Przetargi.pl
Przejazd przez Bratysławską. Realizacja według projektu

Zarząd Dróg Miasta Krakowa ogłasza przetarg

  • Adres: 31-586 Kraków, Centralna 53
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (12) 616 74 16 , fax. (12) 616 74 17
  • Data zamieszczenia: 2023-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miasta Krakowa
    Centralna 53
    31-586 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (12) 616 74 16, fax. (12) 616 74 17
    REGON: 357116163
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmk.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przejazd przez Bratysławską. Realizacja według projektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia publicznego jest robota budowlana polegająca na wykonaniu przejazdu przez ulicę Bratysławską w Krakowie – realizacja według projektu. 2) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia na podstawie:Projektowanych postanowień umowy (PPU), stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ, dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ oraz przedmiarów robót, stanowiących załącznik nr 10 do SWZ.3) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez. Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowyprzedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania4) Wymagany okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy zostaną odrzucone.5) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi wustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083). Szczegółowy opis wymagań w tym zakresie zawiera SWZ.6) Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej oraz sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.7) Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących wskazane niżej czynności – za wyjątkiem osób pełniących tzw. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy prawo budowlane:• Pracownicy niższego szczebla technicznego – organizowanie i realizacja robót budowlanych,• Pracownicy fizyczni – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników spółki prawa handlowego.8) Termin wykonania zamówienia: 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert,2) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2022 poz. 2080),3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na konto depozytowe w PKO BP, nr rachunku: 52 1020 2892 0000 5902 0590 8415,4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego,5) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w lit. b) powyżej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązane wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium należy załączyć do zaszyfrowanej, zgodnie z zapisami pkt 1 w Części 8 Swz, oferty Wykonawcy,6) Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp,7) Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:• Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresieb) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:• Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresiec) Zdolności technicznej lub zawodowej:1) Posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali roboty budowlane polegające na:• wykonaniu podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie o powierzchni co najmniej 130 m2 ,• wykonaniu nawierzchni z płyt betonowych lub kostki betonowej w ilości co najmniej 10 m2 ,• wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych o powierzchni co najmniej 250 m2 ,• montażu oznakowania pionowego w ilości co najmniej 4 szt.,• wykonaniu oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej o powierzchni co najmniej 70 m2,• wykonaniu trawników dywanowych o powierzchni co najmniej 40 m2,• wykonaniu kolektora deszczowego,• budowie lub przebudowie sieci oświetlenia ulicznego o długości co najmniej 90 m z montażem słupów i opraw oświetleniowych w ilości co najmniej 4 szt.,• budowie lub przebudowie kanalizacji teletechnicznej lub kanału technologicznego o długości co najmniej 35 m z montażem co najmniej 2 studni kablowych.Uwaga !Zamawiający dopuszcza wykonanie wyżej wymienionego zakresu robót budowlanych w ramach różnych zadań (umów).2) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: osobami posiadającymi wykształcenie i kwalifikacje zawodowe z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach (co najmniej jedną osobą w poniższych branżach):• inżynieryjnej drogowej,• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.Zamawiający dopuszcza posiadanie w/w uprawnień przez tę samą osobę w ramach różnych branż.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach