Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku oraz wandalizmu, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami ,,Eko-MAZURY" Sp. z o.o. w okresie 24 miesięcy z podziałem na dwie części

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, Siedliska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 6210101, 629 15 00, , fax. 87 610 20 60
  • Data zamieszczenia: 2019-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o.
    Siedliska 77
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 6210101, 629 15 00, , fax. 87 610 20 60
    REGON: 28023933300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/id=151325

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku oraz wandalizmu, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami ,,Eko-MAZURY" Sp. z o.o. w okresie 24 miesięcy z podziałem na dwie części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu Zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 1) CPV 66.00.00.00-0 - usługi finansowe i ubezpieczeniowe; 2) CPV 66.51.50.00-3 – usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty; 3) CPV 66.51.51.00-4 – usługi ubezpieczenia od ognia; 4) CPV 66.51.54.00-7 – usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów; 5) CPV 66.51.60.00-0 – usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej; 6) CPV 66.51.64.00-4 – usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku oraz wandalizmu, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. w okresie 24 miesięcy w zakresie: 1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych z rozszerzeniem o ryzyko dewastacji; 2) ubezpieczenie mienia od skutków żywiołów; 3) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku z rozszerzeniem o ryzyko dewastacji (wandalizmu); 4) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; 5) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. 3. Wszystkie ryzyka ubezpieczeniowe wraz z sumami ubezpieczenia / gwarancyjnymi i opisem zostały określone w załącznikach nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ, natomiast wymagane warunki ubezpieczeń dla poszczególnych ryzyk ubezpieczeniowych określone zostały w załącznikach nr 1 i 4 do SIWZ. 4. Miejsce ubezpieczenia zostało określone w załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Sumy ubezpieczenia / gwarancyjne zostały określone w załącznikach nr 1 i 4 do SIWZ. 6. Franszyzy zostały określone w załącznikach nr 1 i 4 do SIWZ. 7. Warunki wymagane zostały określone w załącznikach 1 i 4 do SIWZ. 8. Użyte definicje niektórych ryzyk i klauzul ubezpieczeniowych zostały określone w załącznikach Nr 1 i 4 do SIWZ. 9. Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6) Ustawy PZP. 10. Zamówienie obejmuje następujące dwie części: 1) zakres i przedmiot 1 części zamówienia: a) nazwa: „Ubezpieczenie mienia”, b) zakres pierwszej części obejmuje:  ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych z rozszerzeniem o ryzyko dewastacji;  ubezpieczenie mienia od skutków żywiołów;  ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku z rozszerzeniem o ryzyko dewastacji (wandalizmu);  ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; 2) zakres i przedmiot 2 części zamówienia: a) nazwa: „Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej”, b) zakres drugiej części obejmuje: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać, aktualne (ważne) uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski, w zakresie wszystkich grup ryzyk dotyczących zamówienia, zgodnie z ustawą z dn. 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 381.). Dział XIII SIWZ 4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1) Ustawy PZP: 1) w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: kopia aktualnego (ważnego) zezwolenia Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia lub dotyczące tego samego zakresu zaświadczenie Komisji Nadzoru Finansowego (dotyczy to podmiotów prowadzących działalność ubezpieczeniową na terenie Polski przed 28.07.1990 r.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dział XIII SIWZ 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej: kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 11 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawca składa w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy PZP. 1) Jeżeli Wykonawca nie zachowa terminu określonego w Ustawie PZP i złoży niniejsze oświadczenie wraz z ofertą, spowoduje to powstanie uzasadnionych wątpliwości Zamawiającego w zakresie aktualności tego dokumentu. W takim przypadku Wykonawca zostanie wezwany w trybie art. 26 ust. 2f Ustawy PZP do złożenia aktualnego dokumentu, bądź też Wykonawca zgodnie z § 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.) będzie mógł wskazać dla Zamawiającego, że załączony do oferty dokument jest aktualny i należy go uwzględnić. Oświadczenie musi być złożone w oryginale. 2) W sytuacji, gdy ofertę w postępowaniu złoży tylko jeden Wykonawca, Wykonawca ten zwolniony jest ze złożenia w/w oświadczenia. Dział XIV SIWZ Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą: 1. wypełniony „Formularz Ofertowy” wraz z wypełnioną tabelą cenową, sporządzony na wzorze formularza stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ; 2. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunków udziału w postępowaniu (według załączonego wzoru druku - Załącznik nr 7 do SIWZ); 3. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12)-22) Ustawy PZP (według załączonego wzoru druku - Załącznik nr 8 do SIWZ); 4. oświadczenie o wypełnieniu przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, o którym mowa w Dziale XXXII. SIWZ (według załączonego wzoru druku – Załącznik Nr 10 do SIWZ) – jeśli dotyczy; 5. pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, o ile nie wynika to z ustawy lub innych dokumentów załączonych do oferty; 6. pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej; 7. zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach