stałą, niezmienną i równą marżę obowiązującą w całym okresie trwania umowy, ustalaną na podstawie złożonej oferty. Stawka bazowa WIBOR 3M ustalana będzie w okresach kwartalnych, zgodnie z notowaniem stawki na dwa dni robocze przed rozpoczęciem nowego okresu odsetkowego. O każdej zmianie wynikającej ze zmiany stawki WIBOR 3M Wykonawca powiadomi Zamawiającego drogą elektroniczną, a następnie w formie pisemnej z podaniem terminu, od którego zmiana będzie obowiązywała. Zmiana oprocentowania umowy spowodowana zmianą stopy WIBOR, nie stanowi zmiany umowy, nie wymaga jej wypowiedzenia, ani zawarcia z Zamawiającym aneksu do umowy. Spłata odsetek następować będzie na koniec każdego kwartału, począwszy od 31 grudnia 2017 roku. Odsetki będą naliczane od niespłaconej części zobowiązania finansowego. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmować się będzie rzeczywistą liczbę dni w każdym okresie rozliczeniowym w stosunku do liczby dni w roku (365/366 dni).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Wykonawcy. 2. Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o ile nie wynikają z przepisów prawa lub in-nych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach